Snotneus
maandag 4 april 2011 om 14:52
Hallo allemaal!
Mijn zoon wordt in augustus drie jaar. Hij heeft eigenlijk altijd wel een snotneus waardoor hij flink door zijn mond ademt. Logisch denk ik dan heb zelf maar een snotneus.
Hij heeft ook wel eens tijden dat ie dan flink verkouden is, tot overgevens toe en flinke koorts.
Ik ben al met hem naar de huisarts geweest maar aan zijn amandelen ligt het niet.
Gister naar de huisartsenpost gegaan want ik had het helemaal met hem te doen, koort oplopend tot 40 graden, huilering hangerig niet willen eten en drinken. Voor mijn idee en gevoel echt ziek dus.
Ze zeiden dat ie een virale luchtweginfectie had en heeft voor het hoesten een zwaardere hoestdrank gekregen voor de nacht, dat hij in ieders geval doorslaapt. Dat klopt ook vannacht heerlijk door kunnen slapen:)
Maar het lijkt me toch niet echt gezond als hij altijd maar zo met zo;n snotneus loopt of heb ik dat fout??
Heeft iemand ook een kindje met altijd een snotneus of iemand die een kindje heeft gehad die altijd een snotneus had maar er van af is??
Ik zou graag wat tips willen zodat hij van die snotneuzen afkomt
Thanks
Mijn zoon wordt in augustus drie jaar. Hij heeft eigenlijk altijd wel een snotneus waardoor hij flink door zijn mond ademt. Logisch denk ik dan heb zelf maar een snotneus.
Hij heeft ook wel eens tijden dat ie dan flink verkouden is, tot overgevens toe en flinke koorts.
Ik ben al met hem naar de huisarts geweest maar aan zijn amandelen ligt het niet.
Gister naar de huisartsenpost gegaan want ik had het helemaal met hem te doen, koort oplopend tot 40 graden, huilering hangerig niet willen eten en drinken. Voor mijn idee en gevoel echt ziek dus.
Ze zeiden dat ie een virale luchtweginfectie had en heeft voor het hoesten een zwaardere hoestdrank gekregen voor de nacht, dat hij in ieders geval doorslaapt. Dat klopt ook vannacht heerlijk door kunnen slapen:)
Maar het lijkt me toch niet echt gezond als hij altijd maar zo met zo;n snotneus loopt of heb ik dat fout??
Heeft iemand ook een kindje met altijd een snotneus of iemand die een kindje heeft gehad die altijd een snotneus had maar er van af is??
Ik zou graag wat tips willen zodat hij van die snotneuzen afkomt
Thanks
maandag 4 april 2011 om 15:03
maandag 4 april 2011 om 15:13
Laten testen op COPD's en allergieën. Ik heb tot ruim mijn dertigste lopen klooien met mijn gezondheid. Wat blijkt: een milde vorm van astma.... Goed mee om te gaan, als je maar weet wat je hebt. Ben volgens mijn moeder niesend geboren en heb altijd een snotneus gehad. Daarnaast nog fikse oorontstekingen en vaak bronchitis-achtige klachten....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
maandag 4 april 2011 om 15:35
ik was als kind heel erg allergisch voor alles wat groeit en bloeit, heb als 3 / 4 jarige regelmatig bij de dokter gezeten omdat ik door de allergie-en flauwgevallen was.
Ik ademde ook altijd door mijn mond ( nu nog steeds eigenlijk ) en heb daar zelfs logopedie voor gehad ( wat daar het nut van was weet ik nog steeds niet ).
Ik ademde ook altijd door mijn mond ( nu nog steeds eigenlijk ) en heb daar zelfs logopedie voor gehad ( wat daar het nut van was weet ik nog steeds niet ).
maandag 4 april 2011 om 17:41
Nichtje altijd verkouden, ziek, spugen etc etc. Na lang doorzeuren heeft zus eindelijk een verwijsing van KNO-arts. volgens huisarts niks aan de hand met de amandelen, maar als zus het zo graag wilde, nou ja dan kreeg ze die verwijzing toch maar. KNO arts keek 1 blik in keel en neus van nichtje en ze gaan er binnen 3 weken uit! Nichtje hier ook altijd door de mond aan het ademen, loopt vaak ook met open mond rond (ziet er zo sullig uit) en eet beroerd. Je een keertje door laten sturen kan nooit kwaad. merk dat huisartsen het vaak afdoen met: ja crechekind dan krijg je dat ze vaak ziek zijn. Kijk het nog maar even aan..........
maandag 4 april 2011 om 17:43
vrijdag 15 april 2011 om 20:53
Ik heb twee Meisjes, Snotneus was echt een drama vooral 's nachts. Wij probeerden met zuigpompjes, maar het werkt echt niet. Daarna hebben wij een super apparaatje gekregen van mijn moeder. Het zuigt alle troep uit binnen 5 seconden en daarna slapen de kindjes gewoon de hele nacht door. Je kunt het bestellen via internet op http://www.zizapp.com