Good Luck!
maandag 7 januari 2008 om 10:56
Hallo meiden,
allereerst Jinny, Jinnyman en Thomas van harte gefeliciteerd met de geboorte van Simon!!! Ik hoop dat hij inmiddels uit de couveuse is en lekker bij z'n mama op de kamer ligt!
Naatie, Naatieman en Tobias, jullie ook van harte gefeliciteerd met jullie komende zoon/dochter en broertje/zusje!
Hier een heerlijke week weg gehad. Helaas was Max niet helemaal lekker en werd ook manlief steeds minder lekker. Bij mij begon het vrijdag en zaterdag werd ook Sam verkouden. Gelukkig lijkt het bij Sam wel mee te vallen, maar ik hoest vooral 's nachts de longen uit m'n lijf. Zwaar vermoeiend!
Suze, ik kan me je gevoel heel goed voorstellen. Bij mij gaan de zwangerschappen ook niet van een leien dakje en je zou het voor jezelf dan zo graag anders zien. Niet dat je het een ander misgunt, maar je gunt het jezelf ook zo. Een dikke en ik hoop dat het voor jou ook snel weer weggelegd is!
Verder is er weinig blijven hangen van wat ik even scannend gelezen heb. Nog belangrijke dingen gemist?
allereerst Jinny, Jinnyman en Thomas van harte gefeliciteerd met de geboorte van Simon!!! Ik hoop dat hij inmiddels uit de couveuse is en lekker bij z'n mama op de kamer ligt!
Naatie, Naatieman en Tobias, jullie ook van harte gefeliciteerd met jullie komende zoon/dochter en broertje/zusje!
Hier een heerlijke week weg gehad. Helaas was Max niet helemaal lekker en werd ook manlief steeds minder lekker. Bij mij begon het vrijdag en zaterdag werd ook Sam verkouden. Gelukkig lijkt het bij Sam wel mee te vallen, maar ik hoest vooral 's nachts de longen uit m'n lijf. Zwaar vermoeiend!
Suze, ik kan me je gevoel heel goed voorstellen. Bij mij gaan de zwangerschappen ook niet van een leien dakje en je zou het voor jezelf dan zo graag anders zien. Niet dat je het een ander misgunt, maar je gunt het jezelf ook zo. Een dikke en ik hoop dat het voor jou ook snel weer weggelegd is!
Verder is er weinig blijven hangen van wat ik even scannend gelezen heb. Nog belangrijke dingen gemist?
maandag 7 januari 2008 om 12:15
Aaaaaaaaah Suus, ook een knuffel van mij!
Rot hoor, dat je je zo voelt. Ik weet hoe frustrerend dat kan zijn omdat je je zo helemaal niet wilt voelen. Toen ik maar niet zwanger raakte van Gijs heb ik ook wel even zo'n periode gehad dat ik me ook zo voelde. Het verlangen kan zo groot worden en zo allesoverheersend. Ik hoop dat 2008 voor jou brengt waar je zo naar verlangt!
Mal, moeten jullie je verdere kinderwens helemaal stopzetten bij een negatieve uitslag (gets, dat voelt al fout als ik het opschrijf, die uitslag wordt gewoon goed!)? Kunnen ze met prenatale testen niks opsporen? Of zoiets dergelijks? Nouja, hoe dan ook, ook een onzekere en vreselijke situatie waar jullie inzitten. Knap hoe jullie je staande houden!
Ik moet echt iets gaan doen. Vreselijk, geen ruk gedaan deze vakantie en nog heb ik geen zin.
Rot hoor, dat je je zo voelt. Ik weet hoe frustrerend dat kan zijn omdat je je zo helemaal niet wilt voelen. Toen ik maar niet zwanger raakte van Gijs heb ik ook wel even zo'n periode gehad dat ik me ook zo voelde. Het verlangen kan zo groot worden en zo allesoverheersend. Ik hoop dat 2008 voor jou brengt waar je zo naar verlangt!
Mal, moeten jullie je verdere kinderwens helemaal stopzetten bij een negatieve uitslag (gets, dat voelt al fout als ik het opschrijf, die uitslag wordt gewoon goed!)? Kunnen ze met prenatale testen niks opsporen? Of zoiets dergelijks? Nouja, hoe dan ook, ook een onzekere en vreselijke situatie waar jullie inzitten. Knap hoe jullie je staande houden!
Ik moet echt iets gaan doen. Vreselijk, geen ruk gedaan deze vakantie en nog heb ik geen zin.
maandag 7 januari 2008 om 12:19
Die Jonathan staat daar vast z'n nieuwe loopkunsten te demonstreren.
Komt goed, Mal, op deze leeftijd vinden ze dat spelen en kneuteren met leeftijdsgenootjes over het algemeen superleuk! Dus hij geniet er echt wel van. Als je straks ziet dat hij er van geniet, ga jij misschien ook wel genieten van je nieuwverworven vrije tijd! (en dan niet meer poetsen maar net als ik lekker lamballen )
Gaan jullie maar zo kort, Star? Hoe komt dat?
Komt goed, Mal, op deze leeftijd vinden ze dat spelen en kneuteren met leeftijdsgenootjes over het algemeen superleuk! Dus hij geniet er echt wel van. Als je straks ziet dat hij er van geniet, ga jij misschien ook wel genieten van je nieuwverworven vrije tijd! (en dan niet meer poetsen maar net als ik lekker lamballen )
Gaan jullie maar zo kort, Star? Hoe komt dat?
maandag 7 januari 2008 om 12:40
Cin, dat mag je best zo opschrijven hoor, want zo praten wij er thuis ook over. Stel in het gunstigste geval er komt niks uit dan gaan we er denk ik weer voor (met natuurlijk wel een stukje angst omdat de oorzaak onbekend is, dus kans op herhaling?) Komt er L uit en de fout ligt bij ons beiden dan houdt het gewoon helemaal op want zoiets willen/kunnen we beiden niet nog een keer aan. Komt er een lichtere variant uit en die kans is ook nog wel redelijk groot (als ik Dr B mag geloven de laatste tijd) dan wil ik evengoed ook kijken hoe het komt want dan zou je bij een tweede toch ook misschien wel kans hebben op een zwaardere variant of een kindje belasten met dragerschap. Ligt de fout bij 1 van ons tweeën staan we beiden wel open voor donorschap. Het eitje hoeft niet perse van mij te zijn want als ik het 9 maanden draag is het mijn kind (zo voel ik dat wel) en Malman denkt er ook zo over. Er is dan trouwens ook nog 25% kans dat het een spontane mutatie is, ontstaan alleen bij Jonathan. Ook is er wel een vorm van prenatale screening als ze de dna fout kennen, maar dat vind ik best wel heel moeilijk hoor. Want zou je weten dat het niet goed is kun je het dan weghalen?
Dat zijn dus de issues waar wij wel mee worstelen, maar goed eerst maar de uitslag afwachten.
Dat zijn dus de issues waar wij wel mee worstelen, maar goed eerst maar de uitslag afwachten.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 7 januari 2008 om 12:48
Ze belden net om te zeggen dat het best goed ging, Jonathan moest wel een beetje huilen af en toe maar laat zich snel troosten met een liedje en een speeltje, hij heeft een halve boterham op en ligt nu in bedje (zijn van die slaapplekjes aan de muur met zo'n hekje er voor, wij noemen het al liefkozend zijn konijnehokje).
En de eerste stapjes zette hij vanmorgen meteen al binnen, want hij heeft de smaak nu wel te pakken
En de eerste stapjes zette hij vanmorgen meteen al binnen, want hij heeft de smaak nu wel te pakken
maandag 7 januari 2008 om 14:23
Goedemiddag meiden, ik had inlogproblemen dit weekend ('kan de pagina niet weergeven').
Moet ook even wennen aan het feit dat Kokosman de eerste 2 maanden 's ochtends thuis is om theorie te leren. Lianne heeft het natuurlijk dondersgoed in de gaten ook al zit hij hier braaf op zolder. En dan gaat mijn ritme er aan. Nu is het niet zo, dat ik persé op maandag de wc moet schoon maken maar het is anders als vent thuis is.
Moet ook even wennen aan het feit dat Kokosman de eerste 2 maanden 's ochtends thuis is om theorie te leren. Lianne heeft het natuurlijk dondersgoed in de gaten ook al zit hij hier braaf op zolder. En dan gaat mijn ritme er aan. Nu is het niet zo, dat ik persé op maandag de wc moet schoon maken maar het is anders als vent thuis is.
maandag 7 januari 2008 om 14:51
Tekst kwijt.
Dan maar in het kort:
CG en Thijmen, leuke verjaardag gehad?
CD, rustig aan meid. Wel melden als je bent bevallen hè?
Bridges, ha, ha, die Ties was wel heel vroeg aan het zagen zaterdagmorgen. Wel leuk dat hij gaat zingen.
Bam, kraampakket weer terecht?
Hel, Mare weer bijgekomen van de drukke dagen?
Mamax, beterschap voor jullie. Wel lekker dat je er even tussenuit bent geweest. Hoe gaat het met Sam?
Ris, fijn dat de misselijkheid wat minder is geworden. En veertien weken al: het gaat echt snel! Succes bij dokter morgen.
Mal en Suze, jullie zijn kanjers. Vergeet dat niet.
En een groot applaus voor Jonathan!
Star, da's even snel heen en weer. Eerste keer dat Starman zo kort naar zijn ouders wil? Vliegtuig? Ik hoop dat jullie niet teveel vertraging hebben. Best wel harde wind.
Mickey, hoe gaat het???
Jinny, ik denk aan jullie.
Ik laat het hier even bij, ga thee drinken en het tafeltje en (2) stoeltjes voor Lianne in elkaar zetten. We vieren haar verjaardag zaterdag, maar dan zijn die in ieder geval in elkaar gezet.
maandag 7 januari 2008 om 14:56
Ah, wat lief Mal, dat hij het zo goed doet! Dapper mannetje. Hoe ging het wegbrengen? Jah, wat een dilemma's waar jullie in zitten. Vreselijk.
Suze, van mij ook een dikke knuffel. Mis je hier (maar heb je irl bij de hand en da's nog beter ) maar verontschuldig je alsjeblieft niet voor je gevoelens meis.
Suze, van mij ook een dikke knuffel. Mis je hier (maar heb je irl bij de hand en da's nog beter ) maar verontschuldig je alsjeblieft niet voor je gevoelens meis.
maandag 7 januari 2008 om 15:05
Aaaaah, Star, goede reis - veel plezier met schoonloeder en voorzichtig met de fish 'n chips. Heb je een paar van die fijne xammetjes van opa kunnen bietsen?
Ha, Kokos! Heb ik ook altijd een beetje 'last' van dat ik dan uit m'n ritme raak, vooral omdat Mare altijd extreem vrolijk en druk wordt als papa in de buurt is (heel lief natuurlijk, maar middagslaapje ho maar). Ik zeg: op slot die zolderdeur
Zo, eerste werkdag weer. Even wennen hoor. Maar wel okee. Productieve dag in elk geval. Mare vanochtend blij bij papa gelaten, morgen weer naar het KDV. Ze had het er gisteren nog over hoe lief ze al haar vriendjes en de leidsters vindt (ze noemt ze allemaal bij de naam) dus ik denk dat ze het wel weer leuk vindt.
Ha, Kokos! Heb ik ook altijd een beetje 'last' van dat ik dan uit m'n ritme raak, vooral omdat Mare altijd extreem vrolijk en druk wordt als papa in de buurt is (heel lief natuurlijk, maar middagslaapje ho maar). Ik zeg: op slot die zolderdeur
Zo, eerste werkdag weer. Even wennen hoor. Maar wel okee. Productieve dag in elk geval. Mare vanochtend blij bij papa gelaten, morgen weer naar het KDV. Ze had het er gisteren nog over hoe lief ze al haar vriendjes en de leidsters vindt (ze noemt ze allemaal bij de naam) dus ik denk dat ze het wel weer leuk vindt.
maandag 7 januari 2008 om 16:14
maandag 7 januari 2008 om 16:15
maandag 7 januari 2008 om 18:42
Even een verslagje van vandaag. Het is best goed gegaan voor een eerste dag zei de leidster. Af en toe moest hij even huilen maar hij liet zich ook wel snel troosten. Na het eten heeft hij nog anderhalf uur geslapen en toen hebben ze hem er maar uitgehaald. Eenmaal thuis was hij heel lief en knuffelig en blij weer met zijn eigen speelgoedjes, dus dat is ook wel leuk. Ze zeiden wel dat ze konden merken dat hij veel aandacht krijgt want hij is niet gewend te moeten wachten met eten en dat soort dingen maar dat zou wel snel wennen. Ze vonden hem wel heel lief en sociaal. Hij zit nu in een observatiegroepje vanwaar hij verder stroomt nadat ze hem beter hebben leren kennen en gekeken hebben naar zijn ontwikkeling.
Het lopen gaat hier vrolijk door. Hij moet wel een doel hebben want hij is nog niet aan het rondwandelen in huis, maar hij loopt steeds van de bank naar de tafel en van de stoel naar de kast etc. Maar hij durft steeds verder en het gaat ook steeds beter! Net liep hij al 2 meter met zijn drinkbeker in de hand en mond (extra punten voor de moeilijkheidsfactor). Ik hoop dat het verder doorzet.
Hij was alleen vannacht echt onwijs overstuur zonder reden, echt brullen, maar dat past ook wel bij deze periode toch van het gaan lopen?
Compu, goed dat ze even nakijken of alles goed is met de blaas en niertjes! En jij ook sterkte bij de huisarts, altijd naar van die rare plekjes.
Star, Jonathan had vandaag Ciara haar rugzakje mee met broodtrommeltje erin enzo (dat pandarugzakje) zo schattig! Heel veel plezier (bij schoonloeder voor zover als mogelijk) en sterkte met vliegen. Hoop niet dat Ceetje weer zo'n monsterlijk gebreid outfitje meekrijgt.
Het lopen gaat hier vrolijk door. Hij moet wel een doel hebben want hij is nog niet aan het rondwandelen in huis, maar hij loopt steeds van de bank naar de tafel en van de stoel naar de kast etc. Maar hij durft steeds verder en het gaat ook steeds beter! Net liep hij al 2 meter met zijn drinkbeker in de hand en mond (extra punten voor de moeilijkheidsfactor). Ik hoop dat het verder doorzet.
Hij was alleen vannacht echt onwijs overstuur zonder reden, echt brullen, maar dat past ook wel bij deze periode toch van het gaan lopen?
Compu, goed dat ze even nakijken of alles goed is met de blaas en niertjes! En jij ook sterkte bij de huisarts, altijd naar van die rare plekjes.
Star, Jonathan had vandaag Ciara haar rugzakje mee met broodtrommeltje erin enzo (dat pandarugzakje) zo schattig! Heel veel plezier (bij schoonloeder voor zover als mogelijk) en sterkte met vliegen. Hoop niet dat Ceetje weer zo'n monsterlijk gebreid outfitje meekrijgt.
maandag 7 januari 2008 om 19:43
Wat goed Mal! Hij heeft zich dus vermaakt. En goed geslapen ook nog!
Volgende keer zal het jou weer makkelijker af gaan, nu je dit weet.
CG hier is ook tikje verwend hoor. Komt een beetje door de bezorgheid in ons geval. Ze wordt op haar wenken bediend, hier moeten we echt om denken.
Fijn dat hij nu het lopen in praktijk gaat brengen. Hij heeft dus echt door dat het sneller gaat om zich zo te verplaatsen. En ook nog met beker, geweldig zeg!
Hoe gaat het met Maneficent?
Star, goede dagen gewenst! Hoop dat het meevalt voor jou. Tot donderdag!
Volgende keer zal het jou weer makkelijker af gaan, nu je dit weet.
CG hier is ook tikje verwend hoor. Komt een beetje door de bezorgheid in ons geval. Ze wordt op haar wenken bediend, hier moeten we echt om denken.
Fijn dat hij nu het lopen in praktijk gaat brengen. Hij heeft dus echt door dat het sneller gaat om zich zo te verplaatsen. En ook nog met beker, geweldig zeg!
Hoe gaat het met Maneficent?
Star, goede dagen gewenst! Hoop dat het meevalt voor jou. Tot donderdag!
maandag 7 januari 2008 om 19:59