Msn/ hotmail gelinkt?
maandag 4 april 2011 om 18:31
Hi allen,
Ik heb sinds kort iets nieuws en, vind ik, irritants met hotmail en msn. Als ik inlog op hotmail om mijn mail te lezen, word ik blijkbaar meteen aangemeld voor msn messenger, terwijl ik dat eerder gewoon apart had en ook niet automatisch werd aangemeld.
Ook msn gesprekken verschijnen ineens in hotmail in een chatvenster daar. Soort van dubbelop dus.
Heb ik per ongeluk iets aangevinkt oid? Wil het graag weer los van elkaar hebben, iemand een idee?
Ik heb sinds kort iets nieuws en, vind ik, irritants met hotmail en msn. Als ik inlog op hotmail om mijn mail te lezen, word ik blijkbaar meteen aangemeld voor msn messenger, terwijl ik dat eerder gewoon apart had en ook niet automatisch werd aangemeld.
Ook msn gesprekken verschijnen ineens in hotmail in een chatvenster daar. Soort van dubbelop dus.
Heb ik per ongeluk iets aangevinkt oid? Wil het graag weer los van elkaar hebben, iemand een idee?
maandag 4 april 2011 om 20:18
Mm zie je die niet? Bij mij staat ie als volgt: als je rechtsboven je naam ziet en daar op het pijltje naar beneden klikt, komt er een dropdown menu. Daar kan je o.a. je status wijzigen. Een stukje daaronder staat ie. Daar staan de opties:
- Hier afmelden
- Afmelden bij Messenger op het web
- Overal afmelden
- Messenger afsluiten
Als je dat niet hebt, heb je een oudere versie en dan weet ik het niet.
- Hier afmelden
- Afmelden bij Messenger op het web
- Overal afmelden
- Messenger afsluiten
Als je dat niet hebt, heb je een oudere versie en dan weet ik het niet.
maandag 4 april 2011 om 23:47