Msn/ hotmail gelinkt?

04-04-2011 18:31 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allen,

Ik heb sinds kort iets nieuws en, vind ik, irritants met hotmail en msn. Als ik inlog op hotmail om mijn mail te lezen, word ik blijkbaar meteen aangemeld voor msn messenger, terwijl ik dat eerder gewoon apart had en ook niet automatisch werd aangemeld.

Ook msn gesprekken verschijnen ineens in hotmail in een chatvenster daar. Soort van dubbelop dus.

Heb ik per ongeluk iets aangevinkt oid? Wil het graag weer los van elkaar hebben, iemand een idee?
Bij hotmail kan je nu (ik geloof rechtsboven) ook je status aanpassen. Als je die op offline zet heb je dit niet meer. Tenminste, ik heb msn en hotmail beide op offline staan en daardoor is het steeds automatisch inloggen van msn afgelopen.
Dat is vernieuwd, ik heb nog niet gevonden hoe je het uit kan zetten, je kan wel afmelden zodra ja inlogt.
Ik heb nog even gekeken. Rechtsboven staat je naam met een klein driehoekje er naast. Als je daar met je muis overheen gaat kan je je status aanpassen.
Dank jullie! Kaetje, dat werkt wat betreft msn, alleen ik blijf de chatvensters dubbel houden. tis niet wereldschokkend maar ik vind het gewoon wel vervelend !
Dan moet je bij je MSN op 'afmelden bij Messenger op het web' drukken, dan heb je ze niet meer dubbel.
Primabella, waar vind ik die optie?
Mm zie je die niet? Bij mij staat ie als volgt: als je rechtsboven je naam ziet en daar op het pijltje naar beneden klikt, komt er een dropdown menu. Daar kan je o.a. je status wijzigen. Een stukje daaronder staat ie. Daar staan de opties:

- Hier afmelden

- Afmelden bij Messenger op het web

- Overal afmelden

- Messenger afsluiten

Als je dat niet hebt, heb je een oudere versie en dan weet ik het niet.
Dank je voor de hulp, ik heb idd een oudere versie! ik vrees dat ik het er maar even mee moet doen!
Als je in je hotmail bent, staat er bovenin

Hotmail Messenger Office Foto's | Msn

Je moet je afmelden bij messenger (2e van links) op die manier schiet je niet steeds online met msn als je hotmail opent.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Bedankt tickel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven