Lijf & Lijn alle pijlers

ervaring met modifast?

22-03-2011 14:25 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Niet gedacht dat ik dit topic ooit zou openen want ik ben een grote tegenstander van crash-dieeten.....

ik moet een cirkel doorbreken wat me al maanden niet lukt. Nou heb ik het volgende plan.

2x daags een modifastshake, evt. wat fruit tussendoor en 's avonds een gezonde warme maaltijd.

Dit dus om de cirkel te doorbreken en even een goed beginnetje te maken. Na ongeveer vier weken wil ik ermee stoppen en op de gezonde manier verdergaan.

Mensen die ervaring hebben met zoiets? of gewoon met modifast in z'n geheel?

ben benieuwd...alvast bedankt
ik vind het wel een beetje prijzig voor een mix van e nummers (wat ik ervan zie op de modifast website). Maar TO, ik vind het moedig van je dat je het roer om gaat gooien en het gaat je absoluut lukken!
Ik ben afgelopen vrijdag begonnen met WeightCare. Eigenlijk de goedkopere variant van Modifast.

Ik ben begonnen met plan B, wat dus inhoud dat ik in plaats van brood de shakes neem. Daarbij slik ik chroomtabletten, deze zorgen ervoor dat je suikerspiegel minder schommelt, en dus dat je minder trek krijgt tussendoor. Moet zeggen dat het me vrijdag erg mee viel. Ik eet normaal 6 boterhammen per dag, maar heb geen hongergevoel ofzo gehad. Verder tussendoor 2 appels gegeten. Ik wil dit een maandje volhouden. Ik ga eind volgende maand trouwen, en ik moet nog een paar kilo kwijt. Hierna ga ik ook echt niet weer zoals voorheen eten. Maar heb dit even nodig om inderdaad even de cirkel te doorbreken. Als je een tijdje geen snoep en andere vette dingen hebt gegeten, vraagt je lichaam er ook minder om. Dat is tenminste mijn ervaring.

Dus ik zou zeggen, probeer het! Het klinkt alsof je de goede instelling hebt.
Ik vind 50 Euro per week echt veel.Maar in ieder geval goed

dat je ook daarnaast ook mag eten.Het klinkt in ieder geval

niet als veel van de andere dieten.
Ik werd er hardstikke ziek van..

Voelde me helemaaaaal niet goed!

Ben er na 3 dagen ook mee gestopt.

Mijn moeder heeft ook modifast gedaan en dat doet ze nu een paar x per jaar omdat het iedere x weer terug komt.. ik zou het niet doen dus..
Wauw, een paar keer per jaar??? Kan je het haar niet heel snel uit haar hoofd praten? Wat zij doet is echt zelfdestructie pur sang!
Ja probeer het maar.. Mam wilt er iedere x 7 kilo af zodat ze die er vervolgens weer aan kan eten en dna begint het weer van voor af aan..

Ik heb het vaak zat gezegd maar het heeft geen zin.

Ze heeft een eigen wil en daar kan niks of niemand iets aan veranderen.

Helaas!
Mijn moeder deed vroeger ook regelmatig aan de modifast.

Viel dan heel veel af en kwam dat ook weer aan.

In die tijd bestond modifast alleen nog maar uit shakes.

Zelf vond ik het erg smerig
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven