hij negeert mij

08-04-2011 10:21 160 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het echt niet meer en het vreet me van binnen..

In mn andere topic uitgelegd hoe ik deze jongen heb ontmoet; we daten nu, hij belde me elke dag, smsen, lieve woorden, afgesproken, etc etc.

Gistermiddag afgesproken voor 'savonds. We wonen ver uit elkaar en hij zou samen met vrienden naar mn stad komen om uit te gaan en met mij af te spreken. Echter vertelde hij me dat het ze niet gelukt was om een hotel te boeken omdat alle hotels vol waren en of ze bij mij mochten blijven. Ik had hier mn twijfels over en heb zelf die hotels gebeld en bleek dat er nog veel kamers vrij waren. Heb hem gevraagd waarom ie tegen me had gelogen en hij bleef volhouden dat ze tegen hem iets anders gezegd hadden. Einde van het gesprek werd ie boos, begon hij te schelden over de hotelstaff en ik heb opgehangen. Heb daarna niks meer van hem gehoord. Heb hem gesmst en gebeld maar hij negeert me. Heb ik iets fout gedaan? Waarom reageert ie zo? Geld is trouwens geen probleem, daar ging het niet om. Ik snap niet waarom hij met die vrienden bij mij in huis wilde. Wat moet ik nu doen?

Jammer, ik vond hem echt leuk.
Nou je hebt het goed gedaan. Ik zou ook niet zitten wachten op een huis vol vreemden. wat je nu moet doen? Niets...

Laat hem maar zijn excuses komen aanbieden en als hij dat niet doet dan is het jammer voor hem.. dan kun je hem beter kwijt dan rijk zijn
quote:sirenita schreef op 08 april 2011 @ 10:21:

Ik snap het echt niet meer en het vreet me van binnen..

In mn andere topic uitgelegd hoe ik deze jongen heb ontmoet; we daten nu, hij belde me elke dag, smsen, lieve woorden, afgesproken, etc etc.

Gistermiddag afgesproken voor 'savonds. We wonen ver uit elkaar en hij zou samen met vrienden naar mn stad komen om uit te gaan en met mij af te spreken. Echter vertelde hij me dat het ze niet gelukt was om een hotel te boeken omdat alle hotels vol waren en of ze bij mij mochten blijven. Ik had hier mn twijfels over en heb zelf die hotels gebeld en bleek dat er nog veel kamers vrij waren. Heb hem gevraagd waarom ie tegen me had gelogen en hij bleef volhouden dat ze tegen hem iets anders gezegd hadden. Einde van het gesprek werd ie boos, begon hij te schelden over de hotelstaff en ik heb opgehangen. Heb daarna niks meer van hem gehoord. Heb hem gesmst en gebeld maar hij negeert me. Heb ik iets fout gedaan? Waarom reageert ie zo? Geld is trouwens geen probleem, daar ging het niet om. Ik snap niet waarom hij met die vrienden bij mij in huis wilde. Wat moet ik nu doen?

Jammer, ik vond hem echt leuk.

Dus je vertrouwt hem niet, controleert hem, en beschuldigt hem van liegen.

Wat snap je precies niet aan het feit dat je niets meer van hem hoort?

Als hij inderdaad gelogen heeft, hoe zie je je dan het volgende contact voor je? En als hij niet gelogen heeft, wat denk je dan?
Dus jij was al wantrouwend? Aangezien je zegt je twijfels te hebben en zelf hotels te hebben gebeld?

Misschien niet leuk, maar dit klinkt niet als een goed begin eerlijk gezegd....
quote:sirenita schreef op 08 april 2011 @ 10:21: Ik snap niet waarom hij met die vrienden bij mij in huis wilde. .Nou ik wel hoor..
Die zou écht niet met vrienden zijn gekomen.....
Nee ik twijfelde niet aan hem, maar aan dat de hotels zeiden dat er niks meer vrij was. Ik wilde iets regelen met de hotelmedewerker en toen hoorde ik dat er veel vrij was..
quote:sirenita schreef op 08 april 2011 @ 10:27:

Nee ik twijfelde niet aan hem, maar aan dat de hotels zeiden dat er niks meer vrij was. Ik wilde iets regelen met de hotelmedewerker en toen hoorde ik dat er veel vrij was..Je beweert anders wel dat hij liegt.
Nou, al twijfelde je wel aan hem, en vertrouwde je hem niet - dat is niet verboden hoor en in sommige gevallen zelfs heel verstandig! Vind dat je het goed hebt aangepakt. Vreemde zaak dat hij met een heel stel vrienden bij jou wil blijven slapen; ik zou daar ook absoluut geen zin in hebben.

Inderdaad erg jammer, je vond hem leuk, maar hij blijkt dus helemaal niet zo leuk. Dit soort figuren kun je beter kwijt dan rijk zijn.
quote:kadina schreef op 08 april 2011 @ 10:25:

[...]

Nou ik wel hoor.. Dat komt goed uit. Ik ben op zoek naar een goedkoop (lees gratis) weekendje weg met mefsman, mijn twee kinderen en ons konijn. Kunnen we bij jullie ook eten?
Ja Liv, toen ik van die receptioniste te horen kreeg dat er nog veel kamers beschikbaar waren. Hij had mij verteld dat het vol zat terwijl het helemaal niet zo was. Dan liegt hij toch?
quote:MEFS schreef op 08 april 2011 @ 10:33:

[...]

Dat komt goed uit. Ik ben op zoek naar een goedkoop (lees gratis) weekendje weg met mefsman, mijn twee kinderen en ons konijn. Kunnen we bij jullie ook eten?Je bent van harte welkom.
Klinkt raar. Lekker in zijn sop laten gaarkoken zou ik zeggen. Als hij zegt dat de hotels vol zitten, vervolgens blijkt dat niet zo te zijn, waarom doet hij dan zo? Om gratis met zijn maten eens in een andere stad te kunnen overblijven ofzo? Ik krijg hier namelijk het gevoel van dat hij je als leuk hotelletje ziet, met happy ending Ik zou hem ook lekker terug negeren, ben je van dat vreemde verhaal af.
Liegende mensen moet je niet mee om willen gaan. Je weet nu wel gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt.
Ik zou niks doen, wees blij dat je weet hoe hij is!

Lekker op tijd!
quote:sirenita schreef op 08 april 2011 @ 10:34:

Ja Liv, toen ik van die receptioniste te horen kreeg dat er nog veel kamers beschikbaar waren. Hij had mij verteld dat het vol zat terwijl het helemaal niet zo was. Dan liegt hij toch?Daar lijkt het wel op ja. Maar je brengt het wel erg stellig. (ook naar hem toe?). Kan er geen vergissing in het spel zijn?
Achter zijn rug om hotels bellen vind ik anders ook vreemd.
quote:sirenita schreef op 08 april 2011 @ 10:21:

Echter vertelde hij me dat het ze niet gelukt was om een hotel te boeken omdat alle hotels vol waren en of ze bij mij mochten blijven.

1 woord: Profiteur

Had precies hetzelfde gedaan als ik zo je verhaal lees! Vriend overnachten: OK. Maar laat die andere gasten lekker een b&b/hotel zoeken..
Ik wist dat mensen TO gingen betichten van controleren, wantrouwen etc...

Ja leuk, maar het was wel op zijn plaats schijnbaar!!!!!

Maar lees nu ook dat TO de hotels niet geloofden. En dat begrijp ik ook. Hotels kunnen groepen jongens inderdaad weren.

Klinkt niet echt als een gezellige jongen.
Raar. Van hem. Beter kwijt dan rijk zo iemand in je leven. Jij hebt niets fout gedaan, jij had ook kunnen zeggen: nee ik heb geen zin om allerlei mensen die ik niet ken over de vloer te hebben. Dat was ook een prima optie geweest. Je wilt meer doen en belt om te kijken of je iets kunt regelen en dan blijkt dat hij de waarheid niet heeft gesproken. Je confronteert hem en nu is hij boos. Ik zou blij en tevreden zijn met jouw aanpak, trots op jezelf, kin in de lucht, borst vooruit en iets leuks gaan doen, zonder deze rare vent.
Ik had ook geen groep onbekende jongens in mijn huis gewild, dus ik geef je groot gelijk. Lekker laten gaan deze knul, daar heb je niks aan.
Als er een vergissing in het spel was snap ik helemaal niet waarom hij zo fel reageerde en waarom hij niks meer laat horen.

En ik snap ook wel dat mensen mij betichten van controleren, wantrouwen, blabla, maar ik heb genoeg meegemaakt waardoor ik mn vertrouwen in mensen kwijt ven geraakt. En ik bel liever hotels achter zijn rug om ( het was trouwens in eerste instantie aardig bedoeld, ik wou zelf iets regelen voor hem) en dat ik weet wat de waarheid is dan dat ik word gebruikt als een of andere bimbo.
quote:sirenita schreef op 08 april 2011 @ 10:46:

Als er een vergissing in het spel was snap ik helemaal niet waarom hij zo fel reageerde en waarom hij niks meer laat horen.

En ik snap ook wel dat mensen mij betichten van controleren, wantrouwen, blabla, maar ik heb genoeg meegemaakt waardoor ik mn vertrouwen in mensen kwijt ven geraakt. En ik bel liever hotels achter zijn rug om ( het was trouwens in eerste instantie aardig bedoeld, ik wou zelf iets regelen voor hem) en dat ik weet wat de waarheid is dan dat ik word gebruikt als een of andere bimbo.Halleluja! Ik wou dat er meer vrouwen zo waren. Een beetje wantrouwen op z'n tijd kan absoluut geen kwaad.

En ik snap ook wel dat mensen mij betichten van controleren, wantrouwen, blabla, maar ik heb genoeg meegemaakt waardoor ik mn vertrouwen in mensen kwijt ven geraakt. En ik bel liever hotels achter zijn rug om ( het was trouwens in eerste instantie aardig bedoeld, ik wou zelf iets regelen voor hem) en dat ik weet wat de waarheid is dan dat ik word gebruikt als een of andere bimbo.Ho even als jouw gevoel zegt dat er iets niet klopt en je gaat informeren , dan heeft dat niks met controle te maken, maar met luisteren naar je gevoel en daar is niks mis mee, dat is juist goed!

Eeeh, omdat jij hem beschuldigt van liegen misschien? Daar zou ik ook niet blij van worden.

En ik snap ook wel dat mensen mij betichten van controleren, wantrouwen, blabla, maar ik heb genoeg meegemaakt waardoor ik mn vertrouwen in mensen kwijt ven geraakt. En ik bel liever hotels achter zijn rug om ( het was trouwens in eerste instantie aardig bedoeld, ik wou zelf iets regelen voor hem) en dat ik weet wat de waarheid is dan dat ik word gebruikt als een of andere bimbo.

Als je met zo'n insteek (geen enkel vertrouwen) een relatie instapt heb je grote kans dat een relatie geen lang leven beschoren is.

Mss had je deze keer gelijk, mss niet. Maar feit is dat iedereen anders is en dat een "wantrouwig" begin geen goed begin is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven