hij negeert mij

08-04-2011 10:21 160 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het echt niet meer en het vreet me van binnen..

In mn andere topic uitgelegd hoe ik deze jongen heb ontmoet; we daten nu, hij belde me elke dag, smsen, lieve woorden, afgesproken, etc etc.

Gistermiddag afgesproken voor 'savonds. We wonen ver uit elkaar en hij zou samen met vrienden naar mn stad komen om uit te gaan en met mij af te spreken. Echter vertelde hij me dat het ze niet gelukt was om een hotel te boeken omdat alle hotels vol waren en of ze bij mij mochten blijven. Ik had hier mn twijfels over en heb zelf die hotels gebeld en bleek dat er nog veel kamers vrij waren. Heb hem gevraagd waarom ie tegen me had gelogen en hij bleef volhouden dat ze tegen hem iets anders gezegd hadden. Einde van het gesprek werd ie boos, begon hij te schelden over de hotelstaff en ik heb opgehangen. Heb daarna niks meer van hem gehoord. Heb hem gesmst en gebeld maar hij negeert me. Heb ik iets fout gedaan? Waarom reageert ie zo? Geld is trouwens geen probleem, daar ging het niet om. Ik snap niet waarom hij met die vrienden bij mij in huis wilde. Wat moet ik nu doen?

Jammer, ik vond hem echt leuk.
Ik zou deze jongens niet in mijn huis gewild hebben. Maar zeg dat dan gewoon. Dan hoef je toch geen hotels te bellen achter zijn rug om.
quote:sirenita schreef op 08 april 2011 @ 10:34:

Ja Liv, toen ik van die receptioniste te horen kreeg dat er nog veel kamers beschikbaar waren. Hij had mij verteld dat het vol zat terwijl het helemaal niet zo was. Dan liegt hij toch?Wat meende je dan met die hotelmedewerker te kunnen regelen? Vol is toch vol? Vaag verhaal.
Eens met ronniemitchel. Niets met controle te maken, maar gewoon afgaan op je instinct dat er iets niet klopt. Bravo zou ik zeggen!
quote:sirenita schreef op 08 april 2011 @ 10:27:

Nee ik twijfelde niet aan hem, maar aan dat de hotels zeiden dat er niks meer vrij was. Ik wilde iets regelen met de hotelmedewerker en toen hoorde ik dat er veel vrij was..Hij beweerde iets, jij geloofde dat niet. Dan twijfelde je aan hem.
Zaakje klopt niet, je kent je date nauwelijks en al zijn vrienden helemaal niet.... dus het is foute boel. Laat hem je lekker negeren en blijf dat van jou kant ook lekker doen.

En vind een leuk iemand.
quote:sirenita schreef op 08 april 2011 @ 10:34:

Ja Liv, toen ik van die receptioniste te horen kreeg dat er nog veel kamers beschikbaar waren. Hij had mij verteld dat het vol zat terwijl het helemaal niet zo was. Dan liegt hij toch?

Natuurlijk. Wie in de huidige crisistijd beweert dat er geen hotelkamer vrij is, leest weinig kranten, dus het was nogal een domme leugen ook.

Maar het punt is toch niet dat hij liegt? Je vraag was waarom hij je negeert. Antwoord is simpel: omdat je hem beschuldigt van liegen.
quote:Djuuls04 schreef op 08 april 2011 @ 10:41:

Achter zijn rug om hotels bellen vind ik anders ook vreemd.Meteen toen ik dat las, vroeg ik me al af hoe het zat met vertrouwen. Trouwens, als hij met vrienden de stad wil ingaan en je zegt tegen hem dat zij niet bij jou kunnen slapen, tja... dan heeft hij pech gehad. Ik zou in zo'n situatie geen hotels gaan bellen.
World of Warcraft: Legion
quote:ritmeester schreef op 08 april 2011 @ 10:58:

[...]

Hij beweerde iets, jij geloofde dat niet. Dan twijfelde je aan hem.

Ze geloofde de hotels niet, staat al meerdere keren in dit topic. En is volgens mij echt geen flauwe smoes. Ik heb een vriendin die werkt bij een hotel en groepen jongens worden gewoon standaard geweerd.

En kom op! Een meute jongens waarvan je er maar 1 een beetje kent en de rest helemaal niet in je huis!

Zoals TO zouden er meer vrouwen moeten zijn.
Als je die jongens niet in huis wilt dan zeg je dat toch gewoon. Ik zou dat ook niet willen. Maar dan hoef je toch niet achter zijn rug om hotels te bellen. Daar bereik je al helemaal niets mee.
quote:paarseappel schreef op 08 april 2011 @ 11:05:

[...]

Ze geloofde de hotels niet, staat al meerdere keren in dit topic.

Kwestie van semantiek, en verder ook volmaakt onbelangrijk.

quote:En is volgens mij echt geen flauwe smoes. Ik heb een vriendin die werkt bij een hotel en groepen jongens worden gewoon standaard geweerd.Dan had TO dus ook niets kunnen regelen. Feit is dat hotels de grootste moeite hebben kamers vol te krijgen, dus de bewering dat alle hotels in de stad vol zaten is uiterst ongeloofwaardig.quote:En kom op! Een meute jongens waarvan je er maar 1 een beetje kent en de rest helemaal niet in je huis!

Zoals TO zouden er meer vrouwen moeten zijn.Natuurlijk. Alleen dan zonder vervolgens je druk te maken op welk moment je die vent precies niet meer vertrouwde, zonder de vraag waarom hij niks meer van zich laat horen, en zonder NADAT je ontdekt dat hij niet deugt te bedenken hoe leuk hij toch is en hoe jammer dat hij je negeert.
Jep,

wat ik al niet snap (maar misschein ben ik al oud aan eht worden :P)

als ik een leuk iemand heb ontmoet zou ik met die persoon willen stappen afsreken e.d. (en e.v.t. daar slapen al dan niet op de bank) btw waaorm vrienden meenemen als ere en leuke dame is ?

Maar waaorm die niks meer laat horen blijft gissen

jij beetje wantrouwende controle (lijkt me niet verkeer din het begin van een relatie?, weet je wat voor vlees je in de kuip heb)

hotel moet je ook niet met een groep boeken maar met 2 aan 2

dus per 2 boeken en niet met 10 tegelijk

(dat is al 15jaar zo)

S6 en serieus als dit zijn manier is en ook zijn manier van reageren (zou de keuze voor mij simpel zijn)

want die reactie gaat vrij zeker vaker komen mochten jullie een echte relatie krijgen)
Wat ik denk (maar ik denk soms nogal ver door) is dat hij het "gezellig" wilde maken met jou en zijn vrienden. Als je begrijpt wat ik bedoel met "gezellig"...
Ach misschien is TO naief dat ze denkt dat zij iets kan regelen, maar het is het proberen waard toch?
quote:jur606 schreef op 08 april 2011 @ 11:11:

Maar waaorm die niks meer laat horen blijft gissen

Nou, moeilijk ja.

1. Hij heeft gelogen, is er achter dat TO daar nogal snel achter kwam, en gaat geen energie steken in een prille relatie waarin hij niet gezellig kan liegen.

2. Hij heeft niet gelogen, is er achter dat TO nogal wantrouwend is en hem van liegen beschuldigt, en gaat geen energie steken in een prille relatie waarin hij gezellig onterecht beschuldigd wordt.

Zie je nog meer opties?
quote:paarseappel schreef op 08 april 2011 @ 11:16:

Ach misschien is TO naief dat ze denkt dat zij iets kan regelen, maar het is het proberen waard toch?

Vast.

Maar wat ik niet begrijp is waarom ze zich afvraagt waarom hij niets meer laat horen. Is dat echt zo moeilijk te bedenken?
Volgens mij heeft dit niets met wantrouwen te maken, maar met gezond verstand.
Ik ga echt voor optie 1. Hij is door de mand gevallen.
quote:emaille schreef op 08 april 2011 @ 11:20:

Volgens mij heeft dit niets met wantrouwen te maken, maar met gezond verstand.Wel wat het hotel betreft. Niet als het gaat om de vraag van TO. Daar kan ik geen gezond verstand in ontdekken.
quote:ritmeester schreef op 08 april 2011 @ 11:19:

[...]

Vast.

Maar wat ik niet begrijp is waarom ze zich afvraagt waarom hij niets meer laat horen. Is dat echt zo moeilijk te bedenken?Voor ons niet nee. Maar iedereen is anders en mss is TO niet zo doortastend?
quote:emaille schreef op 08 april 2011 @ 11:21:

Ik ga echt voor optie 1. Hij is door de mand gevallen.Lijkt me ook, maar een misverstand kan ook. Als die hotels gezegd hebben dat ze vol zaten toen hij belde om voor een groep vrienden te boeken, en TO zei niet dat het om een groep vrienden ging, dan is het optie 2. En dan heeft TO de boel, met goede bedoelingen, knap effectief verkloot.
quote:Liv schreef op 08 april 2011 @ 11:21:

[...]

Voor ons niet nee. Maar iedereen is anders en mss is TO niet zo doortastend?Kan, ik hoop dat het te vergeven is dat mij dat verbaast.
TO, heb je tegen die hotels gezegd dat je belde voor een groepje jongens? Want als dat zo is en die hotels zeggen dat ze nog kamers vrij hebben, dan weet je of die gast heeft gelogen.
Ach, dan nog vind ik iemand aantrekkelijker die komt om MIJ te zien en niet met een groep vrienden komt stappen. En dan ook nog het lef heeft om te vragen of ze met zn allen bij mij mogen tukken. Wat een afknapper.
Hij baalt misschien ook dat hij gezichtsverlies lijdt ten opzichte van zijn vrienden, dat hij hen wellicht een goedkoop weekendje weg heeft beloofd, maar dit dus niet kan waarmaken.
quote:ritmeester schreef op 08 april 2011 @ 11:00:

[...]

Natuurlijk. Wie in de huidige crisistijd beweert dat er geen hotelkamer vrij is, leest weinig kranten, dus het was nogal een domme leugen ook.

Maar het punt is toch niet dat hij liegt? Je vraag was waarom hij je negeert. Antwoord is simpel: omdat je hem beschuldigt van liegen.

Nee, het eigenlijke antwoord op de vraag waarom hij TO nu negeert is niet dat ze hem beschuldigt van liegen, maar dat ze hem betrapt heeft op een leugen. Dat is wat anders. En dát is de reden dat hij nu niets meer van zich laat horen. Hij weet dat zij hem heeft doorzien, hij heeft hiermee gezichtsverlies geleden (ws. ook naar z'n vrienden toe) en laat daarom nu niets meer van zich horen.

TO, dikke pluim, goed gedaan! Je hebt (wellicht door ervaringen in het verleden) leren luisteren naar je gevoel én daarbij je gezonde verstand gebruikt. Zouden meer meiden moeten doen. Hiermee heb je naar alle waarschijnlijkheid veel problemen met deze jongen in de toekomst voorkomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven