Burnout! Het vervolg

09-02-2011 17:27 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Burnout? Het begin.

Hier kunnen we verder. Verder met onze verhalen, verder met troostende woorden, verder met goede adviezen, verder met 'klagen', verder dingen van ons afschrijven. Kortom verder met het schrijven over ons leven met een burnout en het herstel daarvan.
Verstandig trouwens dat je je man voor eten laat zorgen. Goed naar je lichaam geluisterd. Wat waren je leuke plannen voor het weekend eigenlijk?

Ik ga zo weg, ik moet naar een verjaardag. Vriend heeft eerst pianoles dus die komt later. Ik heb er geen zin in. Ik neem gewoon mijn telefoon mee, dan kan ik mobiel forummen als het te saai is.

Tot straks.
*Kwartet*

Beterschap Lief, dat was ik helemaal vergeten te zeggen.
Dankjewel lieffie

Stuur maar een SMS als je je verveelt, dan bel ik je even

Ik heb alleen zondagavond een theaterbezoek, hoop dat ik dan wat beter ben. En verder wilde ik al uitslapen. Eigenlijk morgen nog even naar buiten, maar eerst maar eens zien of dat verstandig is.
Dat is een heel verleidelijk aanbod, Lief. Maar het is te doen, verstand op nul en gewoon meepraten .
Dat is het ook als ik je bel hoor

Als je me al verstaat, want ik klink net zoals een ruis op de lijn op het moment
Met jou kan ik ongetwijfeld een stuk beter praten dan met de mensen waar ik nu bij zit. Jij kan namelijk luisteren.
Dat denk jij maar omdat het stil blijft aan de andere kant van de lijn. In werkelijkheid komt dat omdat ik niet meer dan een schraal SKRIEK-geluid kan produceren wat niet tot dat uiteind van de wereld doordringt waar jij verblijft.

Overigens is dit een prachtig tijdstip om te zeggen dat je moe bent en er tussenuit te knijpen hoor! Of zal ik je telefoon even drie keer over laten gaan? Ben ik die vriendin die dríngend hulp nodig heeft... Per direkt
Abc, zit jij nou gezellig met Lief te kletsen terwijl je op een verjaardag bent/zit/hangt/verveelt?
Ik ben thuis! Lekker in mijn eigen huis aan het einde vd wereld . Lekker rustig.

Zelfs als jij stil bent is dat al een verbetering, sommige mensen die er waren luisteren zo slecht, die praten gewoon overal doorheen.

Bedankt dat je me door de avond heen geholpen hebt, alleen al het idee van een uitvlucht geeft rust. Ben je dinsdagavond weer stand-by? Zondagmiddag moeten we ook naar een verjaardag, maar dan zit jij in het theater volgens mij.

Ik ga naar bed. Zou jij ook moeten doen, je zieke snotterige hoofd heeft de slaap nu hard nodig.

Welterusten
Ja Zon, dat deed ik inderdaad. Niet netjes eigenlijk, maar wel heel fijn. En er is niemand die aan me gevraagd heeft wat ik toch aldoor aan het doen was dus blijkbaar viel het ze niet eens op.
Ik lees net even terug en je gaat 's avonds pas naar het theater zondag. Mag ik je dan voor 's middags reserveren?
Moest er wel om lachen toen ik jullie berichten hier las...

I.p.v. Lief helpt je de winter door is het Lief helpt je een saaie avond door.... (Oeps, wat een slecht taalgebruik )

Truste meiden!
Abc, voor 5 lepels zit ik klaar voor je, zondagmiddag!

Truste!

Hé, ineens gaat de zon schijnen hier! Hoe is het met jou dan?

Ik zit hier met een glaasje port, een grote beker thee en grote ladingen worst en kaas voor mijn neus te wachten op de uitslag van Xfactor. Krijg altijd zo'n trek van ziek zijn. Rare ben ik hè.
Wat een combinatie: thee met port... hahaha.

Van mij mag Jessie/Jesse eruit, vond er niet veel aan.
Ik vind Rochelle geweldig

En Jessica
Ik vind de groepen helemaal top! En uiteraard Rochelle en Ed...
Pfff... Zonde van het talent van Jaap. Slecht nummer zeg.
Wat een debiele constructie trouwens, die uitslag. Waarom kijk ik nog...
Fijn dat jullie elkaar de avond door hebben geholpen Lief en abc! Ik heb geen tv aangehad hier vanavond, zit lekker te forummen .
omdat je nieuwsgierig bent???
Ik heb eens even dat nummer van Jaap terug geluisterd dat hij Joe Cocker zong, maar dat is echt veel beter. Ik heb nu nog meer volume in mijn skriekstem dan Jaap . Zonde is het, vaak worden die winnaars zo een genre ingetrokken, hoor je nooit meer wat van ze.

5x5, alles goed?
misschien kan je een duetje doen met hem? Samen kraken...hahaha
mmm.... 1x kraken is wel genoeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven