Burnout! Het vervolg
woensdag 9 februari 2011 om 17:27
zaterdag 9 april 2011 om 13:37
zaterdag 9 april 2011 om 13:41
zaterdag 9 april 2011 om 13:44
Oh jeetje, wat een ellende. Balen zeg, aaaal dat werk! Ik heb er denk ik echt te weinig verstand van om je te kunnen helpen ben ik bang, ben een lichtelijke kluns met dat soort dingen.... Maar als ik iets moet bekijken ofzo, kan en wil ik dat natuurlijk altijd doen.
Ik ga hardlopen. Het is lekker weer, maar niet heel warm vind ik. Zat ook al buiten vanmorgen, maar dat vond ik nog best fris. Morgen wordt het warmer geloof ik.
Tot later!
Ik ga hardlopen. Het is lekker weer, maar niet heel warm vind ik. Zat ook al buiten vanmorgen, maar dat vond ik nog best fris. Morgen wordt het warmer geloof ik.
Tot later!
zaterdag 9 april 2011 om 13:54
pfff ik zit nog even moed te verzamelen. Laatste keer dat ik heb hardgelopen was 5 dagen voor ik instortte, een wedstrijd. Ging waar-de-loos, alles deed zeer, vreselijk verzuurde benen, echt een ramp en de slechtste finish-tijd ever. Achteraf te verklaren, accu was toen natuurlijk al schoonleeg, maar ja, toen zat ik nog in de ontkenningsfase Vind het dus best spannend om het nu weer te gaan doen...
zaterdag 9 april 2011 om 14:24
Zegge, gaan we tegenwoordig allemaal bellen ipv forummen?
Ik heb het gedaan, jiehoe! Ben weer begonnen met start to run, jaren geleden ook gedaan en dat vond ik toen superleuk. Hopelijk raak ik weer net zo gemotiveerd als toen. Ben gewoon met les 1 begonnen met stukjes van 1, 2 en 3 minuten hardlopen, en tussendoor wandelen. en jemig wat voel ik me een slappeling dat ik zoveel moeite heb met zulke mini-stukjes
Ik heb het gedaan, jiehoe! Ben weer begonnen met start to run, jaren geleden ook gedaan en dat vond ik toen superleuk. Hopelijk raak ik weer net zo gemotiveerd als toen. Ben gewoon met les 1 begonnen met stukjes van 1, 2 en 3 minuten hardlopen, en tussendoor wandelen. en jemig wat voel ik me een slappeling dat ik zoveel moeite heb met zulke mini-stukjes
zaterdag 9 april 2011 om 17:51
Niet te veel doen hoor. Spaar je lepels voor morgen. Vrien vond het leuk. In eerste instantie dacht hij dat ik aan het werk was (een collega van me is naamgenoot van jou). Toen hij doorhad wid je was vond hij het leuk. Hij is blij dat ik weer leuke dingen doe en mezelf dat ook gun.
Ik heb mijn administratie nog gedaan en boodschappen. Nu snel koken, eten, douchen en naar het theater.
Ik heb mijn administratie nog gedaan en boodschappen. Nu snel koken, eten, douchen en naar het theater.
zaterdag 9 april 2011 om 18:47
Maris, ik wil eigenlijk ook gaan hardlopen dus moet ook bij het begin beginnen, troost dat een beetje?
Lief, wat een gedoe met je boek zeg, hopelijk kom je eruit met hulp van abc!
Ik ben nog bij m'n moeder, heb een goeie dag gehad vandaag. Misschien ga ik nog naar de bios met m'n broer vanavond, maar dat hangt van hem af, als hij het ziet zitten (hij heeft hoofdpijn).
En anders gewoon lekker thuis vanavond.
Lief, wat een gedoe met je boek zeg, hopelijk kom je eruit met hulp van abc!
Ik ben nog bij m'n moeder, heb een goeie dag gehad vandaag. Misschien ga ik nog naar de bios met m'n broer vanavond, maar dat hangt van hem af, als hij het ziet zitten (hij heeft hoofdpijn).
En anders gewoon lekker thuis vanavond.