Burnout! Het vervolg

09-02-2011 17:27 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Burnout? Het begin.

Hier kunnen we verder. Verder met onze verhalen, verder met troostende woorden, verder met goede adviezen, verder met 'klagen', verder dingen van ons afschrijven. Kortom verder met het schrijven over ons leven met een burnout en het herstel daarvan.
Ik wil wel kletsen hoor!

Moet eigenlijk een brood bakken bedacht ik me net. Heb alleen niks in huis. Wie weet krijg ik man zo gek dat hij vanmiddag wat haalt zodat ik hij er vanavond een kan bakken.

Is het lekker buiten eigenlijk? Warm?
oh abc, even een testje doen. Ik stuur je even het bestand waarin ik geen poppetjes meer zie. Wil jij eens kijken of je ze nog wel ziet? En checken of jouw Word erop vastloopt?

Op pagina 6 zouden plaatjes moeten staan maar die ben ik dus kwijt.
Is goed, ik zal even mijn gewone laptop erbij pakken, op mijn notebook zit geen word.

Het is hier wel lekker buiten, ik begon in de tuin met trui en fleecejack, maar dat fleeceiack heb ik snel uit gedaan. Ik stond wel in de zon, in de schaduw is het niet heel warm.
Oh jeetje, wat een ellende. Balen zeg, aaaal dat werk! Ik heb er denk ik echt te weinig verstand van om je te kunnen helpen ben ik bang, ben een lichtelijke kluns met dat soort dingen.... Maar als ik iets moet bekijken ofzo, kan en wil ik dat natuurlijk altijd doen.

Ik ga hardlopen. Het is lekker weer, maar niet heel warm vind ik. Zat ook al buiten vanmorgen, maar dat vond ik nog best fris. Morgen wordt het warmer geloof ik.

Tot later!
Ha! Ik kan 'm niet versturen! Omdat-ie een fout bevat!

*gaat nu het huidige bestand proberen te versturen bij wijze van test*
veel plezier, maris.

abc, ik heb je het bestand gestuurd waarin ik nu werk. Volgens mij gaat dat goed bij jou dan?
Ik heb je bestand gekregen. Ik zie geen poppetjes op blz 6 (even voor de zekerheid dat is toch de blz met 10 november erop, er staan geen pagina nummers op).
pfff ik zit nog even moed te verzamelen. Laatste keer dat ik heb hardgelopen was 5 dagen voor ik instortte, een wedstrijd. Ging waar-de-loos, alles deed zeer, vreselijk verzuurde benen, echt een ramp en de slechtste finish-tijd ever. Achteraf te verklaren, accu was toen natuurlijk al schoonleeg, maar ja, toen zat ik nog in de ontkenningsfase Vind het dus best spannend om het nu weer te gaan doen...
Op blz 9 staan wel een
Marriss, rustig opbouwen. Afwisselen een minuut wandelen en een minuut rennen. En dan totaal maximaal 10 minuten, dat lijkt me meer dan genoeg om mee te beginnen.
Verderop staan ook wel veel smiley's in je bestand. Ze zijn er dus wel.
Ik ga je bellen abc.

Maris, je kan het!
Ok
Ik krijg er spontaan buikpijn van, ik vind het eng
Zegge, gaan we tegenwoordig allemaal bellen ipv forummen?

Ik heb het gedaan, jiehoe! Ben weer begonnen met start to run, jaren geleden ook gedaan en dat vond ik toen superleuk. Hopelijk raak ik weer net zo gemotiveerd als toen. Ben gewoon met les 1 begonnen met stukjes van 1, 2 en 3 minuten hardlopen, en tussendoor wandelen. en jemig wat voel ik me een slappeling dat ik zoveel moeite heb met zulke mini-stukjes
Lief doet haar naam eer aan.
Goed Marriss, je moet weer opnieuw opbouwen, maar je komt er wel weer. Rustig aan beginnen.
Ik ben trots op je, maris! Je bent allemaal eerste stappen aan het zetten deze week, en dan nog durven beweren dat je niet aan het opbouwen bent! Klasse!
quote:abc schreef op 09 april 2011 @ 15:25:

Lief doet haar naam eer aan.
Daar hoef je niet van te gaan blozen hoor .
Lekker wel.

Ik heb net zowaar een wasje opgehangen en een nieuwe erin gedaan en een berg opgevouwen. Wilde ook nog strijken maar heb dat even uitgesteld. Hoop dat je vriend leuk reageerde?
Niet te veel doen hoor. Spaar je lepels voor morgen. Vrien vond het leuk. In eerste instantie dacht hij dat ik aan het werk was (een collega van me is naamgenoot van jou). Toen hij doorhad wid je was vond hij het leuk. Hij is blij dat ik weer leuke dingen doe en mezelf dat ook gun.

Ik heb mijn administratie nog gedaan en boodschappen. Nu snel koken, eten, douchen en naar het theater.
Veel plezier abc!
Maris, ik wil eigenlijk ook gaan hardlopen dus moet ook bij het begin beginnen, troost dat een beetje?

Lief, wat een gedoe met je boek zeg, hopelijk kom je eruit met hulp van abc!

Ik ben nog bij m'n moeder, heb een goeie dag gehad vandaag. Misschien ga ik nog naar de bios met m'n broer vanavond, maar dat hangt van hem af, als hij het ziet zitten (hij heeft hoofdpijn).

En anders gewoon lekker thuis vanavond.
Wat is het hier tegenwoordig saai zeg, 's avonds.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven