Ik vind dit niet oke!

09-04-2011 16:16 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
filmpje

Dit moet je toch nooit doen lijkt mij?! Dieren blijven dieren. Die hond reageert d.m.v. zijn/haar emotie, ik zie zo die bek richting baby gaan...
Wat zeg je?
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Sorry?
De hond laat zien de baby als zijn roedelleider te zien. Komt igg onderdanig over.
quote:Claudia2010 schreef op 09 april 2011 @ 16:16:

filmpje

Dit moet je toch nooit doen lijkt mij?! Dieren blijven dieren. Die hond reageert d.m.v. zijn/haar emotie, ik zou zie zo die bek richting baby zien gaan!?Eh, en in normaal Nederlands zeg je...??
quote:ISTP schreef op 09 april 2011 @ 16:26:

De hond laat zien de baby als zijn roedelleider te zien. Komt igg onderdanig over.Ik vond het wel eng om te bekijken. Zou zelf nooit mijn baby zo neerleggen.
quote:plops schreef op 09 april 2011 @ 16:27:

[...]

Eh, en in normaal Nederlands zeg je...??Och mijn hemel.. Sorry, een woordje teveel! Jij maakt nooit typefouten?
Nou, ik vind het wel mee vallen. Om te beginnen is er iemand bij die het filmt.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Maar dan zou je toch te laat zijn als de hond hapt Fame?
Ik ken het dier niet. Je bent bang dat de hond de baby bijt? Op het eerste gezicht lijkt het mij, dat dat wel mee zal vallen. Maar een hond moet je bij mijn weten nooit alleen laten met een kind. Ik weet ook niet of honden vooraf duidelijke signalen geven, dat het foute boel is. Van het filmpje kreeg ik geen angstig, of nerveus gevoel. En er is toezicht.
Ik vind het ook mee vallen. Ik zou zelf nooit mijn kind zo bij een hond neer leggen omdat het dieren blijven en je weet niet hoe ze reageren.

Maar er is iemand bij en ik denk dat de hond gewoon mee huilde en ook al zie je zijn kop naar de baby gaan. Hij bijt niet hij jankt alleen
Het gras aan de overkant is niet groen.
Als de hond in kwestie van een ander is weet je ook niet hoe zo een beest reageert, logisch dat je je kind niet bij een vreemden hond legt
Oh, ik wel Kookwekkertje, op 35 seconden.

(waarschijnlijk slaat dit topic nergens op, maar ik zit wat te 'nerveuzen' hier vanwege die schietpartij in Alpen waar ik vanmiddag had afgesproken)
quote:Claudia2010 schreef op 09 april 2011 @ 16:28:

[...]

Och mijn hemel.. Sorry, een woordje teveel! Jij maakt nooit typefouten?Eén woordje teveel? Misschien moet je de zin nog eens nalezen.
quote:plops schreef op 09 april 2011 @ 16:37:

[...]

Eén woordje teveel? Misschien moet je de zin nog eens nalezen.Haha... gottegot, 2 fouten Plops. Moet ik op mijn knieen?!
quote:Claudia2010 schreef op 09 april 2011 @ 16:38:

[...]

Haha... gottegot, 2 fouten Plops. Moet ik op mijn knieen?!Niet zo op je teentjes getrapt zijn zeg.....
Ja, dat nieuws hakte er bij mij ook flink in. En het is voor mij ver van m'n bed. Heb er zelfs een topic over geopend. Nou, dat zegt iets, kan ik je vertellen.

Ik ga even kijken naar 35 seconden in het filmpje.
quote:plops schreef op 09 april 2011 @ 16:39:

[...]

Niet zo op je teentjes getrapt zijn zeg.....Ikke niet hoor, ik vind dat jij een beetje moeilijk doet.
Nou, ik snap je wel. Maar ik heb het niet. Ik vind het eigenlijk heel schattig.
Ik vind het ook reuze meevallen , zie onze labrador ook zoiets doen wanneer de kleine er is.

De border collie van mijn zusje jankt ook zo wanneer 1 van de kinderen huilt. Alsof hij mijn zusje en zwager wil waarschuwen dat er een kind huilt boven en dat ze er heen moeten .. Vind het erg lief en schattig wanneer hij dat doet.
quote:Claudia2010 schreef op 09 april 2011 @ 16:32:

Maar dan zou je toch te laat zijn als de hond hapt Fame?Ja, en dat ben ik ook als ik naar buiten stap en omver wordt gereden. Je kan ook overal paranoia op reageren.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik vind het met de hond ook wel meevallen.. Maar ik vind wel dat er gemierenneukt wordt over een zinnetje in de OP. Alsof iemand dit écht niet begreep ..
Ik vind het een heel lief filmpje.Zeer vertederend.
En Claudia.. Wie weet kun je je hiermee vermaken:

http://seawitchery.tumblr ... -strategically-and-by-the

Ik ben al 20 minuten bezig
Is dit filmpje alles? Had t heel erg verwacht.. Ik vind het eigenlijk heel liefelijk om te zien. De hond ligt helemaal op zijn gemak bij de baby. Wij lagen thuis ook altijd zo bij de honden..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven