Even uithuilen hoor...

09-04-2011 22:22 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een lange relatie die naar is geeindigd een hele lieve leuke vent ontmoet via internet. Gelijk bij de eerste ontmoeting een enorme klik en het werd een soort LAT (woonde op een uurtje rijden) maar durfde ook nog niet volledig voor te gaan. Na een half jaar heb ik even pauze gevraagd. Benauwde me een beetje en zag even geen toekomst. Leek me beter hem niet aan het lijntje te houden dus gaf hem ook zijn vrijheid in d etussentijd. Pauze zou iig paar weken zijn.

Na 3 weken nam ik contact op. Bleek dat hij erg verdrietig was geweest omdat hij dacht dat hij me echt kwijt was en had zich weer op een date gestort. Had intussen paar keer met met die vrouw afgesproken en ook wel gezoent enzo, maar hij werd er niet echt warm of koud van. Na een week van enig contact en waarin hij aangaf me nog even leuk te vinden enzo, maar nu ook even geen toekomst meer te zien, ben ik langs gegaan. Was heel fijn. Uitgesproken dat we elkaar niet kwijt wilde..ook weer in bed beland ed. Ik had dus weer hoop maar daarna ging hij nog wel op date weer met die vrouw. Dat vond ik raar. Daarna weer wat afstandelijk..wil wel afspreken maar gaf ook veel excuses om het niet te doen..had nog rust nodig, etc.

Trok t gister niet meer en heb maar afscheidsmail gestuurd en m veel succes gewenst omdat ik toch t idee had dat hij niet echt meer wil blijkbaar. Niets meer gehoord.

Voel me zo naar :(
Sterkte! Hopelijk laat hij toch nog iets van zich horen!
Ik had dus weer hoop maar daarna ging hij nog wel op date weer met die vrouw. Dat vond ik raar.

Dat is ook raar. Ik denk dat je wel de juiste beslissing hebt gemaakt. Luister naar je onderbuik gevoel.
Jij vroeg een pauze aan. Je zag geen toekomst meer.

Nu jij er weer zin in hebt moet hij voor je klaarstaan. Dat doet hij niet en ga je lopen treuren.

Dat vind ik pas raar van jou!
Hij blijkt de ware helemaal niet te zijn.
Een enorme klik, en een 'goed' halfjaar.

Je vraag om een pauze, vind ik niet vreemd. (dat kan).

Als hij dezelfde klik had gevoeld, en het zelfde 'goede' halfjaar had beleeft.

Was hij niet zo snel in zee gegaan met een ander.

Sterkte ermee.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:bommi schreef op 09 april 2011 @ 22:31:

Nu jij er weer zin in hebt moet hij voor je klaarstaan. Dat doet hij niet en ga je lopen treuren.

Dat vind ik pas raar van jou!

Ja idd. Een paar weken geen contact, wat moet hij dan denken? Dat het toch uit is? Jullie hadden nog maar een half jaar iets en toen zag je het al niet meer zitten terwijl dan toch nog alles leuk moet zijn?

En doordat je met hem naar bed bent gegaan toen jullie elkaar zagen kan je toch geen oordeel vellen? Mannen kunnen makkelijker met iemand naar bed gewoon voor de seks.

Snap wel dat je er verdrietig over bent. Maar ik zou het een volgende keer toch anders aanpakken. Heel veel sterkte.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:bommi schreef op 09 april 2011 @ 22:31:

Dat vind ik pas raar van jou!vind ik stiekem ook wel... maarja, je hebt er een punt achter gezet en dat is misschien wel voor het beste.
Was ook ingewikkeld...deze man was zo anders dan mijn ex..zo lief en er helemaal voor mij dat dat ineens een beetje benauwde..werd me te echt en paniekte even..maar jeetje 3 weken..dan onze ontmoeting die als vanouds was en dan weer niet en nu niets meer laten horen na mijn mail...

Had toch eigenlijk wel iets verwacht..al was het maar een berichtje waarin hij aangeeft het te hebben gelezen en dat het inderdaad beter is ofzo..maar niets..nada..noppes...
Klinkt mij een beetje in de oren alsof je verwacht dat hij naar jouw pijpen danst..

Ik denk dat je een goede beslissing hebt gemaakt.

Sterkte!
quote:anneky schreef op 09 april 2011 @ 22:46:

Was ook ingewikkeld...deze man was zo anders dan mijn ex..zo lief en er helemaal voor mij dat dat ineens een beetje benauwde..werd me te echt en paniekte even..maar jeetje 3 weken..dan onze ontmoeting die als vanouds was en dan weer niet en nu niets meer laten horen na mijn mail...

Had toch eigenlijk wel iets verwacht..al was het maar een berichtje waarin hij aangeeft het te hebben gelezen en dat het inderdaad beter is ofzo..maar niets..nada..noppes...

Misschien is hij zich wel helemaal lam geschrokken van je mail?

Heb je er in gezet wat hier staat?

Waarom het je beter lijkt? Dat het je spijt dat je twijfelde? Dat je de onzekerheid niet aankan/wil? Dat je het liever niet doet, maar het je beter lijkt om het hierbij te laten?

Zo ja, en hij antwoord daar niet op.. Dan heb je zeker de juiste beslissing gemaakt.
Ben het ook eens met Bommi en ook... hij was al verdrietig na drie weken en nu stuur je hem een afscheidsmail waardoor hij wellicht ook erg verdrietig om is. Ik zou dan ook niet zo snel antwoorden als ik in zijn positie zat. Waarom heb je het meteen zo definitief gemaakt en niet gevraagd wat er nog is en welke weg jullie smane op kunnen gaan?
Ja..hij zei steeds dat hij wel wilde afspreken om er verder over te praten enzo maar ik kreeg zoveel excuses te horen waarom het niet ging lukken enzo, dat ik het gevoel kreeg dat hij eigenlijk niet wil..

Heb ook wel het idee dat hij msch denkt dat ik er alleen voor wil gaan omdat ie weer iemand heeft ontmoet ofzo..ook dat proberen uit te leggen dat dat niet zo was. wist dat immers niet toen ik weer contact opnam...

heb toch nog de neiging een mail te sturen of hij mijn mail goed heeft ontvangen en begrepen enzo, maar had ook geroepen dat ik hem niet meer zou lastig vallen
Als het al zo begint....
votesforLeo: ik weet het ook niet!! lag met mezelf overhoop..omdat hij het zo afhield ook..dacht dan de eer maar aan mezelf houden..

We zijn ook maar 3 weken uit elkaar geweest he..en in die tijd had hij al 3 dates gehad...wat moest ik daar van denken dan? Weet het ook niet maar door julie berichten snap ik ook wel dat het anders over kan komen...dat ik verwachtte dat hij klaar zou staan enzo...

Zal ik toch nog wat sturen dan?
quote:anneky schreef op 09 april 2011 @ 22:59:

Ja..hij zei steeds dat hij wel wilde afspreken om er verder over te praten enzo maar ik kreeg zoveel excuses te horen waarom het niet ging lukken enzo, dat ik het gevoel kreeg dat hij eigenlijk niet wil..

Heb ook wel het idee dat hij msch denkt dat ik er alleen voor wil gaan omdat ie weer iemand heeft ontmoet ofzo..ook dat proberen uit te leggen dat dat niet zo was. wist dat immers niet toen ik weer contact opnam...

heb toch nog de neiging een mail te sturen of hij mijn mail goed heeft ontvangen en begrepen enzo, maar had ook geroepen dat ik hem niet meer zou lastig vallen

Ophouden met mailen meid..

Als je dit duidelijk wil hebben dan ga je hem gewoon bellen of een afspraak maken. Niet mailen.. Zelfs met smileys mis je intonatie enzv...

Als het je echt niet lekker zit. Bel hem!
Oh en als je belt.. Dan ook eerlijk zijn he!

Het is eng om jezelf bloot te leggen.. Maar je hebt hem nu ook onzker gemaakt. Hij was lief voor je, deed alles goed, en toch wilde je hem op eens niet meer..

Eerlijk zijn in al je emoties.. Je hebt niets te verliezen behalve hem..

Laat ff weten wat je doet TO
Misschien heeft ie zijn mail nog niet gelezen... Ja... Kan toch?
Je vult wel vaak dingen voor hem in. Jij denkt dat hij denkt, jij denkt dat hij voelt... etc. Hij geeft aan niet te kunnen dus jij concludeert...

Maar het is nooit leuk als een relatie uit gaat. Sterkte.
Kan ik nu nog bellen? Na zo'n mail?? En dat ik hem niet meer zou lastigvallen enzo? Wordt ik dan niet een soort stalker?

Nu is hij msch juist al voor zijn date gegaan..heeft ze nu status vriendin gekregen...

Ik snap nu zo wat jullie zeggen..zo stom dat ik het niet zo gezien heb..heb het inderdaad voor hem ingevuld

O wat voel ik me stom!
quote:anneky schreef op 09 april 2011 @ 23:42:

Kan ik nu nog bellen? Na zo'n mail?? En dat ik hem niet meer zou lastigvallen enzo? Wordt ik dan niet een soort stalker?

Nu is hij msch juist al voor zijn date gegaan..heeft ze nu status vriendin gekregen...

Ik snap nu zo wat jullie zeggen..zo stom dat ik het niet zo gezien heb..heb het inderdaad voor hem ingevuld

O wat voel ik me stom!

Like i said.. Wat heb je te verliezen..

Bel hem morgne en vraag of hij eventjes tijd heeft.. Zo ja.. Begin je verhaal rustig.. Leg hem uit waarom je deed wat je deed.. En wat je er nu van vindt... En vermeld wat jij het liefst zou zien.. Zeg dat je de keuze bij hem laat.. Maar dat jij het nu in ieder geval van je hart hebt..
Misschien denkt hij ook wel: jezus, alles is leuk en dan rent ze weg? Wat ga je in hemelsnaam doen als het even niet lekker loopt in de relatie? Misschien heeft hij wel zoiets van daar heb ik gewoon geen zin in. En ik vind 3 weken zonder contact best lang, zeker als jullie geen afspraken gemaakt hebben over wanneer wel weer contact en elkaar zien. Dus dat hij denkt ik voorkom dat ik nogmaals in deze ellende terecht kom, kan ik me best voorstellen. Ook allemaal veronderstellingen dit, dus voor antwoorden moet je bij hem zijn, maar ik vind dit best logisch, in ieder geval logischer dan jouw veronderstelling dat iemand na een leuke tijd van 6 maanden na 3 weken in limbo je weer met open armen moet ontvangen en nu is alles weer goed en prima.
Ik denk dat je wel moet proberen kalm te worden voordat je evt weer contact zoekt.

Want een dramatische mail en daar overheen een dramatisch telefoontje zal weinig goed doen.

Zoek wat afleiding en daarna kun je evt nog bellen.

(Hoewel ik vind dat je na een afscheidsmail eigenlijk klaar bent, maar er nu vanuit gaande dat je toch nog gaat bellen)
quote:VotesforLeo schreef op 09 april 2011 @ 22:56:

Waarom heb je het meteen zo definitief gemaakt en niet gevraagd wat er nog is en welke weg jullie smane op kunnen gaan?Misschien hoopte ze stiekem/onbewust middels deze ''definitieve'' strategie toch dat hij die andere vrouw a la minute zou dumpen en richting to zou komen vliegen en ze nog lang en gelukkig zouden leven?
quote:Moonlight82 schreef op 10 april 2011 @ 00:17:

Ik denk dat je wel moet proberen kalm te worden voordat je evt weer contact zoekt.

Want een dramatische mail en daar overheen een dramatisch telefoontje zal weinig goed doen.

Zoek wat afleiding en daarna kun je evt nog bellen.

(Hoewel ik vind dat je na een afscheidsmail eigenlijk klaar bent, maar er nu vanuit gaande dat je toch nog gaat bellen)Ik denk dat TO er klaar mee zou willen zijn.. Maar dat het toch blijft knagen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven