Even uithuilen hoor...
zaterdag 9 april 2011 om 22:22
Na een lange relatie die naar is geeindigd een hele lieve leuke vent ontmoet via internet. Gelijk bij de eerste ontmoeting een enorme klik en het werd een soort LAT (woonde op een uurtje rijden) maar durfde ook nog niet volledig voor te gaan. Na een half jaar heb ik even pauze gevraagd. Benauwde me een beetje en zag even geen toekomst. Leek me beter hem niet aan het lijntje te houden dus gaf hem ook zijn vrijheid in d etussentijd. Pauze zou iig paar weken zijn.
Na 3 weken nam ik contact op. Bleek dat hij erg verdrietig was geweest omdat hij dacht dat hij me echt kwijt was en had zich weer op een date gestort. Had intussen paar keer met met die vrouw afgesproken en ook wel gezoent enzo, maar hij werd er niet echt warm of koud van. Na een week van enig contact en waarin hij aangaf me nog even leuk te vinden enzo, maar nu ook even geen toekomst meer te zien, ben ik langs gegaan. Was heel fijn. Uitgesproken dat we elkaar niet kwijt wilde..ook weer in bed beland ed. Ik had dus weer hoop maar daarna ging hij nog wel op date weer met die vrouw. Dat vond ik raar. Daarna weer wat afstandelijk..wil wel afspreken maar gaf ook veel excuses om het niet te doen..had nog rust nodig, etc.
Trok t gister niet meer en heb maar afscheidsmail gestuurd en m veel succes gewenst omdat ik toch t idee had dat hij niet echt meer wil blijkbaar. Niets meer gehoord.
Voel me zo naar
Na 3 weken nam ik contact op. Bleek dat hij erg verdrietig was geweest omdat hij dacht dat hij me echt kwijt was en had zich weer op een date gestort. Had intussen paar keer met met die vrouw afgesproken en ook wel gezoent enzo, maar hij werd er niet echt warm of koud van. Na een week van enig contact en waarin hij aangaf me nog even leuk te vinden enzo, maar nu ook even geen toekomst meer te zien, ben ik langs gegaan. Was heel fijn. Uitgesproken dat we elkaar niet kwijt wilde..ook weer in bed beland ed. Ik had dus weer hoop maar daarna ging hij nog wel op date weer met die vrouw. Dat vond ik raar. Daarna weer wat afstandelijk..wil wel afspreken maar gaf ook veel excuses om het niet te doen..had nog rust nodig, etc.
Trok t gister niet meer en heb maar afscheidsmail gestuurd en m veel succes gewenst omdat ik toch t idee had dat hij niet echt meer wil blijkbaar. Niets meer gehoord.
Voel me zo naar
woensdag 20 april 2011 om 10:21
Door hem weer te zien, heb je je weer in zijn leven gemengd. Ik vind dat niet helemaal koosjer. Je suggereert nu dat je er heel relaxed in staat, zo van, ik hoef niet meer zo heel nodig, en we zien wel, maar waarom ben je dan überhaupt gegaan gisteren? Had die man lekker zijn eigen keuzes laten maken, dat gaat veel beter zonder dat jij op zijn vingers kijkt.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.