Korte vraag

11-04-2011 00:21 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, nevermind, dit was echt een stom item om een topic over te maken ;) Ik kom er wel uit!
Wat is nou precies je vraag?
Je vindt hem niet bijster interessant dus wat is nou eigenlijk het probleem?
Kort antwoord,

Geen idee!
Hm, ja beide goeie punten.

Mijn vraag was eigenlijk waarom hij dan wel belde en smste terwijl hij me eigenlijk niet moet. Of wilde hij alleen maar seks/makkelijk meisje?

Ja, ik vond hem inderdaad niet erg interessant.
leuke mannen zijn niet zeldzaam hoor. Was dat je vraag?
Misshien had hij onvoorziene omstandigheden? Misschien dacht hij gisteren even snel te scoren en toen dat niet lukte was zijn interesse weg? Misschien is zijn telefoon gestolen? Misschien heeft hij zijn telefoon laten liggen? Misschien heeft hij per ongeluk zijn inbox gewist?

Nou eigenlijk weet ik het ook niet dus.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:LuxorBeetroots schreef op 11 april 2011 @ 00:24:

Hm, ja beide goeie punten.

Mijn vraag was eigenlijk waarom hij dan wel belde en smste terwijl hij me eigenlijk niet moet. Of wilde hij alleen maar seks/makkelijk meisje?Ja, ik vond hem inderdaad niet erg interessant.Sorry, nog steeds geen idee.
Thanks Enn en Chatterly, nog voor jullie antwoorden. Maar ik realiseerde me net inderdaad dat dit nogal een vaag onderwerp was, want jullie weten hier natuurlijk ook niet wat er door die gozers hoofd heen gaat. ;)
JAAAAA... ook ik vraag me wel eens af waarom mannen raar kunnen doen of zijn.. Zo heb ik dat ook met een man.. flirt met me enz en dan zeggen dat hij niet geinteresseerd is in mij.. en dan is dat nog wel een man die ik toch al zeker 17 jaar ken (was vroeger wel verliefd op hem maar goed)...
Een beetje onschuldig flirten betekent toch niet dat je meteen bovenop iemand wilt springen? Flirten is gewoon hartstikke leuk.... Ook zonder bijbedoelingen.
Plops dat weet ik.. en voor even is dat ook niet erg of voor een paar keer.. maar wat als dat gebeurd elke keer als we elkaar zien en dit al zo gaat voor zeker 6 jaar? Ga je er toch wel anders over denken of nie?
Ik zou eerder denken dat dat gewoon de manier is waarop jullie met elkaar omgaan. Zeker als hij zegt dat hij verder niks wil.
hmmm.. maar daarvoor heeft hij nooit zo gedaan imo.. anyway, ik denk er in ieder geval niet meer aan.. kwam juist in mijn hoofd toen ik dit topic aan het lezen was.
.
de mysterieuze vraag.. Ik zag ook alleen maar een dot (als in een punt).. Zou de vraag eigelijk ook wel graag willen weten, het heeft toch mijn nieuwsgierigheid opgewekt..
Ik haat dat de op verwijderd wordt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven