Een slimme meid......
maandag 21 maart 2011 om 20:22
Tsja, een slimme meid.
Hoe leg ik dat nu uit....
simpel...
nouja...
of...
nee, toch niet.
Sjonge...
Deelt lief en leed, helpt elkaar bij de zwaardere keuzes des levens ; welk van de 4 banen neem ik , yoghurt of vla, wel of niet, pizza of shoarma, rok of jurk.
Schuwd ook de lichtere onderwerpen niet...
Eens kijken....
relatiecrisis, geldzaken regelen en verdelen, 't oppeppen van medeslimmerds, menstruatieperikelen, test-ik-wel-of-test-ik-niet, steun bij afstudeerstress, hormonale aangelegenheden, Neuk-ik-wel-of-niet-zomaar-voor-de-fun...
Kortom; een slimme meid....
nouja, dat dus!
De groeten,
Bijtje
Ps; nieuwe leden kunnen nog steeds solliciteren en worden geïnaugureerd na het signaleren van minimaal 3 taalfouten in de OP ( ) en het nuttigen van een pak bokkepootjes of compensatie M&M's
Hoe leg ik dat nu uit....
simpel...
nouja...
of...
nee, toch niet.
Sjonge...
Deelt lief en leed, helpt elkaar bij de zwaardere keuzes des levens ; welk van de 4 banen neem ik , yoghurt of vla, wel of niet, pizza of shoarma, rok of jurk.
Schuwd ook de lichtere onderwerpen niet...
Eens kijken....
relatiecrisis, geldzaken regelen en verdelen, 't oppeppen van medeslimmerds, menstruatieperikelen, test-ik-wel-of-test-ik-niet, steun bij afstudeerstress, hormonale aangelegenheden, Neuk-ik-wel-of-niet-zomaar-voor-de-fun...
Kortom; een slimme meid....
nouja, dat dus!
De groeten,
Bijtje
Ps; nieuwe leden kunnen nog steeds solliciteren en worden geïnaugureerd na het signaleren van minimaal 3 taalfouten in de OP ( ) en het nuttigen van een pak bokkepootjes of compensatie M&M's
maandag 11 april 2011 om 09:54
@pig; had een heel stuk getypt, maar dat viel weg... er is een hoogleraar (kan niet op zijn naam komen) die onderzoek heeft gedaan naar het verschil in spelen tussen jongens en meisjes, heel boeiend. Heb notabene les van de beste man gehad....
Komt er kort door de bocht op neer dat vrouwen vaak vinden dat meisjes "lief "aan het spelen zijn en jongens '"druk "zijn...
Wordt er in mijn vak ook vaakgenoeg op gehamerd. Pooh weet het vast zo op te lepelen.... Nee sorry kom er niet op...
zodra ik het gevonden heb meld ik het je...
Vriendin springt nu in de auto dus ik spring onder de doesj!
Komt er kort door de bocht op neer dat vrouwen vaak vinden dat meisjes "lief "aan het spelen zijn en jongens '"druk "zijn...
Wordt er in mijn vak ook vaakgenoeg op gehamerd. Pooh weet het vast zo op te lepelen.... Nee sorry kom er niet op...
zodra ik het gevonden heb meld ik het je...
Vriendin springt nu in de auto dus ik spring onder de doesj!
maandag 11 april 2011 om 09:57
maandag 11 april 2011 om 09:57
Zou ik jullie nog even helpen met de topic volmaken dan??
Jullie zijn de laatste tijd weer lekker op dreef, heerlijk die dingen te lezen! Van de heerlijke kinderverhalen tot zwangerschapsellende (beide nog geen ervaring mee) en van het gedrag van jullie mannen tot aan het stressen om artikelen (beide wel ervaring mee ) Jullie zijn echt leuk!
Jullie zijn de laatste tijd weer lekker op dreef, heerlijk die dingen te lezen! Van de heerlijke kinderverhalen tot zwangerschapsellende (beide nog geen ervaring mee) en van het gedrag van jullie mannen tot aan het stressen om artikelen (beide wel ervaring mee ) Jullie zijn echt leuk!
maandag 11 april 2011 om 09:58
Dank je Bij, lijkt me interessant om te lezen! Merkte al veel verschil, ja. Zoon vindt het bijvoorbeeld ook leuk om een aanloop richting zandbak te nemen en zichzelf dan keihard te laten vallen... Of van de glijbaan, bovenop een auto zittend want dat gaat veel harder..
In dat soort dingen, buiten dus, liet ik hem wel zijn gang gaan. Ga nu in huis ook maar wat meer zijn 'wildheid' toelaten. Zal toch ergens goed voor zijn en het kan in principe best, hij kan zich best goed aan gemaakte afspraken houden, als je ze helpt herrinneren.
In dat soort dingen, buiten dus, liet ik hem wel zijn gang gaan. Ga nu in huis ook maar wat meer zijn 'wildheid' toelaten. Zal toch ergens goed voor zijn en het kan in principe best, hij kan zich best goed aan gemaakte afspraken houden, als je ze helpt herrinneren.