Je nieuwste aankoop
donderdag 30 september 2010 om 17:08
woensdag 13 oktober 2010 om 10:03
quote:Supersoulfighter schreef op 01 oktober 2010 @ 23:48:
[...]WAAAAR? Klinkt té goedkoop!
sorry ik las jou reactie nu pas.
zwartje rokje bij VD,
de shirts bij MSmode en de tuniek en zwarte vestje bij de Wibra.mijn laatste aankopen waren bij Hans Textiel.ook Ulla Popken koop ik wel eens iets.
ik koop nooit echt veel dure kleding,maar kijk wel of eea combineerd met wat ik nog heb.
[...]WAAAAR? Klinkt té goedkoop!
sorry ik las jou reactie nu pas.
zwartje rokje bij VD,
de shirts bij MSmode en de tuniek en zwarte vestje bij de Wibra.mijn laatste aankopen waren bij Hans Textiel.ook Ulla Popken koop ik wel eens iets.
ik koop nooit echt veel dure kleding,maar kijk wel of eea combineerd met wat ik nog heb.
vrijdag 3 december 2010 om 00:13
Pff 2 dekbedovertreksets bij de Primark heel mooi bruin met groen en 1 wit met groen van satijn. Beide maar 12 euro 2 persoons!
Mooie congac laarzen met gouden gesp van de h&m, een donkerblauw lang blousje van de h&m en een donkerblauwe legging.
een driekwart zwarte blazer ook vd h&m. Een zwarte satijnen kimono 3 x raden ook vd h&m en zwarte enkellaarsjes met een kleine hak OOK van de h&m, ben een beetje los gegaan op de online shop!
Een swifferbezem, een dweil van leifheit...uhmmmm
Ow en een thermopanty bij de aldi...
En een longsleeve maar dan zon lange die over je billen valt donkerbruin met een subtiele tijgerprint van The We...
Wow heb veels te veel gekocht deze maand! Nu alleen nog een winterjas erbij...
Mooie congac laarzen met gouden gesp van de h&m, een donkerblauw lang blousje van de h&m en een donkerblauwe legging.
een driekwart zwarte blazer ook vd h&m. Een zwarte satijnen kimono 3 x raden ook vd h&m en zwarte enkellaarsjes met een kleine hak OOK van de h&m, ben een beetje los gegaan op de online shop!
En een longsleeve maar dan zon lange die over je billen valt donkerbruin met een subtiele tijgerprint van The We...
vrijdag 3 december 2010 om 00:14
Pff 2 dekbedovertreksets bij de Primark heel mooi bruin met groen en 1 wit met groen van satijn. Beide maar 12 euro 2 persoons!
vrijdag 8 april 2011 om 14:43
Gister een nieuwe fiets, ik was mijn oude fiets zat.
Ding is nog geen twee jaar oud en telkens problemen.
Maandag weer een spaak kapot (nr.3), kosten ¤ 23.60.
60ct voor de spaak en 23 euro montage, belachelijk....
geen garantie, dit valt onder slijtage onderdelen zeggen ze grgrgrgr.
Adviseren ze mij ook nog om het gehele wiel opnieuw te laten spaken, nou ik d8 het niet dus.
Zeg ik nog tegen die fietsenboer, wij komen hier al 20 jaar en hebben de afgelopen 3 jaar 4 nieuwe fietsen gekocht, kan hier dan nou niets geregeld worden? 3 spaken in 1 jaar moet toch niet kunnen?
Sorry, ik moet mijn mensen ook betalen was zijn antwoord.
Van gif kom ik er nu niet meer, nu een Koga bij de buurman gekocht en hij mag de andere fietsen ook onderhouden.
Service is ver te zoeken tegenwoordig....
Ding is nog geen twee jaar oud en telkens problemen.
Maandag weer een spaak kapot (nr.3), kosten ¤ 23.60.
60ct voor de spaak en 23 euro montage, belachelijk....
geen garantie, dit valt onder slijtage onderdelen zeggen ze grgrgrgr.
Adviseren ze mij ook nog om het gehele wiel opnieuw te laten spaken, nou ik d8 het niet dus.
Zeg ik nog tegen die fietsenboer, wij komen hier al 20 jaar en hebben de afgelopen 3 jaar 4 nieuwe fietsen gekocht, kan hier dan nou niets geregeld worden? 3 spaken in 1 jaar moet toch niet kunnen?
Sorry, ik moet mijn mensen ook betalen was zijn antwoord.
Van gif kom ik er nu niet meer, nu een Koga bij de buurman gekocht en hij mag de andere fietsen ook onderhouden.
Service is ver te zoeken tegenwoordig....