Parenclub, swingen: vragen, ervaringen etc. Deel 12

04-12-2010 19:49 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat deel 11 al ver boven de 3000 posts zit én ik niet het risico wil lopen dat we geen ervaringen meer kunnen neerzetten, heb ik de vrijheid genomen deeltje 12 te openen.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Mijn advies aan de huidige bezoekers is om vooral in het begin jullie ervaringen met diverse clubs te vertellen, maar ook de vragen te beantwoorden die veel gesteld worden.

Zo hoeft iemand die de meest voor de hand liggende vragen heeft niet een heel topic door te lezen maar kan men die in het begin makkelijk en snel terug vinden. Toevoeging: vanaf pag 9 tot en met 12 zijn een aantal posts uit deel 11 geplaatst.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.

Het oude deel kunnen jullie hier lezen: Parenclub, swingen, vragen, ervaringen e.d. deel 11
ettyhi,ik ben over het algemeen een meelezer dus je zal mij niet zo vaak met tekst zien hier.

succes!
Allereerst een korte intro; we zijn een stel (m/v) van begin 40 en al even actief in dit wereldje, maar vooral via afterparties na Littlesins, Exceptionnel etc. Nu gaan we 7 Mei naar een besloten feestje en voor het eerst in Royal Times te Maaseik.

Nu heeft iedereen (en hier genoeg beschreven) meningen over de FFT of Fata etc. maar lees nooit of zelden wat over de RT? Is iemand daar recent geweest en was het een beetje 'vol' en leuk, doenerig publiek? Door afstand lijkt het mij lastig hier veel publiek te trekken, maar het ziet er wel mooi en modern uit. Hoor het graag. Thx P&Y
@LIL ligt er vooral ook aan wat je zoekt en denkt te vinden daar.

RT we zijn 1 keer in Royal Times geweest. RT is niet echt een parenclub maar hangt een beetje tussen de feesten van BV Exceptionell en een parenclub in. Het is idd een hele mooie club. Er is tevens de mogelijkheid, op de bovenverdieping tot seks maar er zijn nagenoeg geen natte ruimtes, slechts 1 douche bv!

Het publiek wat er komt is zeer uiteenlopend qua leeftijd. Grootste probleem waar RT tegen aan loopt is het concept. Het is niet echt een parenclub, omdat er maar weinig mogelijkeheden zijn om je terug te trekken, wat wij erg jammer vinden is dat er bv geen bubbelbad, of zwembad is. Daarnaast hadden we ook enige moeitte met het feit dat er zowel, swingers als niet swingers komen, je weet dus niet goed wat je er aan hebt.

Verder kan het qua aantal mensen die er zijn het nog al eens enorm verschillen. Het kan er bomvol zitten, dit zijn dan meestal tijdens wat bijzondere evenementen of het kan zijn dat er bijna niemand is. Als jullie naar die birthday party gaan dan kun je beter aan de organisator daarvan vragen hoeveel koppels ze denken te verwachten.
.
@sweatsugar

Thx voor reactie. Snap wat je bedoelt. Ook door de entreeprijzen op een 'gewone avond' (15 E) is het wat onduidelijk wat de bedoeling is.

Het is geen verjaardagsfeestje maar een aPassionata-avond (www.apassionata-events.nl ). Ben benieuwd hoe ze dan het 'tweede deel' van de avond gaan oplossen. Zodra we er geweest zijn zullen we verslag doen.

Tot schrijvens.
@LiL; graag! Vind het ook een mooie club om te zien op de foto's en hun mailing ziet er ook verzorgd uit. Wacht je verslag af!

Overigens hebben ze bij die club binnenkort een sdc meeting, dan is de bedoeling iets meer duidelijk vermoed ik....
Onze thuisdate... viel tegen...

Ik had de hele dag al een onbestemd gevoel, steeds kijken of onze gasten niet een bericht hadden gestuurd...

Ze waren wat later dan afgesproken, maar dat mocht de pret niet drukken. De start was leuk, de klik die we hadden in de pc was er nog steeds. En toen.... dook aan hun kant het groene monster op...

Tja, dan is de avond eigenlijk al te ver gevorderd om "samen" nog iets anders te ondernemen....
Wat jammer, Naara!

Dan had je (achteraf gezien) nog liever wel dat berichtje ontvangen dat het niet door zou gaan, denk ik.

Zeker als het dan al te laat op de avond is om samen nog iets anders te gaan ondernemen.
bij ons is ook een feestje vrij laat afgezegd terwijl die echt al maanden gepland stond.

Zelf hou ik al niet van dingen maanden van te voren af te spreken, soms is dan bv je enthousiaste gevoel getemperd, het stel minder in je geheugen door andere contacten, komen er in tussentijd andere dingen op je pad (belangrijke grote feesten enz) war je liever heen was gegaan enz.

Soms kun je niet anders met kinderen bv moet je wel van te voren plannen, maar waarom kun je bv binnen een maand niet bekijken wat je komende weekeinden gaat doen en met wie en moet dat bij sommige wel drie maanden van te voren?

Je zegt andere af omdat je wat hebt staan, laat kaarten voor feesten lopen omdat je al een afspraak hebt en dan zegt men af (om vaak gegronde reden hoor!)

zoals we al aangaven doen we dat daarom ook al niet meer maar soms laat je je toch weer verleiden en denk je ach we zetten het wel in de agenda. Maar onze ervaring is dat je ook in de week voordat het weekeind wordt nog genoeg spontaan kunt afspreken een privefeestje misschien met een week of 4 wel kunt overzien verder weg zet ik liever niet al dingen vast. (met grote dansfeesten moet je dat vaak wel doen)
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
wat balen naara tja ook met bekende stellen heb je geen garantie dat er niet iets kan gebeuren en het tegen kan vallen/

Ik heb echter ook veel goede vrienden waar je in zo'n geval ook met elkaar wat moois kan beleven of elkaar kunt steunen, eigenlijk valt het met die stellen nooit tegen omdat je er zoveel liefde voor voelt,

Maar met kennisjes waar je wat mee afspreekt ligt dat anders zeker akls het tussen hen niet goed zit, als het riagg dates worden (lees dat alle problemen van ze worden besproken) wat je al aangeeft ook al zouden ze nar huis gaan het is vaak te laat om nog iets anders van je avond te maken, hoewel, als je in buurt van showboat woont kun je altijd daar even later op de avond binnen vallen.
Welk hotel was dat zijenhij? ... klinkt goed.. wij hebben nml ook een stel waar we graag prive mee willen spelen, ipv in een club, maar thuis ontvangen is gewoon geen optie voor beide partijen.

je mag het evt ook mailen als je dat liever wilt, dan geef ik nog wel mijn mailadres op.
quote:zijenhij schreef op 10 april 2011 @ 20:49:

[...]

Nee, dan had mijn "hij" wel door mogen gaan met zijn date en ik had met mijn niet-klikkende-partner een vanille avond .Stond dat andere stel er ook zo in; dat wanneer de één het wel leuk heeft de ander " zijn/haar tijd uitzit" ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 april 2011 @ 11:35:

[...]

Stond dat andere stel er ook zo in; dat wanneer de één het wel leuk heeft de ander " zijn/haar tijd uitzit" ?Nou, nee, dus, hahaha, Kwam ik gister achter. We hebben dus mazzel gehad!
quote:feel4it1 schreef op 12 april 2011 @ 10:38:

Welk hotel was dat zijenhij? ... klinkt goed.. wij hebben nml ook een stel waar we graag prive mee willen spelen, ipv in een club, maar thuis ontvangen is gewoon geen optie voor beide partijen.

je mag het evt ook mailen als je dat liever wilt, dan geef ik nog wel mijn mailadres op.

Bij de meeste Toekan hotels hebben ze familiekamers...... Of zou je een luxe kamer (bv met bubbelbad) kunnen huren met een standaard kamer ernaast met zo'n dubbele deur. Kan je er ook 1 geheel van maken.

Overigens vind ik algemeen het een crime (ook als ik met mijn eigen "hij" ben) dat er vaak 2 lossen bedden staan, waar je dan zo lekker tussen kan geraken.....
Dat, dat niet anders kan idd. Zij en Hij, lig je ineens met je billen op de grond, dubbelgeklapt....

*kweet dat we niet de enigen zijn die daar zo over denken :-$*
quote:zijenhij schreef op 12 april 2011 @ 12:47:

[...]

Nou, nee, dus, hahaha, Kwam ik gister achter. We hebben dus mazzel gehad!

Het zou mij enorm verbaasd hebben als je " toevallig " een stel getroffen zou hebben die er net zo in zou hebben gestaan.

Misschien moet je er maar niet meer van uitgaan dat andere stellen daar net zo over denken als jullie.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Tsja, achteraf kom je achter meer dingen die je niet hebt besproken. Met elkaar als stel, maar ook richting de ander.

Voorbeeld; ik en "mijn" date hadden bv. besproken wat je geneigd bent te doen (of niet) als je elkaar zou zien zitten. Ik kijk iemand dan dus niet aan, te verlegen en mijn ogen zeggen alles.... Hij gaat heel veel praten / kletsen. Zo'n beetje afgesproken dat als het zou klikken we zouden voetje vrijen... Als we dat niet hadden besproken, zou hij mss denken dat ik niks wil, omdat ik 'm niet aankijk behoorlijk en andersom zou ik hem oppervlakkig kunnen vinden vanwege zijn vele geklets.... Gelukkig kwamen we al snel elkaars voeten tegen onder tafel.....

Maar mijn "hij" en de andere zij hadden zeker tot het toetje géén idee..... hadden het er niet over gehad. En als de één geen positieve signalen oppakt, wordt die persoon ook weer terughoudener. En dan kan het negatief uitpakken. Gelukkig niet.... Maar toch....
Ik denk dat jullie inderdaad geluk hebben gehad dat het klikte, dit is zo;n voorbeeld dat je elkaar heel goed verkeerd kunt begrijpen.

stel je man was met haar aan de gang gegaan en jij dacht dat hij wel genoegen zou nemen met een gezellige avond en borrel, tja dan had dus totaal verkeerd kunnen uitpakken/.

Ik snap ook dat jullie meer afzonderlijk met het andere stel contact hebben gehad, jij had met hem over de avond gechat en hij met de vrouw van de ander?

zo kan het gebeuren datje totaal verschillende afspraken maakt die bv niet door alle vier gedragen worden.

Jullie waren beide vrij beginnend he> Ik denk nl dat er niet veel stellen zijn die deze manier hanteren. Wat bianca al zei zou ik er iet te veel van uitgaan dat die ruimte standaar is bij stellen.

\Meestal blijf je met vier bij elkaar en ga je niet apart, spreek je ook met vier af wat je van de avond verwacht en heb je ook afspraken waar je met zijn vieren achter staat.

Ik ben blij voor je dat het zo goed is afgelopen maar moet er niet aan denken wat er ook mis had kunnen gaan
Doddie; tsja, het was onze 1e semi-aparte date. Dat andere stel deed altijd al apart daten (ook op aparte dagen van elkaar) en die hebben ons overgehaald. We chatten idd meer 1 op 1, maar uiteraard hadden wij (zijenhij) het er wel samen over en dat andere stel ook....

O ja, wou ik nog ff vragen.... Dat ene stel wat ik voor jou en MrDod aanzag, is dat nog wat geworden??
oh ja die hebben we een paar weken terug ontmoet, ik (we) waren vooral van haar gecharmeerd, hij was wat stiller en vooral erg aktief die avond.

We hebben ze op een meeting in real ontmoet en ze zijn meegegaan voor een after bij onze vrienden, samen met nog een stel.

Het plan is er wel om nog eens met ze af te spreken, maar we voelde de overeenkomsten dus meer bij haar dan bij hem.
Grappig hoor! Bedankt voor je berichtje!
quote:zijenhij schreef op 12 april 2011 @ 12:50:

[...]

Bij de meeste Toekan hotels hebben ze familiekamers...... Of zou je een luxe kamer (bv met bubbelbad) kunnen huren met een standaard kamer ernaast met zo'n dubbele deur. Kan je er ook 1 geheel van maken.

Overigens vind ik algemeen het een crime (ook als ik met mijn eigen "hij" ben) dat er vaak 2 lossen bedden staan, waar je dan zo lekker tussen kan geraken.....Wij nemen uit voorzorg tieraps mee om de poten bij elkaar te binden!
Jaja...... Hahahaha....
Misschien heb ik een domme vraag, maar is er in de Fun een stoomcabine? Op de site staat een verhaal 'de eerste keer' dat het zo leuk is in de stoomcabine... ik heb die de vorige keer niet gevonden.

En weet iemand het merk van de massageolie die ze daar op de tantrazolder hebben?
Btw ze hebben het over een 'stoombad' en het staat onder het kopje 'wat gebeurt er'...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven