Mode & Beauty alle pijlers

Top mascara!

11-04-2011 21:12 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde even laten weten dat ik een top mascara gevonden heb. Loopt niet uit en blijft de hele dag perfect zitten. Ik heb echt nog nooit zo'n goede mascara gehad, was er altijd naar op zoek. En weet je? Hij kost nog geen 3 euro!!

Het is de Stays On van Essence. De 'blauwe'.

Ik ben echt helemaal blij, en dat wilde ik jullie even laten weten!
dussss
wat leuk voor je :D
Niks dussss....ik zeg toch dat ik het gewoon even wilde laten weten. Doe ermee wat je wilt.
Echt? Ik heb altijd mascara van Clinique, omdat dat de enige is waarvan ik geen 'waas' onder mijn ogen krijg... Dit wordt de volgende die ik ga proberen.

Ja, die van Essence is echt fijn. Ik gebruik ook héél veel van Catrice. Echt leuk altijd die nieuwe spulletjes!
Ik heb nog nooit een mascara gehad die niet de hele dag bleef zitten. Wat gebeurd er met een mascara die niet de hele dag blijft zitten? Gaat ie eerder naar huis ofzo?
Artemis, 4 minuten geleden

Echt? Ik heb altijd mascara van Clinique,

omdat dat de enige is waarvan ik geen

'waas' onder mijn ogen krijg... Dit wordt de

volgende die ik ga proberen.

die gebruik ik ook!

ben er ook heel erg tevreden over!
Ja ik ben helemaal Essence fan. Gebruik ook de foundation. Ik dacht: deze keer kies ik weer eens een andere mascara. Ik wist niet wat me overkwam. Ik kijk steeds in de spiegel en dan zie ik dat het nog steeds geweldig zit!! Zelfs als ik savonds een beetje in mijn oog wrijf.

En het is er ook heel makkelijk met warm water af te halen. Geen geveeg en gewrijf. Gewoon een beetje warm water op je vingers en hup het is eraf.
Mascara die niet de hele dag blijft zitten beland onder en boven je ogen gedurende de dag. Althans dat is bij altijd het geval geweest. Dit is werkelijk de eerste mascara die dat niet heeft, En ik heb al heeeeeeeeel veel geprobeerd. Zowel duur als goedkoop.
Hartstikke leuk dat je deze mascara zo fijn vindt... en dat voor 3 euro. Terecht dat je zo blij bent.
Bedankt voor de tip!

Voor dat geld ga ik hem zeker proberen, ben benieuwd!
Bizar zeg, enig idee hoe dat komt? heb al vele mascara's gehad van duur tot goedkoop, maar nooit dit probleem. Wel met oogschaduw, die gaat altijd in het randje zitten.
Ik vind dat merk juist slecht. Goedkope rommel.

Niets mis met goedkope merken, maar dit vind ik geen topper. Ik hou het bij Make-up forever.
Ik gebruik alleen producten van clinique. Maar reageer dan ook snel heftig, vooral op catrice en essence. Zit heel veel syntetische troep in.
3 euro?? Super zeg!

Ik heb nu die met die gele verpakking van Maybelline,

maar die bevalt me niets....
Ik heb nu volume flash van Rimmel. Heerlijke mascara, lekker dik. Van die dunne mascara krijg ik altijd streepjes boven en onder mijn ogen, ik kan het gewoon nooit netjes opbrengen. Maar die waas heb ik ook nog nooit gehad met deze.
@ Hoops:

Gebruik je vooraf ook een wimperkruller?

De meeste mascara's zijn te zwaar namelijk. Als ik dan mijn wimpers krul, en vervolgens mascara opdoe, wijzen ze in razend tempo weer naar de grond...

Met de waterproof mascara's van Lancome gelukkig geen last van, maar goedkoop zijn ze niet.

Dus als deze ook snel opdroogt en in waterproofvariant verkrijgbaar is hoor ik het graag!
Ja het droogt snel op en hij is ook niet zwaar. Hij is niet waterproof. Ik heb vrij diepliggende ogen, dus een mascara die snel droogt is voor mij een must anders heb ik het overal zitten.
quote:kadina schreef op 11 april 2011 @ 23:49:

3 euro?? Super zeg!

Ik heb nu die met die gele verpakking van Maybelline,

maar die bevalt me niets....

Dat is flutmascara. Heb zelfs de waterproof, maar loop altijd met een zwart waas onder de ogen.

Ik had een perfecte waterproof van Bourjois, maar ja... uit het assortiment gehaald.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven