Goede dag, slechte dag.. Deel 2

21-02-2011 11:58 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )

Heb je goede maar ook slechte dagen?

Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?

Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?

Schrijf dan lekker mee

Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
Idd waterlelietje moet ook een leuk plaatje!

Ibi, fijn dat het gedoe op ander forum uitgepraat is, dingen uitpraten geeft meestal zo'n opgelucht gevoel he

Moon, wij moeten de nieuwe reclame van duo penotti maken (weet je nog vroegah dat je zo'n zwart jongetje en een blank jongetje had)
Hahaha, ja, die reclame herinner ik me nog wel.

Goed idee, kunnen we beiden weer acteren en worden we nog rijk ook. En gratis chocopasta!
Ja ik moet idd eens een avatar, maar de laatste keer lukte dat nog niet .. :(

Heb net lekker gegeten, en wilde tennissen maar vriend is moe..

Hij gaat morgen met n maat tennissen en dta voelt dan weer btje raar dat wij dan niet gaa maar t is logisch dat ie moe is...

Ik ga even in bad liggen met n tijdschrift en dan slapen... Voor n boek heb ik nog steeds de rust niet, heel vervelend..
Yada yada wie ligt er weer met wijd open ogen in dr bedje?

T waait buiten en er klappert iets bij een van de huizen.. En dat stoort me.. Maar t is niet op ons balkon maar ergens op een vd daken volgens mij.. Pff..

En we zijn nog lang niet moe, nog lange niet, nog lange niet.. En al helemaal niet met die klote wind!

Pffff... En om half 7 die wekker weer...
Ow water ik had net mensen uit verschillende delen van het land op de msn en bij niemand waaide of regende het maar jij hebt er dus ook last van.

Ik hoop dat je toch snel in slaap valt want half 7 is wel weer erg vroeg.

Ik ga er nu ook in duiken morgen echt bloed prikken en werken is mijn bedoeling.
Hier waait en regent het ook. En ik vind het lekker

Ik hoef niet naar buiten, heb eten een drinken in huis (en een strijkplank!) en ik hoor de regen op het dak tikken en de wind door de bomen waaien.

Gek je zou verwachten dat een mens zich met dit weer alleen in een huis net buiten de stad heel zielig zou voelen, maar ik vind het heerlijk.

Allemaal leuke mensen in mijn computer
verkeerd topic
IBI, wat ik nu ga schrijven is misschien raar. (ik heb net het kaarsjes-topic gelezen)

Het forum staat zo vol verhalen over moeilijke relaties, slechte mannen, adviezen van: run forrest run - dat je bijna gaat denken dat echte liefde niet bestaat.

Maar als ik dan lees hoe jij over Patrick schrijft, zo mooi, zo liefdevol... dan ga ik er weer in geloven.

Al zouden zulke mannen natuurlijk nooit dood mogen gaan.

Toen hij nog leefde schreef je wel eens over huishoudelijke irritaties en ruzies, toen heb ik me niet gerealiseerd dat jullie zo'n mooi stel waren. Dat zag ik later pas.

(logisch want die irritaties moet je kwijt op het forum en de mooie dingen houd je voor jezelf)
Zo... de MSN-man was er weer. Was weer gezellig.

Hij heeft me iets met hartjes gestuurd en we gaan volgende week misschien wat afspreken.

Goed dat ik even afstand genomen had van m want ik sta er nu zo veel relaxter in. Ik was de hele tijd half in paniek omdat ik niet wast wat ik aan moest op een date, dat soort dingen.

Nu zie ik t allemaal wel. En ik denk ook niet meteen dat we gaan samenwonen en samen oud worden.

t Is nu gewoon een drankje doen ergens en dan weer naar huis.
Ik schrijf hier ook een beetje voor mezelf, om bepaalde dingen later nog eens na te lezen.

Ik ga de MSN-meneer vragen of ie niet wat eerder naar bed kan voortaan. Bah het is altijd laat bij m (zal ie van mij ook zeggen misschien)

Had niet gedacht dat hij me weer aan zou spreken gisteren, dacht dat ie misschien iemand anders had ontmoet.

Ik heb wel het idee dat hij mij begrijpt. Niet dat hij nu zo veel over mij weet, maar ik zou wel veel kunnen vertellen en hij zou wel zijn best doen het te begrijpen.

Voor de rest weet ik het allemaal nog niet, maar dat is wel een belangrijk punt.

Ik wil niet zo'n vrouw zijn die met een eisenlijst van hier tot tokyo naar een date gaat en m na tien minuten afwijst omdat zijn bril scheef zit of hij zijn koffielepeltje aflikt.

Hij zei dat hij dacht dat ik niet bij hem thuis zou willen afspreken. Ik reageerde vrij fel met dat ik dat per definitie nooit doe. Ik weet uberhaupt niet of ik zijn huis al wil zien de eerste date (ook niet na een paar uurtjes) misschien is hem ontmoeten wel ff genoeg informatie.

voor IBI, voor jou staat daten heel ver van je bed.... Maar ik denk niet dat je er iets aan hebt als ik er krampachtig NIET over ga schrijven.
Vind het fijn om te horen dat je er iets rustiger instaat qua dates met MSN man. Hoop dat het gezellig wordt! ZITin bus dus mobiel, reageer straks uitgebreider. Was bij psycholoog was verhelderend.
Ik heb heel raar gedroomd trowens. Ik was bij mijn ouders, die woonden in Utrecht. Alles was prima, totdat ik niet kon slapen s avonds. Ik dacht: laat ik naar het park gaan, kijken of ik daar kan slapen.

Ja daarkon ik heerlijk slapen. Maar ik werd wakker in het park in Groningen, waar mijn jongste broer naartoe gereisd was en waar ook zijn collega-jongerenwerkers waren.

Het bleek dat politie Utrecht een nieuw beleid had, jongeren die in het park sliepen daar werden in een busje gegooid en naar een andere stad gebracht.

De jongerenwerker begon een heel gesprek hoe het kon dat ik het zo moeilijk had dat ik zelfs in het park was gaan slapen en mijn ouders waren diep geschokt dat ik dat gedaan had.

Jongerenwerker kwam met een boekje met tips voor reintegratie, anders had ik steeds niks te doen volgens hem.

Op een gegeven moment was ik wakker maar kon nog niet geloven dat het maar een droom was. Ik zat er helemaal in.
(even voor Yellow, zo ziet dus een Moon-o-loog eruit)
He... Yellow.... je hebt tussen mijn Moon-o-loog door geschreven.....

Fijn dat het goed ging bij psych. Ja ik sta er nu echt relaxter in, ook doordat ik het er met jullie over gehad heb hier. En doordat ik nu zie wat ik zelf heb (leuk huis, familie, vrienden, etc) als hij niet in mijn leven is en dat dat ook al genoeg is. Hij is nu alleen extra, waar hij eerder in mijn gedachten bijna noodzaak was geworden.
Sorry voor de interruptie van de Moon-o-loog

ja ik had echt verhelderend gesprek, ook over mensen , die soms gewoon onaardig of gemeen doen.Ik kan daar heel slecht mee omgaan (vandaar dat ik ook huilie ben op het forum). Maar dat we moeten kijken hoe ik daar beter mee om kan leren gaan enzo. En dat intelligentie niet per se betekent dat mensen ook emotioneel gezien volgroeid zijn(iets waar ik meestal wel van uitging)
Ik vind je geen huilie, hebben anderen dat gezegd?

Ach, Viva is best hard soms. Iemand is al snel een huilie.

Ik (ja hier komt weer een overeenkomst) wilde een tijd lang door iedereen aardig gevonden worden en met iedereen kunnen opschieten. Het begon al een beetje op de middelbare school, maar toen ik bij de studentenvereniging kwam - waar het ook daadwerkelijk goed klikte met veel mensen en mensen mij aardig vonden - was het streven zo ongeveer dat hele vereniging mij leuk en aardig vond.

En bij sommige mensen wilde dat maar niet lukken en dat vond ik zo raar af en toe. Wilden die mensen dan niet dat we vriendjes zouden worden?

Later ben ik gaan begrijpen dat die mensen misschien genoeg hadden aan 5 goede vrienden en helemaal geen behoefte hadden aan gezellig doen met de andere 200 mensen van de vereniging. (zo ben ik zelf nu ook)

En dat ik nog zo aardig kan doen, als die ander niet in zijn/haar hoofd heeft om dat ook te zijn, dan gaat het niet gebeuren.

Ik ben trouwens mijn strijkijzer kwijt. Ik ga er zelfs aan twijfelen of ik eigenlijk wel een strijkijzer heb.

Heb al n beetje in de verhuisdozen gekeken maar nog niet gevonden.
Zo er is hier weer goed geschreven! Moon, wat lief dat je dat zegt over Patrick. En het klopt als het niet zo lekker gaat binnen onze relatie schreef ik het op het forum maar alles wat wel goed ging dat deed ik niet. En dan kan het lijken alsof ik niet tevreden of gelukkig was binnen mijn relatie wat zeker niet het geval is. Ik ga hem nu niet in eens ophemelen nu hij is overleden (leuke woordspeling) maar we pastte geweldig bij elkaar en hielden elkaar scherp. Onze liefde zat/zit heel diep. We hebben nooit getwijfeld over onze liefde voor elkaar en wij zagen ons oprecht samen oud worden ook al konden we elkaar soms ff niet luchten of zien. Maar ik denk juist omdat we ook aangaven aan elkaar wat niet lekker zat we de basis hadden om het wel goed te laten zitten met ons.

Goed oom te lezen dat je wat ontspannander bent bij msn-man. Als je er wat relaxer mee omgaat dan ben je ook meer jezelf.

Yellow, jij een huilie op het forum? Herken ik totaal niet. Wat ik wel zie is dat je steeds vaker op diverse topics schrijft en ik je dan tegen kom. Leuk leuk!

Ik kon vanmorgen er weer echt niet uit werd pas een uur geleden wakker. Begin me een beetje zorgen te maken want ik slaap nu al een maand gemiddeld 13 a 14 uur per dag. Wekker vroeg zetten, om 11 uur zetten, enz. heb al van alles geprobeerd maar ik blijf gewoon te moe om eruit te gaan. Met het bloedprikken (waarvoor ik dus wel eerst een keer bijtijds uit bed voor moet) gaan ze ook kijken of ik vitaminetekort heb. Begin het haast te hopen.
IBI, blij dat je mijn post mooi vond.

Soms twijfel je of je niet net teveel schrijft bij zoiets.

Goed dat je gaat onderzoeken waar die moeheid vandaan komt.

Zou het niet ook een soort terugslag kunnen zijn? Toen Patrick ziek was heb je zo hard gerend en zo hard klaargestaan en misschien niet zo veel geslapen.

Nu zegt je lichaam misschien: ho, nu ben ik aan de beurt. Misschien niet al te veel zorgen om maken.

IK heb mijn strijkijzer gevonden
Ja misschien is dat het ook wel idd. Nou ja even laten onderzoeken voor de zekerheid.

Mooi dat je je strijkijzer gevonden hebt dan kun je de strijkplank ook gaan gebruiken.
Jahaa... ik heb er net 3 truien op opgevouwen en nu hangen er dingen overheen die niet meer op het droogrek pasten.

Echt superhandig

Ik ben een beetje gammel vandaag omdat ik echt te laat ben gaan slapen door dat geMSN. Het is niet zo erg hoor, ik heb geen verplichtingen vandaag en heb zelfs al eten gemaakt (restje van gisteren).

En ik heb weer duidelijkheid over de MSN-man

Ik had twee stellingkasten van Gamma, maar ze hebben beiden 4 planken ipv 5. (of had ik dat al verteld, nouja ik had dus zojuist de tweede uitgepakt). Moet ik daar weer achteraan *zucht*
ben zo tevreden over mezelf nu. Heb spullen van het knutselen in een map gedaan waardoor het er veel netter uitziet en dat er spullen niet meer stuk gaan.

Ben ook tevreden over de kaart die ik voor mijn schoonmaakster gemaakt heb. Heb het pakketje ook al af heb op het doorzichtige folie wat paasstickers gedaan. Ziet er leuk ook al zeg ik het zelf.

Onder het genot van een appel zit ik nu oprah te kijken. Het gaat erover dat ze een zus heeft die geadopteerd was en waar niemand wat van wist. Nou ja het is schijnbaar al oud nieuws (nov. 2010) maar ik had toen andere dingen aan mijn hoofd dan een nieuwe zus van Oprah maar vind het een mooie show. Jeetje je zal er maar achterkomen dat je echt een zus bent van haar. Bijzonder.

Zo kijken wat ik ga eten in mijn map.
Ik ben ook tevreden over IBI

Haha, heb ik niks over te zeggen uiteraard. Maar het klinkt als een 'gezellige' bezigheid.

Foto's van je eten zien we straks weer bij MV?
Stom he dan heb ik peper nodig en dan hoop ik dat ze de gewone hebben in een molen alleen omdat 4seizoenen peper me zo aan patrick doet denken. Als ik die weer gekocht had zei hij altijd: ow goed zo je hebt de lekerste weer gekocht voor me. Ikzelf proef geen verschil dus de gewone was fijner geweest zodat ik niet om een molentje peper hoef te huilen in de winkel maar helaas....
Ah... ja.... ik kan me voorstellen dat zo'n klein ding weer een herinnering heel scherp naar boven haalt.

En dan hoop je zo dat ze die andere peper hebben en dan is dat niet zo, en dan ga je daarom huilen, terwijl het verdriet eigenlijk veel groter is.

Nou schaam je niet voor je tranen. Je hield (houdt) van hem en daar hoef je je niet voor te schamen.

Misschien zorgen dat je altijd zakdoekjes bij je hebt en bij mooi weer een zonnebril? Dan hoeven mensen niet te zien dat je huilt als je dat niet wilt.
En fisherman's friend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven