Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:pop1980 schreef op 08 januari 2008 @ 18:37:

KUTKUTKUT

mn waakvlam van mn kachel is uit en ik heb geen lucifers meer..... GRRRR! (En ik weet niet precies waar ik de lucifer moet houden...) En mn pindarotsjes zijn op!!Zit er niet zo'n automatische ontsteker op? Dat je die knop samen met een andere knop in moet drukken en hij dan weer aan wil? Net als bij sommige gasfornuizen?
Doe je t met een kaars die je aangestoken hebt met een aansteker !!
Haa iets TEveel wijntjes op TE lege maag met TE gezellige collega later ben ik dan weer thuis . Was soort verlate nieuwjaarsborrel, erg gezellig dus. Thuis blijkt buurman stank-probleem in de keuken gefixt te hebben, ook erg fijn. Verantwoord groentesoepje gegeten en nu zo lekker bankhangen!

Jullie hebben weer een hoop gekletst vandaag. Heb (nog) niet alles even goed bijgelezen, want onvoldoende tijd. Sun, ik wil ook echt niet beweren dat de redenen voor de exen-la-open-trek-neigingen ALTIJD in die drie categorieen passen hoor, maar ik denk wel dat het VAAK zo is dat een (of meer) van die drie redenen een rol spelen. Vanzelfsprekend zijn er ook relaties die uitgaan, waarbij stellen weer samenkomen en dit de beste beslissing ever blijkt te zijn. Ik vraag me echter wel af waar jouw ambivalentie vandaan komt? Enerzijds denk je ook dat je hier over tien jaar spijt van krijgt, anderzijds wil je de la niet open?

Eens even bijlezen
anoniem_59862 wijzigde dit bericht op 08-01-2008 18:56
Reden: Even beetje nuanceren ;-)
% gewijzigd
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 08 januari 2008 @ 18:52:

Ik vraag me echter wel af waar jouw ambivalentie vandaan komt? Enerzijds denk je ook dat je hier over tien jaar spijt van krijgt, anderzijds wil je de la niet open?

Waren de wijntjes lekker?

Eigenlijk wil ik de la heel hard open trekken! Ik ben alleen bang dat ik hem niet durf te vertrouwen. En dan bedoel ik niet 'vertrouwen' in de zin van vreemdgaan oid maar dat hij het weer plotseling gaat uitmaken. Dat blokkeert mij ook nog steeds in het uiten van mijn gevoelens voor hem jegens hem. Als ik hem zie wil ik het wel uitschreeuwen dat ik hem mis, dat ik van hem hou. Maar dan ben ik afstandelijk en argwanend, terwijl hij dan heel lief is. Ik weet niet of dat wel beter gaat worden. En dat is waarom ik twijfel om de la open te gooien. Maar aan de andere kant denk ik dat hij degene is die ervoor moet zorgen dat ik dat vertrouwen in hem weer terug moet krijgen. Dat hij dat bij mij terug moet winnen.
Sun, mijn idee is, houdt die laatste gedachte maar vast.....laat hem zijn best maar doen voor jou! Toch? En rustig aan beginnen.....met vriendschap, bijna alsof jullie elkaar opnieuw gaan leren kennen en iets opbouwen,

terug naar start..;-))
Prinses, lekker aangeschoten?
Wat is het rustig hier opeens

Er is niet zo veel op tv, althans niets wat mij echt boeit
quote:Very Cherry schreef op 08 januari 2008 @ 18:12:

Hee HM

Het goede nieuws van vandaag is afkomstig van VC. Jouw reactie op dat liedje heeft namelijk geen ene fuck met die hele kerel te maken. Goed he?

Het is niets meer/minder dan een typisch gevalletje "operante conditionering", jij (het organisme) hebt namelijk gaandeweg een verband gelegd tussen een prikkel (het liedje) en een reactie (romantische gevoelens). Die je nu NIET meer hebt, vandaar je heftige reactie.

Het is een chemische reactie in je hersenpannetje schat, knoop dat goed in je oren

Nog contact met die mediterraanse Beachboy?????

Dat is fijn om te horen VC! . Ik was al heel blij dat ik het zo kon relativeren dat het niet om hém draaide, maar om wat we hebben gehad. Maar dit klinkt nog beter!

Haha en geen contact meer met de beachboy. Maar dat is niet erg, was tenslotte alleen maar een rebound guy. En ik heb mijn handen wel vol aan LJ..... Mhhhh!!
Sun, tussen mij en recente ex is het 6 weken uit geweest, ook omdat hij twijfelde aan zijn gevoel voor mij. Hij wilde mij toen terug (en heeft daar best een beetje zijn best voor moeten doen). Ik heb een aantal maanden last gehad van het wantrouwen dat hij het weer uit zou maken. Als hij stiller was dan normaal, of chagrijnig was, was ik ontzettend bang dat het met mij te maken had en dat hij weer twijfelde. Ik vond ik het heel moeilijk om boos op hem te worden, omdat ik bang was dat hem zou wegjagen. Na een maand of 3 is dat echter wel gezakt en durfde ik hem er meer in te vertrouwen en betrok ik niet alles meer op mezelf. Ex gaf mij in het begin ook wel extra veel bevestiging, omdat hij het ook wel snapte.

Bij ons was het dus geen garantie voor succes, maar ik denk dus wel dat je hem opnieuw kunt leren vertrouwen op dat gebied. Maar dan zal hij daar ook energie in moeten steken.
Denise; ik heb net 40 dagen zonder seks gekeken. Dacht dat ik het heul stom zou vinden (maar was toch nieuwsgierig) en vond de jongen van vandaag wel 'stoer', hij stelde zich heel kwetsbaar op, terwijl hij eigenlijk een heel schild had opgebouwd.

Pffff en ik merk dat ik LJ gewoon een beetje mis... Het is ook wel afkicken zeg; hem voor de 2e avond achter elkaar niet zien . Maarja zijn vakantie is afgelopen dus het zal sowieso wel iets minder worden. Anderzijds is dat wel goed voor mij, ik raakte er al aan gewend dat hij zo'n groot gedeelte van mijn vrije tijd opslokte, nu kan ik ook even mijn eigen dingen doen en dat is toch ook wel lekker... Alleen mag hij dan wel gewoon reageren op mijn smsje... Grrr!
Vleer is weer thuis.. Handbal gewonnen das mooi hebben we ff een wijntje op gedronken.

Leuke meneer van RP gesproken uit dezelfde provincie ik verstond hem dus appeltje eitje ..
Oh ja, ik hoorde vanalles over dat programma op de radio vanochtend, maar natuurlijk vergeet ik het.

HM, je hebt last van afkickverschijnselen Wel goed teken dat je hem mist, toch?
quote:sunshineforever schreef op 08 januari 2008 @ 19:00:

Waren de wijntjes lekker?

quote:Miranda01 schreef op 08 januari 2008 @ 19:46:

Prinses, lekker aangeschoten?

Haha prinses was zeeeeker wel een beetje licht in't hoofd, maar na heel hard tegen de wind in naar huis gefietst te zijn, was dat lichte gevoel alweer een beetje afgezakt

Sun, kan me ook voorstellen dat het lastig is, vooral om je gevoel (vertrouwen, angst om te vertrouwen) zich niet laat dwingen. Ik vind zelf wel dat relaties eigenlijk niet zouden moeten beginnen vanuit een moeilijke en gecompliceerde positie (nogmaals: ook DAT kan natuurlijk goed gaan), maar dat het juist fijn en ongecompliceerd zou moeten zijn, zonder je meteen druk te maken om allemaal ingewikkelde en moeilijke gevoelens. Ik gun het je om DAT juist te ervaren, in plaats van alle gepieker

Zojuist eindelijk maar weer eens even bijgekletst met m'n ouders aan de telefoon (je zou toch bijna afgekickt raken nadat ik ze een week te logeren heb gehad ). Ga vandaag maar eens vroeg naar bed, want ben echt moe

't zou dan overigens wel heeelllllll erg fijn zijn als mijn bovenbuurvrouw zo dadelijk stopt met irritant (dwars)fluitspelen, waarbij ze veeullll fouten maakt en het dan zes keer overnieuw speelt
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 08 januari 2008 @ 21:39:

't zou dan overigens wel heeelllllll erg fijn zijn als mijn bovenbuurvrouw zo dadelijk stopt met irritant (dwars)fluitspelen, waarbij ze veeullll fouten maakt en het dan zes keer overnieuw speeltNiet iedereen is zo goed als jou he? Tsssskkk!
quote:Xander68 schreef op 08 januari 2008 @ 21:49:

[...]

Niet iedereen is zo goed als jou he? Tsssskkk!als jou?! Das zeeeeeeker geen goed grammaticaal Nederlands Xan...

Enne... van mij mag ze flierefluiten wat ze wil en zo vals en leliljk als ze wil, maar NIET als ik wil slapen

(overigens... je zegt toch qua uitspraak geen 'tssssKK', maar 'tsssss'?!...)
Peas on earth!
Heerlijk om op t platteland te wonen , geen last van bovenburen onderburen naaste buren...

1e buur is 150 meter verderop 2e buur is er niet en achterbuur is 2km verderop
Prinses moet ongesteld worden ?
vleer verhuisd van woonkamer ff naar rookkamer en dan naar slaapkamer met laptop zo handig dit hehe
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 08 januari 2008 @ 21:54:

[...]

als jou?! Das zeeeeeeker geen goed grammaticaal Nederlands Xan...

Enne... van mij mag ze flierefluiten wat ze wil en zo vals en leliljk als ze wil, maar NIET als ik wil slapen

(overigens... je zegt toch qua uitspraak geen 'tssssKK', maar 'tsssss'?!...)gaan we bijdehand lopen/liggen/staan doen?
quote:Vleermuis28 schreef op 08 januari 2008 @ 21:55:

Prinses moet ongesteld worden ?Hoe raad je het!!!
Peas on earth!
*heeft de neiging bijdehand te reageren op bijdehandte mensen*
Peas on earth!
traplopen en typen wil niet
Anyway bijdehandjes

Ik ga naar bed, truste allemaal!
Peas on earth!
Vleer heb leuk en kort gesprek met MrDate gevoerd ... Was fijn en goed gesprekje..

Tis goed zo ,, vleer blij met deze uitkomst en de tijd zal t leren of t goed zl blijven gaan.

Vleer ook nieuwe Rpman heeft ontdekt en gesprekje heeft gevoerd aan de telefoon.. Lange Rpman 2meter en klinkt errug gezellig ..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven