Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
oh ik kom misschien in aanmerking voor de startershypotheek van de gemeente...

Je moet dan wel vertrekken vauit je ouderlijk huis... NOU DAT DOE IK (weer)
Hey, Vleer, ineens bedek ik em dat mijn hypotheek adviseur iets vertelde over koopsubsidie. Dat kan je als startende woningzoeker ook aanvragen, mits je niet teveel geld hebt!

Om even op het lijstej van Prinses terug te komen:

Ik wil idd niet alleen achterblijven. Ben ook best happy in mn eentje, maar mis soms iemand om dingen mee te delen, zoals je dat met je vriendje doet. Don't settle for less, das mijn standpunt, maar ik zou wel graag binnenkort die kerel willen tegen komen. Lastig he?

Oh, ennuh.. PINDAROTSJES RULE!!!!!
Pop klopt .. we hebben er info over aangevraagd... Dus eens kijken of we t dan rond kunnen krijgen ...

I hope so ... ben er echt aan toe
Zow ben weer thuis! Mocht zelfs wat eerder naar huis. t Was rustig op t werk.

Tsja Pop, dat alleen overblijven, niemand wil dat natuurlijk, maar dat is voor mij geen reden om terug te gaan naar mijn Ex of om een relatie niet te verbreken. Natuurlijk baal ik er ook van dat ik 's avonds alleen op de bank zit, alleen in mijn bedje lig en zondagochtend alleen wakker wordt, terwijl zoveel stelletjes lekker croissantjes in bed eten met versgeperste jus... En die zondagmiddagen zijn ook altijd zo vreselijk!!!! Maar ik blijf kieskeurig en blijf toch liever alleen dan dat ik mijn leven deel met een man die niet 100% voor mij kiest of een man waar ik niet 100% voor kies.

Ennuh wat denken jullie van boerderijdrop? Heb ik nu naast de laptop staan. Gekregen van huisgenootje. Die schat! Errug verslavend!!!
Grappig wat jullie zeggen over die saaie zondagen.

Ik vind het juist ook heeeerlijk om dan in m'n uppie lekker in huis te rommelen, boekjes te lezen en zo. Hmm, misschien ben ik de eeuwige singolll....
jah Miran ik heb ook nooit zon problemen met de zondagen..

Vind het wel lekker om dan bij te komen van de zaterdag en de laatste tijd kijk ik ook regelmatig weer ff voetbal op zondag..

(nu ff niet tis winterstop),maar misschien komt dat ook omdat ik weer thuis woon,, Altijd wel volk hier over de vloer dus ben eigenlijk nooit echt alleen
quote:Miranda01 schreef op 08 januari 2008 @ 17:00:

Grappig wat jullie zeggen over die saaie zondagen.

Ik vind het juist ook heeeerlijk om dan in m'n uppie lekker in huis te rommelen, boekjes te lezen en zo. Hmm, misschien ben ik de eeuwige singolll.... Haha, zo kun je het ook bekijken. Daar heb ik dan weer de zaterdag voor. En uiteindelijk ben ik op zondag ook maar wat aan het omrommelen, maar echt fantastisch is die zondag niet. Alhoewel het forum ook een fijne afleiding kan zijn op zondag :-)
Komt misschien ook wel doordat ik niet goed alleen kan zijn. Ik probeer mijn dagen zo vol mogelijk te plannen. Momenten voor mezelf alleen heb ik wel, maar als ik een avondje alleen heb gehad, moet ik toch snel weer even met vriendinnen afspreken, huisgenoten iets leuks doen, whatever. Ik kan echt niet een dag zonder mensen.

Hmmmm volgens mij ben ik mens-verslaafd???!!!
Ik kan best wel goed zonder mensen om me heen, soms een beetje té goed. Maar ook weer niet altijd. En zondag is een lekkere langebosrittentepaarddag, als het weer een beetje meewerkt.

Vrees wel dat ik over dertig jaar nog/weer singol ben. Zo'n relatieprutser. Sta op het punt om iemand die ik twee keer heb gezien via RP maar weer gedag te zeggen, want dit wordt 'm toch niet.

Maar het leven is best heel leuk, gelukkig!
Puck rijd paard ?

Vleer heeft ook paardjes gereden en heeft nog 2 paardjes in t land lopen
Moet nodig eens met Puck op stap de weekenden zowel met uitgaan als met paardjes ;)
Interessante discussie hier!

Sun, ik ken jouw gevoel wel een beetje, ik kan het ook pas loslaten als ik het gevoel heb dat ik er er zelf alles aan heb gedaan om het te laten slagen, er alles uit heb gehaald. Misschien kon ik daarom ook wel redelijk snel over recente ex heen stappen; omdat we al meerdere keren iets hadden gehad kon ik nu best snel inzien dat het er blijkbaar niet inzit en dat ik alles gegeven had. Maar het is ook gevaarlijk heb ik wel meegemaakt. Heb met een ex er heel lang over gedaan om hem los te laten (en dat was wederzijds). Ik had het uitgemaakt omdat ik echt een jaloerse feeks was geworden doordat hij allerlei signalen gaf dat hij echt niet te vertrouwen was. En pas toen liet hij ook echt zien hoeveel hij van me hield. Waardoor ik weer ging twijfelen en dacht er valt nog wel iets van te maken als we daar allebei aan gaan werken.... We hebben elkaar ruim anderhalf jaar heel veel pijn gedaan en het is nooit meer iets geworden.

Tja en de exenla. Ik heb met een aantal exen leuk contact. Eentje is mijn beste vriend, we hebben daar wel heel veel moeite voor moeten doen, maar ik ben heel blij dat hij mijn maatje is! Met mijn eerste vriendje van vroeger heb ik af en toe mailcontact en ik ben laatst bij hem op kraamvisite geweest . De ex waarover ik hierboven typ zie ik ook nog steeds, niet veel, maar hij was bvb wel op mijn feestje zaterdag. Ook op stap zie ik hem regelmatig, hij is heel goed bevriend met mijn beste vriend.

Recente ex zit heel diep weggestopt in de la. Ergens hebben we wel afgesproken dat we elkaar weer toevoegen op msn/ hyves als we er allebei klaar mee zouden zijn, maar ik merk dat ik daar totaal geen behoefte aan heb. Het interesseert me gewoon niet zoveel, als hij me zou toevoegen zou ik hem niet weigeren, maar ik hoef daar zelf geen initiatief in te nemen.

Hebben jullie trouwens de dingen van exen bewaard? Ik heb een doos waar alles inzit. Kan me heeeel soms nog erg vermaken daarmee, vooral van de brieven e.d. van allereerste vriendje. Dan vind ik ons zo schattig haha.
Ik heb nog niet zo veel exen (misschien ook dat ik het daarom zo heftig beleef), maar ik heb zijn kaartjes en briefjes allemaal bewaard. Wel diep weggestopt zodat ik er niet makkelijk naar kan kijken. Weet dat ik dat beter niet kan doen.

Dadelijk maar weer eens de keuken induiken om een potje te koken. Pfff, gebakken aardappeltjes maar. Lekker, makkelijk en snel klaar.
Ik eet ook gebakken aardappeltjes!!! (Nouja, krieltjes, maar das bijna hetzelfde). Idd lekker makkelijk en toch lekker!

En ondanks dat ik het gevoel heb dat ik wel over ex heen ben, moet ik ook die dingen nu nog niet gaan terugkijken hoor. Hoorde laatst 'ons' liedje en toen sprongen de tranen me ook spontaan in de ogen. Ik denk niet eens echt om hem, maar meer om wat we hadden en dat ik daar eerst zo gelukkig van werd, maar toen het uit was ook zo verdrietig. Er zitten gewoon nog wel emoties bij.

Smakelijk eten!
Heb jij eigenlijk enig idee waar Moon en Sproos zijn gebleven?

Jij ook smakelijk eten :-)
Ik heb de verlovings en trouwringen nog van 1 ex.. En van andere ex ook de vriendschapsring en dat halve hartje met zijn naam nog..(van zijn vrouw hoorde ik paar weken geleden dat hij dat halve hartje met mijn naam en ring ook nog steeds in een doosje heeft liggen best grappig van zijn vrouw hoefde het ook niet weg, we waren elkaars 1e echte verkering)

en van de laatste ex heb ik de positieve zwangerschapstest bewaard..

Kaartjes ed heb ik allemaal weggedaan , eerst bewaarde ik ze wel maar toen ik naar Curacao ging en alles toch op moest ruimen heb ik t weggeknikkerd.. Paar (leukste)kaartjes en brieven bewaard..
Even nieuwsgierig: hoe oud zijn jullie eigenlijk? Van HM weet ik het, maar van de rest eigenlijk niet.
Hee HM

Het goede nieuws van vandaag is afkomstig van VC. Jouw reactie op dat liedje heeft namelijk geen ene fuck met die hele kerel te maken. Goed he?

Het is niets meer/minder dan een typisch gevalletje "operante conditionering", jij (het organisme) hebt namelijk gaandeweg een verband gelegd tussen een prikkel (het liedje) en een reactie (romantische gevoelens). Die je nu NIET meer hebt, vandaar je heftige reactie.

Het is een chemische reactie in je hersenpannetje schat, knoop dat goed in je oren

Nog contact met die mediterraanse Beachboy?????
anoniem_50777 wijzigde dit bericht op 08-01-2008 18:15
Reden: ik kan GVD niet meer typen
% gewijzigd
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
heb t net met broertje er over wat voor man er bij mij past..

Zus bij jou past een vent die in t leger zit... Als ie weg is kan jij mooi je gang gaan met andere mannen .. En als ie terug is heb je weer alle oog voor hem

(en bedankt broertje)

En wat tref ik op RP die mij een interesse berichtje stuurt een legermeneer uit drenthe (das makkelijk en snel tegen komen)
Ik heb een paar weken rondgereden met een tasje met alle brieven en uitgedraaide mails van laatste ex onder het dashboard. Totdat ik ze echt kon weggooien. Hij was nogal goed met woorden en naast prachtige liefdesverklaringen en woorden als 'voor altijd' waren er ook enorm pijnlijke brieven bij met redenen waarom ie het ging uitmaken. Au au. Het is beter dat ze weg zijn.

Puck heeft sinds kort ook haar eigen paardjes achter 't huis staan. Vanmorgen hadden ze zichzelf maar van ontbijt voorzien, stonden ze bij de hooibaal te vreten, zero respect voor mijn prikpaaltjesafscheiding.

En uitgaan? Wat was dat ook weer? Iets met drank en muziek en mensen geloof ik... Ik mis hier in de buurt een plek om lekker te dansen.
Puck .. je moet iets meer ehh oostelijker stappen ;)
Gaat puck es mee nemen hier in de buurt ... ;)

best gezellig met mij hahahahaha
Ik heb dingen van Ex wel bewaard. Maar smsjes enz allemaal uit telefoon gewist. Met andere exen wisselt het qua contact. Met sommigen heb ik geen enkel contact meer, met anderen heel goed. En mijn eerste vriendje is een van mijn beste vrienden. Ik kan me eerlijk gezegd niet meer voorstellen dat ik ooit verliefd op hem was.

En muziek. Tsja.. Ik heb bij heel veel mannen bepaalde liedjes, maar ook bepaalde liedjes herinneren mij aan situaties in mijn leven, vakanties, andere dingen. En op dit moment is dat nummer van Krezip - All my life, erg gevoelig. Het doet mij denken aan de situatie met mijn Ex. Moet elke keer erg aan mijn Ex denken als ik het hoor (en dat is nogal vaak als je de radio aan hebt of in de kroeg staat).

Ik heb in mijn kamer ook nog gewoon een foto van mij met Ex staan. Ik vind ook niet dat ik die aan de kant moet doen, al heb ik die foto de eerste weken nadat het uit was wel even aan de kant gezet. Ik kon er toen even niet naar kijken.

Oh eh Denise, ik ben 24. En waar Sproos en Moon (voor de anderen: van het ludduvuddu-topic) zijn gebleven? Geen idee, die heb ik hier niet voorbij zien komen. Ben wel benieuwd eigenlijk!
Haha Vleer, dat van die gezelligheid geloof ik wel, ik heb tenslotte wel wat van jouw stapbelevenissen gelezen quote:Vleermuis28 schreef op 08 januari 2008 @ 18:26:

Gaat puck es mee nemen hier in de buurt ... ;)

best gezellig met mij hahahahaha
KUTKUTKUT

mn waakvlam van mn kachel is uit en ik heb geen lucifers meer..... GRRRR! (En ik weet niet precies waar ik de lucifer moet houden...) En mn pindarotsjes zijn op!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven