ww uitkering
dinsdag 12 april 2011 om 09:32
Hallo allemaal,
ik stel deze vraag niet voor mijzelf, ben zelf aan het werk.
Maar mijn parnter heeft een ww uitkering, en eerst zagen we altijd elke week de weekbedragen erbij komen op de site werk.nl gegevens inzien. Nu is is dit ineens gestopt , je ziet wel de vorige weken allemaal maar vanaf de laatste betaling niets, nu hebben ze vaak een storing, vraag me af of meer mensen hier last van hebben.. vind het namelijk een beetje raar.
ik stel deze vraag niet voor mijzelf, ben zelf aan het werk.
Maar mijn parnter heeft een ww uitkering, en eerst zagen we altijd elke week de weekbedragen erbij komen op de site werk.nl gegevens inzien. Nu is is dit ineens gestopt , je ziet wel de vorige weken allemaal maar vanaf de laatste betaling niets, nu hebben ze vaak een storing, vraag me af of meer mensen hier last van hebben.. vind het namelijk een beetje raar.
dinsdag 12 april 2011 om 10:00
Pffff, ik vroeg gewoon of meer mensen storingen hadden met het inzien van hun gegevens, je kan je weekbedragen zien en ik vroeg mij af of dit alleen bij ons zo was dat het niet meer aaangevuld werd, of dat andere ook last hadden van een storing..Ik vraag dus geen antwoorden , in de zin van wat moet ik doen? ik vraag of meer mensen er last van hebben....
dinsdag 12 april 2011 om 10:06
quote:Butterfly14 schreef op 12 april 2011 @ 10:00:
Pffff, ik vroeg gewoon of meer mensen storingen hadden met het inzien van hun gegevens, je kan je weekbedragen zien en ik vroeg mij af of dit alleen bij ons zo was dat het niet meer aaangevuld werd, of dat andere ook last hadden van een storing..Ik vraag dus geen antwoorden , in de zin van wat moet ik doen? ik vraag of meer mensen er last van hebben....Je hebt een vraag en er worden allemaal suggesties gedaan om achter het antwoord te komen, alleen worden deze allemaal afgewimppeld omdat dat niet mogelijk is. Ik probeer je alleen maar te helpen, omdat je blijkbaar dringend om het antwoord verlegen zit als je binnen 15 minuten als vraag of niemand het weet.
Pffff, ik vroeg gewoon of meer mensen storingen hadden met het inzien van hun gegevens, je kan je weekbedragen zien en ik vroeg mij af of dit alleen bij ons zo was dat het niet meer aaangevuld werd, of dat andere ook last hadden van een storing..Ik vraag dus geen antwoorden , in de zin van wat moet ik doen? ik vraag of meer mensen er last van hebben....Je hebt een vraag en er worden allemaal suggesties gedaan om achter het antwoord te komen, alleen worden deze allemaal afgewimppeld omdat dat niet mogelijk is. Ik probeer je alleen maar te helpen, omdat je blijkbaar dringend om het antwoord verlegen zit als je binnen 15 minuten als vraag of niemand het weet.
dinsdag 12 april 2011 om 10:13
Ik heb een vraag omtrent of iemand ook weleens inlogt en ook ziet dat er iets niet klopt op de site, of er op jouw ww pagina ook storingen zijn.. Ik vraag niet of ik nou moet bellen of mailen, dat snap ik zelf wel.. alleen 0900 pakt tie niet en mailen kan niet via de website ze hebben namelijk geen mailadres... Het is maar hoe je de vraag leest...