Geld & Recht alle pijlers

ww uitkering

12-04-2011 09:32 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

ik stel deze vraag niet voor mijzelf, ben zelf aan het werk.

Maar mijn parnter heeft een ww uitkering, en eerst zagen we altijd elke week de weekbedragen erbij komen op de site werk.nl gegevens inzien. Nu is is dit ineens gestopt , je ziet wel de vorige weken allemaal maar vanaf de laatste betaling niets, nu hebben ze vaak een storing, vraag me af of meer mensen hier last van hebben.. vind het namelijk een beetje raar.
quote:Sssenta schreef op 12 april 2011 @ 10:55:

Dat google he... dat is toch wel zo'n geweldige uitvinding

alternatief nummer UWVAl geprobeert, dan krijg je tehoren mevrouw belt u vanuit het buitenland,, uhm nee kan geen 0900 bellen vandaar..nee sorry deze lijn is alleen voor mensen uit het buitenland sorry u dient het 0900 nr tebellen..
Dan zeg je toch gewoon dat je uit het buitenland belt! Geen hond die kan zien of je met je 06 nummer hier in nederland zit of in het buitenland

Welke provider heb je trouwens dat je geen 0900 nummers kunt bellen??
tele2
Je denkt wel erg in problemen en redenen waarom iets niet kan.
er zijn erg vaak storingen op werk.nl

probeer vanmiddag nog eens weer,dikke kans dat het dan wel werkt.

Enne,uitkering is per 4 weken
vraag me eerlijk gezegd wel af waarom je zo'n heisa maakt.
vraag me eerlijk gezegd wel af waarom je zo'n heisa maakt.
@biebelien, dat weet ik dat een WW per 4 weken is, maar je kan weekgeld zien onder je gegevens dus 4 weken lang dat bedrag die word in de 5e week uitgekeerd. en dat zie je gewoon al die weken/periodes alleen zie ik nu geen weken meer erbij komen vanaf maart.

@sssenta...wat bedoel je ik denk in problemen en redenen waarom iets niet kan ik snap jeniet helemaal.
quote:Butterfly14 schreef op 12 april 2011 @ 12:04:

....

@sssenta...wat bedoel je ik denk in problemen en redenen waarom iets niet kan ik snap jeniet helemaal.

Ik bedoel dat bij elke oplossing die je aangedragen wordt je (eerste) reactie is "nee dat kan niet, want..."

Zoals gezegd zou je langs kunnen gaan, je zou met dat nummer kunnen bellen en zeggen dat je uit het buitenland belt, je zou op een andere manier (andere telefoon lenen van iemand?) naar dat nummer kunnen bellen, enz enz. Maar jij denkt alleen maar in redenen waarom het níet kan ipv in oplossingen.
@sssenta ik denk dat je niet leest... Ik vraag niethoe ik in contact kan komen met het UWV... ik vraag of iemand nog meer die storing heeft in de weekbedragen die aan gegeven worden op www.werk.nl gegevens inzien., Ik heb niet gevraagdhoe ik in contact kan komen met ze ..lezen heet zoiets.
quote:biebelien schreef op 12 april 2011 @ 11:39:

er zijn erg vaak storingen op werk.nl probeer vanmiddag nog eens weer,dikke kans dat het dan wel werkt.ik citeer mezelf nog maar even want geloof niet dat het doordringt....
je ziet wel de vorige weken allemaal maar vanaf de laatste betaling niets, nu hebben ze vaak een storing,

Ik citeer mijzelf ook nog wel even..
quote:Butterfly14 schreef op 12 april 2011 @ 13:00:

@sssenta ik denk dat je niet leest... Ik vraag niethoe ik in contact kan komen met het UWV... ik vraag of iemand nog meer die storing heeft in de weekbedragen die aan gegeven worden op www.werk.nl gegevens inzien., Ik heb niet gevraagdhoe ik in contact kan komen met ze ..lezen heet zoiets.

Misschien moet jij lezen. Er zijn hier mensen die je helpen en het enige wat je doet is in de verdediging schieten als er een suggestie gedaan wordt. Je hoeft er niets mee te doen: wel zou anders reageren je heel wat meer hulp opleveren.

Sssenta geeft op een hele nette manier uitleg aan wat ze van je reacties vindt, waar je om gevraagd hebt en het enige wat jij doet is op een vervelende manier reageren. Ze heeft het over je gedrag en niet over wat je zou moeten doen. als je haar woorden eens goed leest kun je daar absoluut je voordeel mee doen.

En door contact op te nemen, kunnen zij je vraag beantwoorden. Wellicht heb je daar meer aan dan ervaringen van medeforummers.
quote:Butterfly14 schreef op 12 april 2011 @ 13:06:

je ziet wel de vorige weken allemaal maar vanaf de laatste betaling niets, nu hebben ze vaak een storing,

Ik citeer mijzelf ook nog wel even..

nou dan weet je het toch..

waarom maak je dan zo'n heisa.

Als het maar overgemaakt wordt straks is er toch niks aan de hand...

Kijk hier anders even:
Ik heb 2 x bedankt voor de hulp. voor de rest word ik verkeerd begrepen en word er gezegd je kan googlen hoor, of doe of je in het buitenland bent. Mijn vraag is of er meer mensen steeds storingen hebben daar...dat was mijn vraag. Dat mensen dan aan komen dragen met goedbedoelde adviezen van bel of zeg dat je in het buitenland ben kan ik echt wel waarderen hoor ik bedoel je hoeft me niet tehelpen. Maar der word gedaan of ik er om gevraagdheb en dat is niet zo
quote:Butterfly14 schreef op 12 april 2011 @ 12:04:

@sssenta...wat bedoel je ik denk in problemen en redenen waarom iets niet kan ik snap jeniet helemaal.Hier vraag je er wel degelijk om
@ biebelien ik maak helemaal geen heisa, dat vind jij.

En idd ga mijn bol even raadplegen , is ook in hier he, je bol raadplegen in alle gevallen hahaha
@bertje; Dank!

@Butterfly; succes er mee.
Tja, niet iedereen is weggelegd voor een forum???

Volgens mij werd er heel aardig aangegeven dat er gebeld en gemaild kan worden naar het UWV.

En voor wat betreft 0900-nummers bellen met tele2. Even googlen levert mij op:

Bel naar tele2 en het probleem wordt voor je opgelost. Dezelfde dag kan je bellen naar 0900-nummers...
Weet je wat mij opvalt, als je iemand bedankt word daar niet op gereageerd, maar als je iets niet snapt, of ergens niet goed genoeg op reageert dan krijg je de wind van voren.. Ik heb een paar keer bedankt hoor..voor de tips. Maar goed ik wil de mensen bedanken voor de tips!
Inyminy, heb contact gehad met tele2,,, blokkade word er pas afgehaald na 2 nota betaald tehebben ben namelijk net klant... Zie je zo krijgt iedereen weer verschillende antwoorden via google.
Inyminy, heb contact gehad met tele2,,, blokkade word er pas afgehaald na 2 nota betaald tehebben ben namelijk net klant... Zie je zo krijgt iedereen weer verschillende antwoorden via google.
quote:Butterfly14 schreef op 12 april 2011 @ 13:30:

Inyminy, heb contact gehad met tele2,,, blokkade word er pas afgehaald na 2 nota betaald tehebben ben namelijk net klant... Zie je zo krijgt iedereen weer verschillende antwoorden via google.Dat had ik ook gegoogled, maar even verder kijken levert op dat als je belt dat het 'gewoon' wordt verwijderd en kan je gewoon bellen.
Ik denk, Butterfly, dat mensen proberen met je mee te denken. Als je zo'n vraag plaatst en vijftien minuten later nog eens vraagt of mensen misschien ook last hebben van storing, dan kan bij lezers het idee ontstaan dat je kennelijk heel graag en snel die gegevens wilt inzien. Vandaar de tips om te bellen-mailen-langsgaan.
Wat eten we vanavond?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven