Mode & Beauty alle pijlers

clip in extensions???

12-04-2011 07:35 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik heb donkerblond haar met lichtblonde highligths. Over een tijdje wil ik mijn haar nog blonder laten maken. Nou heb ik een aantal wat vreemde lagen in mijn haar. Wat ik graag zou willen is een mooie dikke staart of vlecht maar dat zit er voorlopig niet in. Nou had ik over clipin extensions gehoord, je clipt het erin en dan kan je je haar gewoon vlechten en neimand die het ziet....Of is dat niet zo? Wie heeft er ervaring? Ik wil wel echt haar hoor! En wat is een goed adresje???
Hai, heb ik ook. Je haalt een pak haar bij een Afrikaans winkeltje (hebben ze ook mensenhaar) en daarbij 9 losse clips. Op internet kun je wel vinden hoe je de clips aan het haar vastmaakt. Gewoon zelf doen. Scheelt bakken met geld! Succes!!
Hallo Zonnefotografie, ik heb ze ook, alleen nooit ingehad omdat ik alweer van haarkleur veranderd was . Wel getest in mijn nieuwe haar, en het zag er mooi en natuurlijk uit, op de haarkleur na dan

Je kunt ze inderdaad het beste kopen als een strook met haar, en dan zelf de clipjes eraan naaien. Kijk maar eens op youtube: clip in extensions.

Ik had het haar gekocht op de albert kuyp markt. Daar zitten een paar winkeltjes die dit verkopen, ze kunnen je goed adviseren. Ook in de van Woustraat zit er eentje. Ik was zo rond de 60 euro kwijt. Heb je een beetje een idee wat het kost.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven