Jetske Ultee
vrijdag 18 maart 2011 om 14:12
vrijdag 18 maart 2011 om 16:18
vrijdag 18 maart 2011 om 21:41
dat had ik ook begrepen maar raar genoeg had ik daar helemaal geen last van, ik weet niet of dat iets goeds is hoor.... het schijnt dat je huid moet wennen aan de antioxidanten en dat het daarom prikt/tintelt. Miss komt het doordat ik daarvoor de antioxidant rescue van clinique gebruikte, dat m'n huid daardoor enigszins was gewend aan de antioxidanten, ik weet het niet.
Hij hydrateert goed maar van de norm/vette variant heb ik zo mijn twijfels, het was echt een gel, die kan niet zo goed hydrateren heb ik het idee.
Hij hydrateert goed maar van de norm/vette variant heb ik zo mijn twijfels, het was echt een gel, die kan niet zo goed hydrateren heb ik het idee.
donderdag 14 april 2011 om 12:36
Hoi Ksenija, wat balen zeg! Hoe komt dat dan? Krijg je een droge huid oid? Je kan de producten volgens mij terugsturen als je er niet tevreden over bent en dan krijg je je aankoopbedrag terug. Als je een toner voor de norm-droge huid hebt, wil ik 'm ook best van je overkopen.
ik heb trouwens de zonnecreme spf30 geprobeerd maar die smeert heeel slecht uit en stinkt heel erg! ik ga nu de spf 15 proberen en kijken hoe die bevalt. Die spf 30 bewaar ik wel voor de zomer dan.
Maar ben nog steeds heel erg tevreden over de creme en de cleanser. Het is nu echt een gewoonte geworden om 's ochtends m'n gezicht alleen met water te wassen ben er echt blij mee, scheelt weer wat tijd in de ochtend!
ik heb trouwens de zonnecreme spf30 geprobeerd maar die smeert heeel slecht uit en stinkt heel erg! ik ga nu de spf 15 proberen en kijken hoe die bevalt. Die spf 30 bewaar ik wel voor de zomer dan.
Maar ben nog steeds heel erg tevreden over de creme en de cleanser. Het is nu echt een gewoonte geworden om 's ochtends m'n gezicht alleen met water te wassen ben er echt blij mee, scheelt weer wat tijd in de ochtend!
donderdag 14 april 2011 om 12:52
Niet droog, maar wel onrustig.
Merk ook na het opbrengen jeuk (wangen), wat zich vervolgens uit in verergerde roodheid en pukketjes die erger worden.
Ik ben de genoemde toner en de bijbehorende cleanser.
Ik heb ook al contact gezocht voor retourneren.
Het is dat ik beide producten heb (de cleanser moet ook terug) anders had jij het ook kunnen overnemen.
De geur van de zonnebrand is bij SPF vast hetzelfde. (herken wat je zegt)
Merk ook na het opbrengen jeuk (wangen), wat zich vervolgens uit in verergerde roodheid en pukketjes die erger worden.
Ik ben de genoemde toner en de bijbehorende cleanser.
Ik heb ook al contact gezocht voor retourneren.
Het is dat ik beide producten heb (de cleanser moet ook terug) anders had jij het ook kunnen overnemen.
De geur van de zonnebrand is bij SPF vast hetzelfde. (herken wat je zegt)
donderdag 14 april 2011 om 12:57
hmm da's niet fijn idd! Fijn dat het terug gestuurd kan worden iig!
Misschien dat de toner toch heel anders werkt dan de creme of zo, want ik had ook een toner van paula's choice gebruikt en kreeg daar ook kleine rode pukkeltjes van, dus die staat nu in de kast. Maar ik ga ze ook even bellen, hopelijk dat het nog terugkan! Toch lastig om een goeie toner te vinden dan. de enige tot nu toe die goed bij mij werkt is de aloe vera toner van the body shop.
Ik hoop dat de geur iets beter is, volgens Jetske smeerde deze iig wel wat beter uit. Maar die geur van de spf 30 leek wel alsof je bij een visboer staat. En kreeg er een erg warm gevoel van op sommige plekken van m'n huid bij het aanbrengen (oorlellen bijvoorbeeld, echt heel raar).
ga je nu een ander merk proberen?
Misschien dat de toner toch heel anders werkt dan de creme of zo, want ik had ook een toner van paula's choice gebruikt en kreeg daar ook kleine rode pukkeltjes van, dus die staat nu in de kast. Maar ik ga ze ook even bellen, hopelijk dat het nog terugkan! Toch lastig om een goeie toner te vinden dan. de enige tot nu toe die goed bij mij werkt is de aloe vera toner van the body shop.
Ik hoop dat de geur iets beter is, volgens Jetske smeerde deze iig wel wat beter uit. Maar die geur van de spf 30 leek wel alsof je bij een visboer staat. En kreeg er een erg warm gevoel van op sommige plekken van m'n huid bij het aanbrengen (oorlellen bijvoorbeeld, echt heel raar).
ga je nu een ander merk proberen?
donderdag 14 april 2011 om 13:04
Ik wacht nog op een reactie, maar komt wel goed denk ik.
Kost me wel 2 x verzendkosten, maar liever dat dan het hele bedrag kwijt.
Een toner is ook niet perse nodig, dus je zou het ook kunnen vermijden.
Misschien is die van SPF 30 wat droger/dikker.
Die van 15 is ook sterk qua geur (chemisch) maar ja, er zit geen parfum in en vrij "droog".
Warm gevoel lijkt me niet de bedoeling...
Dat had ik dus bij de toner ook.
Wat een ander merk betreft, ik heb geen idee.
Ben het zoeken en analyseren ook een beetje zat..
PC kun je ook monsters van bestellen, maar heb daar ook niet zoveel vertrouwen in. Zat nog aan Biotherm te denken, voor de gevoelige huid.
Kost me wel 2 x verzendkosten, maar liever dat dan het hele bedrag kwijt.
Een toner is ook niet perse nodig, dus je zou het ook kunnen vermijden.
Misschien is die van SPF 30 wat droger/dikker.
Die van 15 is ook sterk qua geur (chemisch) maar ja, er zit geen parfum in en vrij "droog".
Warm gevoel lijkt me niet de bedoeling...
Dat had ik dus bij de toner ook.
Wat een ander merk betreft, ik heb geen idee.
Ben het zoeken en analyseren ook een beetje zat..
PC kun je ook monsters van bestellen, maar heb daar ook niet zoveel vertrouwen in. Zat nog aan Biotherm te denken, voor de gevoelige huid.
donderdag 14 april 2011 om 13:15
hmm ja da's wel balen van de verzendkosten.
ik had eerder een paar dagen geen toner gebruikt omdat het op was, maar had wel het idee dat m'n huid daardoor droger aanvoelde. Ik heb begrepen dat aloe vera een fototoxische werking heeft, dus ga 'm iig niet meer overdag gebruiken. Maar ik ben nog steeds wel op zoek naar een goeie toner. Ik had een sample geprobeerd van PC voor de vette huid met niacinamide, alleen op de kaaklijn, die werkte wel goed volgens mij, maar heb het maar een paar dagen gebruikt en toen weer niet dus niet echt heel consistent mee geweest. Verder die moisture boost toner op hele gezicht maar kreeg op een bepaald plek allemaal van die beginnende pukkeltjes, toen gelijk gestopt en overgegaan weer naar de aloe vera en was binnen no time weg....... ik lees ook best veel slechte reviews over PC moet ik zeggen, iedereen krijgt er pukkels van. er lijkt wel iets in te zitten wat dat uitlokt of zo... echt heel raar.
ik ben het zoeken en analyseren ook wel zat hoor! Ben blij dat ik nu iig een goeie creme heb gevonden. Verder nog steeds wel op zoek naar een goeie (en betaalbare!) zonnecreme.
heb jij die zonnecreme van jetske al geprobeerd dan? ik vond trouwens wel dat die spf 30 een mooie glans aan m'n gezicht gaf nadat het was ingetrokken, voor het intrekken zag het er gewoon vet uit!
ik had eerder een paar dagen geen toner gebruikt omdat het op was, maar had wel het idee dat m'n huid daardoor droger aanvoelde. Ik heb begrepen dat aloe vera een fototoxische werking heeft, dus ga 'm iig niet meer overdag gebruiken. Maar ik ben nog steeds wel op zoek naar een goeie toner. Ik had een sample geprobeerd van PC voor de vette huid met niacinamide, alleen op de kaaklijn, die werkte wel goed volgens mij, maar heb het maar een paar dagen gebruikt en toen weer niet dus niet echt heel consistent mee geweest. Verder die moisture boost toner op hele gezicht maar kreeg op een bepaald plek allemaal van die beginnende pukkeltjes, toen gelijk gestopt en overgegaan weer naar de aloe vera en was binnen no time weg....... ik lees ook best veel slechte reviews over PC moet ik zeggen, iedereen krijgt er pukkels van. er lijkt wel iets in te zitten wat dat uitlokt of zo... echt heel raar.
ik ben het zoeken en analyseren ook wel zat hoor! Ben blij dat ik nu iig een goeie creme heb gevonden. Verder nog steeds wel op zoek naar een goeie (en betaalbare!) zonnecreme.
heb jij die zonnecreme van jetske al geprobeerd dan? ik vond trouwens wel dat die spf 30 een mooie glans aan m'n gezicht gaf nadat het was ingetrokken, voor het intrekken zag het er gewoon vet uit!
donderdag 14 april 2011 om 18:26
om het vergoed te krijgen heb je wel een recept nodig, de dermatoloog had het idd aan me geadviseerd. Ik was in eerste instantie erg bang dat ik allemaal puistjes zou krijgen maar totaal niet. De creme wordt goed opgenomen en je hebt geen last van een droge huid (had van de winter echt een droge huid namelijk). De apotheek maakte het volgens mij zelf, aangezien het in zo'n apotheek tube zat. Maar elke apotheek heeft er vast wel 1 die van een fabriek of zo komt. als je niet van de dermatoloog krijgt, hij was 28 voor 100ml, dus goeie prijs lijkt me.
ik heb nu besloten om voortaan deze creme in de winter te gebruiken en die van jetske rond herfst en lente en in de zomer alleen zonnecreme.
ik heb nu besloten om voortaan deze creme in de winter te gebruiken en die van jetske rond herfst en lente en in de zomer alleen zonnecreme.
donderdag 14 april 2011 om 19:56
omdat ik in de winter (was volgens mij decembermaand) een extreem droge huid kreeg, ik kreeg zomaar ineens allemaal soort van mee-eters leken het wel. Ik dacht dat het een allergie was, maar het was uitdroging. Eerst van de huisarts lannette 2 zalf gekregen, en die is vet!!! na een week smeren was de droogheid weg en toen adviseerde de dermatoloog de lanette 1 zalf.