Vraagje
donderdag 14 april 2011 om 14:56
donderdag 14 april 2011 om 15:06
Ligt geheel aan de manier van overmaken.
Ik ben boekhouder en 'mag' ook altijd de salarissen overmaken en
dat doen wij met internetbankieren. Binnen 5 minuten dat ik het
heb overgemaakt, heb ik van de Rabo de alert binnen dat het geld
op de rekening is. Dat is dan wel van Rabo naar Rabo, maar dat is
er dus binnen de 5 minuten als het op een werkdag tussen 9 en 5
via internetbankieren word overgemaakt.
Uitkeringen zullen wel met een grote tape, of ander soort betaalrun
gaan en dat zal ook toch wel binnen een dag op de rekening moeten staan lijkt mij
Ik ben boekhouder en 'mag' ook altijd de salarissen overmaken en
dat doen wij met internetbankieren. Binnen 5 minuten dat ik het
heb overgemaakt, heb ik van de Rabo de alert binnen dat het geld
op de rekening is. Dat is dan wel van Rabo naar Rabo, maar dat is
er dus binnen de 5 minuten als het op een werkdag tussen 9 en 5
via internetbankieren word overgemaakt.
Uitkeringen zullen wel met een grote tape, of ander soort betaalrun
gaan en dat zal ook toch wel binnen een dag op de rekening moeten staan lijkt mij
donderdag 14 april 2011 om 15:12
donderdag 14 april 2011 om 15:16
donderdag 14 april 2011 om 15:17
quote:Butterfly14 schreef op 14 april 2011 @ 15:16:
[...]
woensdag is het over gemaakt.... dus hoe kom jij dan op dinsdag hahahanee woensdag is het meegegaan, dus dan word het woensdag op donderdag (0.00) pas verwerkt, dan is vrijdag de 2e werkdag, maandag de 3e werkdag en heb je het (als het goed is) Dinsdag
[...]
woensdag is het over gemaakt.... dus hoe kom jij dan op dinsdag hahahanee woensdag is het meegegaan, dus dan word het woensdag op donderdag (0.00) pas verwerkt, dan is vrijdag de 2e werkdag, maandag de 3e werkdag en heb je het (als het goed is) Dinsdag
donderdag 14 april 2011 om 15:19
quote:Opa_Sokkenpop schreef op 14 april 2011 @ 15:17:
[...]
nee woensdag is het meegegaan, dus dan word het woensdag op donderdag (0.00) pas verwerkt, dan is vrijdag de 2e werkdag, maandag de 3e werkdag en heb je het (als het goed is) DinsdagOhw ok... Hmmm waarom zegt die vrouw dan aan de telefoon, het is net overgemaakt...
[...]
nee woensdag is het meegegaan, dus dan word het woensdag op donderdag (0.00) pas verwerkt, dan is vrijdag de 2e werkdag, maandag de 3e werkdag en heb je het (als het goed is) DinsdagOhw ok... Hmmm waarom zegt die vrouw dan aan de telefoon, het is net overgemaakt...

donderdag 14 april 2011 om 15:25
quote:Butterfly14 schreef op 14 april 2011 @ 15:24:
ja dat wist ik al...zie ik ook ja. Maar dat zie je niet op de site van uwv, maar op de site van werk.nl onder kopje gegevens inzien.
Eh.. dat zie je wel op de site van het uwv hoor..
http://www.uwv.nl/particulieren/mijn-UWV/mijn-uwv.aspx
ja dat wist ik al...zie ik ook ja. Maar dat zie je niet op de site van uwv, maar op de site van werk.nl onder kopje gegevens inzien.
Eh.. dat zie je wel op de site van het uwv hoor..
http://www.uwv.nl/particulieren/mijn-UWV/mijn-uwv.aspx
donderdag 14 april 2011 om 15:32
Ja daar kan je jaaropgave zien toch en specificaties....die je ook in de bus krijgt... de weekbedragen zie ik op www.werk.nl kopje gegevens inzien, daar kan je inloggen met je digi d, en dan zie je 4 weken lang de bedragen die opgeteld worden tot jemaandbedrag zeg maar.
donderdag 14 april 2011 om 15:47
Ik kan nu nog niet het totaalbedrag zien, dat staat er meestal pas op als ik de specificatie thuis krijg:) en die krijg ik vaak nadat mijn geld er al opstaat. Ik zie de specificaties nu alleen tot maart.weekbedragen zie ik wel lopen tot vorige week vrijdag op www.werk.nl