Filmtip

14-04-2011 08:22 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allen,

Ik heb me laatst toch een mooie film gezien, een Italiaanse film genaamd "Storia di Piera" : gaat over een nympfomane (schrijf ik dat zo goed?) gespeeld door de mooie (althans toen) actrice Hannay Sygullah, het liefje van cineast Reiner Fassbinder in de jaren 80. Der Reiner heeft ook een paar heftige films gemaakt.. zo ging ik vroeger wel eens zonder enige info vooraf naar zo een zog intellectueel filmhuis, en zag ik daar dus zijn film "Querelle"..olala...heftige homofilm, zich afspelend in de havens van Hamburg. Toen ik de zaal eens rond keek, zag ik ineens ook allemaal heren koppels en enkele alleenstaande heren..en een er van keek telkens tijdens de film naar mij en glimlachte daarbij.....brrrr...ben in de pauze maar gevlucht !
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan?
Hallo Sebastian,

waarom heb je dit bij 'reizen' gezet...?

Heb laatst de Belgische versie van Loft gezien en ben nu erg benieuwd naar de Nederlandse.

Was niet hoogdravend ofzo maar wel een geinig plot, ik kijk eigenlijk zelden films.

Zou nog wel eens 'The cook, the thief, his wife and her lover" willen zien.
Da's 1 van mijn favo films! Mijn ex heeft er een rolletje in. Hij mag de deur opengooien. Trots dat'ie was destijds
hallo Campari (hopelijk niet "on the rocks")..

goeie vraag....waarom bij Reizen gezet... wat zal ik daar nu eens op bedenken, eah ? welnu.. wat dacht je van deze... films laten ons (althans goeie films) , eigenlijk iets zien van ons zelve en onze reis door het leven.. , well.. how does that sound, eah ?
beste Viva.. de laatste film die ik gezien heb.. jee..even denken..laatste tijd hard gewerkt en niet naar de bios gegaan.. wilde nog met een leuke dame naar die mooie spaanse thriller over een ex-crimineel met prostaatkanker en dwalend door de straten van Barcelona... Beatiful heet die geloof ik.

Maar de laatste film die ik in de bios heb gezien dus...ik geloof dat dat toch "met jouw waldhoorn tussen mijn alpen" moet zijn geweest ja... ja. was zo een kleine bioscoop, 39 zitplaatsen of zo, en veel mannen..maar was wel onderhoudende film, zo kan ik mij herinneren.. moest ook vaak even naar het toilet, zo schiet me ineens te binnen..
trol???
@sebastiaan66: Ik bedoelde dat je topic mijn inziens niet op Reizen thuishoort maar bij Entertainment en dat daar dus een filmtopic is waar je beter over je film kunt discusiëren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven