Secretaressedag
woensdag 13 april 2011 om 12:46
Ik heb het een paar jaar gedaan en kreeg altijd een bos bloemen geloof ik.
Mij boeide het heel weinig en vond het zelfs toen al niet echt nodig. Net zoals mijn verjaardag vieren bijvoorbeeld - hoeft voor mij ook niet zo.
Blijk van waardering is leuk, maar dat hoor ik dan liever een keer in een gesprek, dan op die ene dag van het jaar een bos bloemen oid te krijgen.
Mij boeide het heel weinig en vond het zelfs toen al niet echt nodig. Net zoals mijn verjaardag vieren bijvoorbeeld - hoeft voor mij ook niet zo.
Blijk van waardering is leuk, maar dat hoor ik dan liever een keer in een gesprek, dan op die ene dag van het jaar een bos bloemen oid te krijgen.
woensdag 13 april 2011 om 14:14
Ik heb een haat/liefde verhouding met dit soort zaken. Nu ben ik zelf geen secretaresse, en gun iedereen zijn(/haar) Douglas-bon. Maar ik vind dat soort kadootjes altijd vooral een lapmiddel. Het zijn altijd de slechts betaalde baantjes (ondersteuning/verzorging) die geen hoog salaris krijgen, maar wel een bosje bloemen. Nou hoezee. Er bestaat ook geen Directeuren-dag. Ik heb liever een leuk salaris dan 1x per jaar een bosje bloemen.
dinsdag 19 april 2011 om 21:41
donderdag 21 april 2011 om 17:22
We hebben met de Partners een gebakje gegeten, koffie gedronken en lekker zitten kletsen.
Verder hebben we een tasje van de douglas gehad, met een waardebon van ¤15,-, een testertje van: een luchtje (chanel eu tendre) Ik vind dat luchtje al zo geweldig =) , van een scrub en een dagcreme.. Daarnaast nog een soort van testertjes van een lipstick/lipgloss van chanel =)
heel lief van ze!
Verder hebben we een tasje van de douglas gehad, met een waardebon van ¤15,-, een testertje van: een luchtje (chanel eu tendre) Ik vind dat luchtje al zo geweldig =) , van een scrub en een dagcreme.. Daarnaast nog een soort van testertjes van een lipstick/lipgloss van chanel =)
heel lief van ze!
donderdag 21 april 2011 om 19:20
donderdag 21 april 2011 om 19:25
Niets. En ja, ik vind dat wel jammer, omdat ik niet alleen voor mijn baas werk, maar ook voor de 5 mensen onder haar.
Het is een blijk van waardering, helemaal als je uberhaupt nooit een bedankje krijgt.
En ja, ik doe mijn werk wel goed, maar mijn baas is niet zo menselijk
Het is een blijk van waardering, helemaal als je uberhaupt nooit een bedankje krijgt.
En ja, ik doe mijn werk wel goed, maar mijn baas is niet zo menselijk
Your view of society screws up my mind like you\'ll never know
vrijdag 22 april 2011 om 09:38
vrijdag 22 april 2011 om 09:56