Mode & Beauty alle pijlers

Haar op buik

15-04-2011 15:04 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

van mij zelf ben ik best behaard (ik ben wel blond..), maar nu ben ik zo dom geweest om ongeveer 3 jaar geleden mn hele buik een keer te scheren, omdat de haartjes daar erg opvallen in de zon. Vanaf toen was ik gedwongen het steeds te scheren, anders ziet het er zo raar uit. Maar dit ben ik zat. Het komt veel te snel terug en als je bv in bikini kippenvel hebt, is het alsnog te zien dat het geschoren is.

Wat kan ik nu het best doen voor de zomer??

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Groetjes
Gewoon laten staan, en dan laten bleken door de zon.
Harsen? Laseren, badpak aan of accepteren?
quote:SeptemberGirl schreef op 15 april 2011 @ 15:05:

Gewoon laten staan, en dan laten bleken door de zon.Ik ben al blond, maar dat valt alsnog op.. en je ziet dat het geschoren is...
quote:vlinder72 schreef op 15 april 2011 @ 15:05:

Harsen? Laseren, badpak aan of accepteren?Hey, je moet toegeven dat mijn tip het minste pijn doet!
Met een pincet weghalen of harsen, dan blijven ze langer weg.
quote:vlinder72 schreef op 15 april 2011 @ 15:05:

Harsen? Laseren, badpak aan of accepteren?

Is het niet zo dat bij harsen de haartjes langer moeten zijn dan zoveel mm? Omdat het anders niet werkt?

Zou epileren met een epilady o.i.d werken?
quote:SeptemberGirl schreef op 15 april 2011 @ 15:07:

[...]

Hey, je moet toegeven dat mijn tip het minste pijn doet!
quote:vivaaaa20 schreef op 15 april 2011 @ 15:06:

[...]

Ik ben al blond, maar dat valt alsnog op.. en je ziet dat het geschoren is...die haren slijten vanzelf door de kleren die je draagt, dan is die hele stugge bovenkant er zo af geschuurd. En haartjes vallen vanzelf een keer uit, en dan krijg je als het goed is gewoon het haar terug dat je op je buik had voordat je het schoor 3 jaar terug...
Ja, dan moet je ze wel even laten groeien, maar ik neem niet aan dat je van plan bent om met dit weer in je blootje te gaan rondsjouwen, toch?
Over wat voor oppervlakte / welk gebied hebben we het eigenlijk? Ik heb donker haar, en ben qua overtollige haargroei in de reguliere gebieden goed voorzien, maar ik heb geen haartjes op mijn buik (hoogstens donshaartjes).
quote:AlettaJacobs schreef op 15 april 2011 @ 15:08:

Ja, dan moet je ze wel even laten groeien, maar ik neem niet aan dat je van plan bent om met dit weer in je blootje te gaan rondsjouwen, toch?Ik ga niet verklappen dat ik vorige week zondag al in m'n blootje in de tuin heb gelegen..... zalig!
quote:AlettaJacobs schreef op 15 april 2011 @ 15:08:

Ja, dan moet je ze wel even laten groeien, maar ik neem niet aan dat je van plan bent om met dit weer in je blootje te gaan rondsjouwen, toch?

Haha nee, zeker niet.

Harsen met strips, of epilady oid, wat is beter?
quote:vivaaaa20 schreef op 15 april 2011 @ 15:11:

[...]

Haha nee, zeker niet.

Harsen met strips, of epilady oid, wat is beter?Ik zou zeker niet gaan harsen!! Nogmaals: wat voor extreme haargroei heb jij eigenlijk op je buik???
Volgens mij blijft het met harsen langer weg en ik vind het minder pijnlijk dan een epilady maar weet niet of andere ook die mening delen.
Het is mijn hele buik wat ik al 3 jaar scheer.. tot aan de zijkant zegmaar. Als de zon op mn buik schijnt, zie je echt heeel veel haartjes. ik vind het in ieder geval best extreem
Maar om te harsen moet het wel echt 'lang' haar zijn, anders pakt het niet.

Ik ben nog steeds benieuwd wat voor enorme 'mat' TO op d'r buik heeft groeien....

Ik vind harsen zelf ook prettiger, al hars ik vooral mijn benen. Die paar haartjes op mijn buik haal ik meestal weg met een pincet.
Teveel om ze zelf met een pincet weg te halen in ieder geval...
quote:vivaaaa20 schreef op 15 april 2011 @ 15:15:

Het is mijn hele buik wat ik al 3 jaar scheer.. tot aan de zijkant zegmaar. Als de zon op mn buik schijnt, zie je echt heeel veel haartjes. ik vind het in ieder geval best extreemEn kan je niet eens aan een vriendin / je moeder / buurvrouw vragen of zij het ook zo op vinden vallen?
Voor harsen moet het minimaal 5 milimeter zijn; daar komen mijn buikharen ruimschoots aan hoor.
En de mijne zijn ook niet blond, om TO even een hart onder de riem te steken
quote:AlettaJacobs schreef op 15 april 2011 @ 15:16:

Voor harsen moet het minimaal 5 milimeter zijn; daar komen mijn buikharen ruimschoots aan hoor.Oei, dan is dit een heel nieuw fenomeen wat ik nog niet ken....
Ja, bij mij is het dus niet zo dat ik er een 'paar' haartjes alleen rondom mn navel heb zitten ofzo... Het is gewoon dom van me om toen die keer te zijn begonnen met scheren, maar sindsdien hou ik het wel bij omdat het er anders zo raar 'geschoren' uit ziet. Ikdenk inderdaad dat harsen niet werkt, want zo lang worden mijn buikharen niet haha. Láng niet zo erg als op dat plaatje ;)
quote:SeptemberGirl schreef op 15 april 2011 @ 15:17:

[...]

Oei, dan is dit een heel nieuw fenomeen wat ik nog niet ken....Een van de zegeningen van de 30 passeren :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven