Fans seizoen 2
dinsdag 24 augustus 2010 om 21:13
Ik kan het oude topic niet meer vinden dus nu een nieuwe...
Zag bij Boulevard dat Fans weer begint op SBS6, volgens mij volgende week weer.
Ze lieten 2 fans zien van Lady Gaga, volgens mij redelijk ernstig... Heb vorig jaar erg gelachen dus ben nu weer benieuwd!
Weet iemand welke "fans" er deze keer aan bod komen?
Zag bij Boulevard dat Fans weer begint op SBS6, volgens mij volgende week weer.
Ze lieten 2 fans zien van Lady Gaga, volgens mij redelijk ernstig... Heb vorig jaar erg gelachen dus ben nu weer benieuwd!
Weet iemand welke "fans" er deze keer aan bod komen?
vrijdag 15 april 2011 om 23:48
quote:Summerdance schreef op 15 april 2011 @ 23:43:
[...]
Ik weet het sinds de Voice, in dat topic heb ik het geloof ik wel 100x gevraagd
Tis die ene die GEEN kind heeft gekregen zeg maar
Is iemand van jullie ooit wel eens in Volendam geweest?
and if so....hebben jullie je toen ook in zo'n pakkie gehuld?
En dan is weer de vraag.....WAAROM???
Ik heb het bij ze voijs ook wel 100x gevraagd, maar ik ben het blijkbaar toch weer vergeten
Ja, meerdere keren in Volendam geweest en nee, nooit in zo'n pakkie.
[...]
Ik weet het sinds de Voice, in dat topic heb ik het geloof ik wel 100x gevraagd
Tis die ene die GEEN kind heeft gekregen zeg maar
Is iemand van jullie ooit wel eens in Volendam geweest?
and if so....hebben jullie je toen ook in zo'n pakkie gehuld?
En dan is weer de vraag.....WAAROM???
Ik heb het bij ze voijs ook wel 100x gevraagd, maar ik ben het blijkbaar toch weer vergeten
Ja, meerdere keren in Volendam geweest en nee, nooit in zo'n pakkie.
vrijdag 15 april 2011 om 23:51
vrijdag 15 april 2011 om 23:53
quote:Summerdance schreef op 15 april 2011 @ 23:48:
Neeeeeeeeeee Soleil....echt?
Simon is toch veel leuker??
[afbeelding]
Nee, Simon vind ik echt helemaal niks.
Die foepneus en dat gekke haar. Dat bekkie met die tong naar voren, waardoor hij de indruk wekt dat hij óf slist óf simpel is... Die brede mond, met die domme grijns. Het babyfaceje. Nope, daar word ik niet warm van.
Nick is ook geen Dan Karaty natuurlijk maar als ik dan moet kiezen tussen Nick en Simon, dan kies ik toch voor hem. Hij ziet er wat volwassener uit en mannelijker. Met een goede mannelijke kaaklijn.
Neeeeeeeeeee Soleil....echt?
Simon is toch veel leuker??
[afbeelding]
Nee, Simon vind ik echt helemaal niks.
Die foepneus en dat gekke haar. Dat bekkie met die tong naar voren, waardoor hij de indruk wekt dat hij óf slist óf simpel is... Die brede mond, met die domme grijns. Het babyfaceje. Nope, daar word ik niet warm van.
Nick is ook geen Dan Karaty natuurlijk maar als ik dan moet kiezen tussen Nick en Simon, dan kies ik toch voor hem. Hij ziet er wat volwassener uit en mannelijker. Met een goede mannelijke kaaklijn.
vrijdag 15 april 2011 om 23:54
quote:Summerdance schreef op 15 april 2011 @ 23:50:
Ik ben echt nog nooit in Volendam geweest
Mis ik heel erg iets in mijn opvoeding nu?Vind ik wel. Je moet echt een foto in klederdracht op je nachtkastje hebben, een paling naar binnen laten glijden en een rondje langs al de Volendamse sterren meemaken.
Mis ik heel erg iets in mijn opvoeding nu?Vind ik wel. Je moet echt een foto in klederdracht op je nachtkastje hebben, een paling naar binnen laten glijden en een rondje langs al de Volendamse sterren meemaken.
vrijdag 15 april 2011 om 23:55
quote:Claudia2010 schreef op 15 april 2011 @ 23:54:
[...]
Vind ik wel. Je moet echt een foto in klederdracht op je nachtkastje hebben, een paling naar binnen laten glijden en een rondje langs al de Volendamse sterren meemaken.
Ieks.....gruwel.....
Ik ga dus NIET naar Volendam!
[...]
Vind ik wel. Je moet echt een foto in klederdracht op je nachtkastje hebben, een paling naar binnen laten glijden en een rondje langs al de Volendamse sterren meemaken.
Ieks.....gruwel.....
Ik ga dus NIET naar Volendam!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 15 april 2011 om 23:56
quote:Summerdance schreef op 15 april 2011 @ 23:50:
Mis ik heel erg iets in mijn opvoeding nu?Ja, het hoort er wel een beetje bij vind ik. Je moet er minstens een maal heen. Net zoals de kaasmarkt in Alkmaar, de Zaanse Schans, Edam, Medemblik en zo nog wat van die plaatsen.
Mis ik heel erg iets in mijn opvoeding nu?Ja, het hoort er wel een beetje bij vind ik. Je moet er minstens een maal heen. Net zoals de kaasmarkt in Alkmaar, de Zaanse Schans, Edam, Medemblik en zo nog wat van die plaatsen.
vrijdag 15 april 2011 om 23:57
quote:Summerdance schreef op 15 april 2011 @ 23:55:
Oh oh oh....over Dan Karaty gesproken
Ik ga 29 mei naar de live show van the Ultimate Dance Battle
Leuk hè, ik krijg op mijn verjaardag gewoon Dan kado!
Ik heb echt een lief zusje!!!!
Ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers
Maar jij geeft hem mijn nummer wel hè, toch? Toe? Jawel hè?
Oh oh oh....over Dan Karaty gesproken
Ik ga 29 mei naar de live show van the Ultimate Dance Battle
Leuk hè, ik krijg op mijn verjaardag gewoon Dan kado!
Ik heb echt een lief zusje!!!!
Ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers ik ben jaloers
Maar jij geeft hem mijn nummer wel hè, toch? Toe? Jawel hè?
vrijdag 15 april 2011 om 23:58
quote:S0LEIL schreef op 15 april 2011 @ 23:56:
[...]
Ja, het hoort er wel een beetje bij vind ik. Je moet er minstens een maal heen. Net zoals de kaasmarkt in Alkmaar, de Zaanse Schans, Edam, Medemblik en zo nog wat van die plaatsen.
Ben ik ook allemaal nog nooit geweest
Wel naar Pieterburen, Giethoorn en Hindeloopen, telt dat ook?
[...]
Ja, het hoort er wel een beetje bij vind ik. Je moet er minstens een maal heen. Net zoals de kaasmarkt in Alkmaar, de Zaanse Schans, Edam, Medemblik en zo nog wat van die plaatsen.
Ben ik ook allemaal nog nooit geweest
Wel naar Pieterburen, Giethoorn en Hindeloopen, telt dat ook?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!