Fans seizoen 2
dinsdag 24 augustus 2010 om 21:13
Ik kan het oude topic niet meer vinden dus nu een nieuwe...
Zag bij Boulevard dat Fans weer begint op SBS6, volgens mij volgende week weer.
Ze lieten 2 fans zien van Lady Gaga, volgens mij redelijk ernstig... Heb vorig jaar erg gelachen dus ben nu weer benieuwd!
Weet iemand welke "fans" er deze keer aan bod komen?
Zag bij Boulevard dat Fans weer begint op SBS6, volgens mij volgende week weer.
Ze lieten 2 fans zien van Lady Gaga, volgens mij redelijk ernstig... Heb vorig jaar erg gelachen dus ben nu weer benieuwd!
Weet iemand welke "fans" er deze keer aan bod komen?
vrijdag 4 maart 2011 om 23:59
Fan vind ik ook zo'n groot woord. Bij het concert van afgelopen vrijdag werd ik weggeblazen door Skin van Skunk Anansie. Dan voel ik wel bewondering. Net als bij andere concerten waar ik ben geweest.
Maar... Ik hoef geen posters. Ik ben alleen lid geweest van de U2 Fanclub omdat je dan van te voren al kaarten kan reserveren. Puur praktisch.
Oh ja, en een Lenny Kravitz in mijn bed zou ik ook niet erg vinden.
Maar... Ik hoef geen posters. Ik ben alleen lid geweest van de U2 Fanclub omdat je dan van te voren al kaarten kan reserveren. Puur praktisch.
Oh ja, en een Lenny Kravitz in mijn bed zou ik ook niet erg vinden.
zaterdag 5 maart 2011 om 14:32
zaterdag 5 maart 2011 om 14:50
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 05 maart 2011 @ 14:43:
MV, op de website van Fans staat dat ze mensen zoeken die fan zijn!
Hahahahahha, maar ik ben geen fan. Of zal ik mij opgeven voor een een fan van een superkok? Is dat leuk? Alleen kan ik dat niet bewijzen dat mijn hele huis vol hangt met die kok of zijn recepten. Maar ik ben echt van sommige koks superfan.
Zal ik dat doen?
MV, op de website van Fans staat dat ze mensen zoeken die fan zijn!
Hahahahahha, maar ik ben geen fan. Of zal ik mij opgeven voor een een fan van een superkok? Is dat leuk? Alleen kan ik dat niet bewijzen dat mijn hele huis vol hangt met die kok of zijn recepten. Maar ik ben echt van sommige koks superfan.
Zal ik dat doen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven