Dit forum wordt overgenomen!

16-04-2011 23:17 63 berichten
door een stelletje randdebielen.

Ik zeg het; ik krijg er de schijt van!
Alle reacties Link kopieren
quote:Julus schreef op 16 april 2011 @ 23:23:

Steph; Sebastian66 (over de Lady Wolf), die tevens stalkgedrag vertoont in een topic op werk en studie. En dan hebben we nog onze eigen babyg, die gisteren de boel ook al liep te verstieren.

Een baby die de boel loopt te verstieren?

Wat kan een baby nou aanrichten? Die komt net kijken.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
YL, meerdere nicks denk je. Dat mag idd niet, jammer de de modjes al slapen.
Wat dacht je van al die dubbele topics op eens :| ... Het zijn er echt honderdduizend die dubbelposten!
Mijn hele schijttopic is overbodig, de shitholes zorgen er wel voor dat het de (spui) gaten uitloopt.
Op HOL geslagen gewoon!
Niet teveel laxeren, dan ben je over een paar dagen weer verstopt!
quote:steph schreef op 16 april 2011 @ 23:31:

YL, meerdere nicks denk je. Dat mag idd niet, jammer de de modjes al slapen.

Ik zeg al een halfuur dat ik ga slapen, maar ja, ik kan niet zonder je te knuffelen gaan slapen natuurlijk

Say hi to Tim (of had jij Tom) from me!
quote:_yellowlove_ schreef op 16 april 2011 @ 23:33:

[...]

Ik zeg al een halfuur dat ik ga slapen, maar ja, ik kan niet zonder je te knuffelen gaan slapen natuurlijk

Say hi to Tim (of had jij Tom) from me!Ik zal Tom (of Tim, geen idee wie er nu in bed ligt) een knuffel van je geven .
quote:Julus schreef op 16 april 2011 @ 23:31:

Mijn hele schijttopic is overbodig, de shitholes zorgen er wel voor dat het de (spui) gaten uitloopt.We hebben er hier een inrichting voor. Zal vast nog wel een kamer vrij zijn ook fijn als je de schijt hebt. WC met tweeen delen.
En Sebastian heeft er aambeien van, lekker dan voor zijn roommatties in de psychiatrische inrichting.
quote:Julus schreef op 16 april 2011 @ 23:17:

door een stelletje randdebielen.

Ik zeg het; ik krijg er de schijt van!

he daar is ook een liedje van aan de schijt aan de schijt aan de schijt oh wat heb ik een spijt.

verder ken ik hem niet,maar ik vond hem wel passen bij de titel
quote:toydinky schreef op 16 april 2011 @ 23:56:

[...]

he daar is ook een liedje van aan de schijt aan de schijt aan de schijt oh wat heb ik een spijt.

verder ken ik hem niet,maar ik vond hem wel passen bij de titel Die is van Guus Meeuwis in de teeeeveeee kantine.
nu zit dat liedje in mijn hoofd en loop ik het steeds te zingen,nou dat is prettig zo laat op de avond,ik ga denk ik maar op de pot zitten mischien raak ik het wel kwijt.
Lees de tips even door, gaat vast lukken!
ik kan niet slapen van al die topics

Het is nogal overweldigend he? Heb er kopppijn van.

Ik weet nog niet welk poppetje ik ben... Ik heb ook opeens een obsessie met voor elk topic de juiste smiley vinden....
Ja zo gaat dat..we rollen allemaal van de ene obsessie in de andere. Tis besmettelijk!

Ik ga nu echt slapen, ik ga gewoon op afsluiten drukken, dat is beter voor iedereen hier...

MODJES DOE WAT
ik neem nog een bakje paprika chips goed voor de ontluchting,alleen het andere probleem is je stinkt er van uit je waffel
quote:Kampen86 schreef op 16 april 2011 @ 23:26:

[...]

Met die knipoog hoop ik toch niet dat jij mij doelt Nee natuurlijk niet! Ik vond je post leuk en gevat.
quote:Julus schreef op 16 april 2011 @ 23:31:

Mijn hele schijttopic is overbodig, de shitholes zorgen er wel voor dat het de (spui) gaten uitloopt.Spuitgaten mag ik hopen
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
.
en dan nu het zinkende schip verlaten, boeeeeeeeee
Ik ben net wakker, kijk op het forum en nog meer rare topics

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven