Mode & Beauty alle pijlers

apart figuur

18-04-2011 10:18 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraag ,ik heb een heel apart figuur ik heb brede schouders een bukje en helemaal geen heupen een beetje een mannen figuur, mijn vraag is weet iemand of er zo iets bestaat als corigerende onderkleding met BV extra stof erbij aan de zijkanten om me heupen breder te doen lijken,Ik ben zo vaak voor meneer aangesproken op me werk als ze me van achteren zien. (we dragen vormloze uniformen op me werk)

Ik wens iedereen hier een fijne dag

gr rose
Oh, ondergoed met rubberen heupen werden in de jaren 50 verkocht, maar ik denk niet dat dat nu nog te koop is.

Maak je niet te druk om je achterkant, schudt gewoon ernstig met je kont en krijg maar veel vrouwelijke kapsones, dan komen ze er vanzelf wel achter.
Ach, ik heb toch echt wel vrouwelijke vormen maar met een werkjas en een helm wordt ook ik met meneer aangesproken. Gewoon omdat ze geen vrouw verwachten.

En dan heb ik zelfs nog lang blond haar wat in een staart onder de helm vandaan komt

En dan die gezichten als je je omdraait
Ik neem aan dat je ook kort haar hebt?

Omdat mensen je van de achterkant met meneer aanspreken.

Je hebt een buikje? En daarboven je borsten?

Misschien kan je met een goede bh al veel bereiken.

Maar wat je beschrijft heb ik nooit van gehoord.

Een corrigerend hemdje met extra stof?
hahahah das wel een goede tip ga vaker met me kont op me werk schudden,maar die onder broeken met rubberen heupen had een mooie uitkomst kunnen zijn, ik ga op onderzoek uit kijken of het ergnes nog te vinden is (misschien in een museum hahaha)
Haar laten groeien

Hakken aan (gaan je billen omhoog)

Corrigerende slip, haalt je buik in

Goeie BH, die je borsten zo vrouwelijk mogelijk maakt

Kijk eens goed naar je houding en hoe je beweegt/loopt
quote:ladyroze schreef op 18 april 2011 @ 10:26:

hahahah das wel een goede tip ga vaker met me kont op me werk schudden,maar die onder broeken met rubberen heupen had een mooie uitkomst kunnen zijn, ik ga op onderzoek uit kijken of het ergnes nog te vinden is (misschien in een museum hahaha)Het gaat niet om je lichaam, het gaat om je zelfbewustzijn, dat straal je uit. Go get them girl.
Ik heb best wel lang haar en grote borsten ik draag ook goede push up bh's als ik een strakke jurk aan heb kan ik mooi me buik corrigeren met een spandex onder broek maar dan vind ik dat ik er te recht uit zie daarom dacht ik als er ook een corrigerende broek was met extra vulling aan de zijkanten zal het mooier staan
dat is natuurlijk ook belangrijk maar je ken ons vrouwen we kunnen ons voor de stomste dingen onzeker voelenquote:Cateautje schreef op 18 april 2011 @ 10:28:

[...]

Het gaat niet om je lichaam, het gaat om je zelfbewustzijn, dat straal je uit. Go get them girl.
quote:ladyroze schreef op 18 april 2011 @ 10:33:

dat is natuurlijk ook belangrijk maar je ken ons vrouwen we kunnen ons voor de stomste dingen onzeker voelen

[...]

Ja joh, moet je niet doen. Wie is er zo belangrijk, alleen jij toch.
Haha, je bent dus anders dan ik voor ogen heb.

Lang haar en een mooie voorgevel.

Ja dan zou ik denken, jammer dan dat ze dat aan de achterkant niet Zien, des te groter is de verassing aan de voorkant.

Of misschien beetje rubber aan de binnenkant van je broek naaien, op heuphoogte
quote:galadriel schreef op 18 april 2011 @ 10:37:

Of misschien beetje rubber aan de binnenkant van je broek naaien, op heuphoogte
Je mag wel wat van mijn heupen hebben...ik heb nét iets teveel heup..
dat is een goede tip zeg:) dat ga ik zeker proberen weet alleen niet waar ik rubber zal kunnen halen , thanks voor de tipquote:Cateautje schreef op 18 april 2011 @ 10:48:

[...]

kom maar op dan, breng ze even langs of je kan ze ook per post sturen hahahahquote:Nammma schreef op 18 april 2011 @ 10:49:

Je mag wel wat van mijn heupen hebben...ik heb nét iets teveel heup..
Die broeken met een wat lager kruis, Chino's, hebben wat bandplooi op de heupen. Lijken je heupen wat voller.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven