apart figuur
maandag 18 april 2011 om 10:18
Ik heb een vraag ,ik heb een heel apart figuur ik heb brede schouders een bukje en helemaal geen heupen een beetje een mannen figuur, mijn vraag is weet iemand of er zo iets bestaat als corigerende onderkleding met BV extra stof erbij aan de zijkanten om me heupen breder te doen lijken,Ik ben zo vaak voor meneer aangesproken op me werk als ze me van achteren zien. (we dragen vormloze uniformen op me werk)
Ik wens iedereen hier een fijne dag
gr rose
Ik wens iedereen hier een fijne dag
gr rose
maandag 18 april 2011 om 10:24
maandag 18 april 2011 om 10:24
maandag 18 april 2011 om 10:26
maandag 18 april 2011 om 10:28
quote:ladyroze schreef op 18 april 2011 @ 10:26:
hahahah das wel een goede tip ga vaker met me kont op me werk schudden,maar die onder broeken met rubberen heupen had een mooie uitkomst kunnen zijn, ik ga op onderzoek uit kijken of het ergnes nog te vinden is (misschien in een museum hahaha)Het gaat niet om je lichaam, het gaat om je zelfbewustzijn, dat straal je uit. Go get them girl.
hahahah das wel een goede tip ga vaker met me kont op me werk schudden,maar die onder broeken met rubberen heupen had een mooie uitkomst kunnen zijn, ik ga op onderzoek uit kijken of het ergnes nog te vinden is (misschien in een museum hahaha)Het gaat niet om je lichaam, het gaat om je zelfbewustzijn, dat straal je uit. Go get them girl.
maandag 18 april 2011 om 10:31
Ik heb best wel lang haar en grote borsten ik draag ook goede push up bh's als ik een strakke jurk aan heb kan ik mooi me buik corrigeren met een spandex onder broek maar dan vind ik dat ik er te recht uit zie daarom dacht ik als er ook een corrigerende broek was met extra vulling aan de zijkanten zal het mooier staan
maandag 18 april 2011 om 10:33
maandag 18 april 2011 om 10:37