Mode & Beauty alle pijlers

Tips nodig

18-04-2011 10:40 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Ik heb komende weken twee bruiloften (beide van andere kennissen/vriendengroep) Nu wil ik graag onderstaande jurk aan met jasje... Maar twijfel over een legging o.i.d. Dit omdat een bruiloft op Ameland is (strandfeest e.d.)

Hebben jullie tips?

Thnx alvast =)

Ik zie helaas geen foto...
Een legging bij dit setje zal niet mooi staan.

Sowieso vind ik een legging dragen naar een huwelijk niet gepast.

Ik zou een niet opvallende panty dragen (Oroblu, het soort waarbij het lijkt alsof je niets draagt en je benen een licht bruin kleurtje krijgen).

Of kousen eronder dragen of blote benen.

Maar nogmaals geen legging!
.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Daar zou ik een mooie panty onder dragen met leuke schoentjes met een mooie hak.
ik vind een legging ook niet kunnen bij dit jurkje. Ik zou idd voor een mooie panty gaan.
Is dit het jurkje van de foto?? Nooit een legging onder doen, dat staat echt niet. Ik had september 2009 een trouwerij, ik was getuige. Ik had een heel leuk jurkje en eigenlijk zijn mijn benen (door spataders) niet mooi zonder legging (wel de vorm, maar die aders...). Ik heb toen een kuurtje bij de zonnebank genomen, zodat ze in elk geval een beetje bruin waren. Maar geen legging dus...
Nee, ik dacht zelf ook dat een legging niet zou gaan staan (had t nog niet geprobeerd) maar omdat het misschien wat aan de frisse kant zou zijn, had ik weinig zin om kou te gaan leiden

http://www.leballon.nl/im ... lon-grijze-blink-pump.jpg

deze schoen heb ik erbij! Ik vind t best lastig, omdat ik zelf wel wat lang ben (1,76 cm) maar dan ga ik eens een mooie panty uitzoeken =)
Jasje:

Schoen:

Ik zou ook voor een mooie panty gaan.
Wat een leuk jurkje!
Mooie jurk! Ik zou er ook een panty onder doen en geen legging.
Wat een enige jurk zeg!!! Uiteraard een panty eronder en ik zou kiezen voor zwarte schoenen. Die lichte schoenen lijken mij er lelijk bij staan.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik zie geen jurk... of is het de jurk die BGB post?
quote:Bergje65 schreef op 18 april 2011 @ 11:35:

Ik zie geen jurk... of is het de jurk die BGB post?ja die jurk is het. Het jasje heb ik in de lichte kleur, vandaar ook de lichte schoenen
Je hebt geluk, want het wordt de komende 2 weken mooi weer dus hopelijk niet al te fris in je panty..
neej!! niet die schoenen!!!

deze:

Oh wauw, geweldige schoenen, die blauwe.

Maar een no-go met een panty helaas...
quote:Primabella schreef op 18 april 2011 @ 12:23:

Je hebt geluk, want het wordt de komende 2 weken mooi weer dus hopelijk niet al te fris in je panty..Zag dat het op Ameland volgende week al kouder wordt, 14 graden, dus denk dat het de week erop niet veel warmer zou zijn.. Iemand voor de zekerheid dan tips waar ik een goedkoper jurkje kan vinden (die eventueel wel warmer zit dan deze haha)
Nog even een vraag:

voor de bruiloft op Ameland, waar het toch wat kouder is, wil ik nog even een andere jurk (die betaalbaar is!) We hebben er namelijk een strandfeest..

Kan een zwarte/donkerblauwe jurk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven