Mode & Beauty alle pijlers

Lange witte rok combinaties

18-04-2011 13:46 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan mij wat tips geven..?

Binnenkort zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd en geven een feest. Ik wil er graag leuk uitzien, natuurlijk. alleen ik wil niet dat mijn benen te zien zijn. Ik schaam me ervoor, vind ze te dun.

Dus alle leuke zomerjurkjes vallen al af.

Nu heb ik een mooie witte lange rok gekocht. Een model wat iets wijd uitloopt. Maar nu weet ik echt niet wat ik daarop zal dragen. Het is alsnel tuttig of lijzig.

Iemand een idee??
Ik zou 'm hiermee combineren:

Er zijn zoveel leuke zomerjurken nu tot op de enkels! Ga maar eens bij de H&M ofzo kijken....
Ik heb er ook een (heel wijd) en daar draag ik vaak een donkerbruin bloesje op.
Behalve als je er uit ziet als Prinses Mathilde van Belgie natuurlijk.....
Niet wit maar wel een idee:

quote:Blackdress schreef op 18 april 2011 @ 13:54:

Niet wit maar wel een idee:

[afbeelding]Kleurencombi omdraaien. Paars topje oid zoeken
quote:SeptemberGirl schreef op 18 april 2011 @ 13:53:

Behalve als je er uit ziet als Prinses Mathilde van Belgie natuurlijk..... Ik hou er ook niet zo van, maar als je het echt mooi stijlvol combineert en het een mooie rok is kan het heel chic staan. En absoluut pumps dragen!
oke thanks!

Misschien ook leuk om een mooie brede riem te zoeken.

Ja septembergirl, ik weet ook leukere kleding te bedenken dan een witte rok, haha. Maargoed ik dan kleding aan waarin ik me op mijn gemak voel en dat is nu even lang
quote:Maja82 schreef op 18 april 2011 @ 13:55:

[...]

Kleurencombi omdraaien. Paars topje oid zoekenZou ik niet doen. Juist zand met wit staat heel mooi. Dus wit basisshirt met een zandkleurig vestje. Of helemaal wit, vind ik ook prachtig. Wel wat meer basic. Ik zou voor chic gaan, zoals Mathilde
En zoiets?

Heb je een plaatje van je rok?
Wat voor soort rok is het? een klassiek model of een meer zomerse casual strokenrok?

hmm ik kan geen plaatje vinden.

Maar het is wel een casual strokenrok maar ziet er niet goedkoop uit. Wel mooi afgewerkt.

Die jurk is trouwens ook mooi.
Waar heb je 'm gekocht?
Wat voor bruiloft is het, gewoon lekker zomers in de tuin of toch wel een beetje feestelijk/chique in een zaaltje?

Ik bedoel moet hetgeen dat boven de rok komt, ervoor zorgen dat het een chiquer geheel wordt, dan dat je misschien van een strokenrok zou verwachten?
Een witte rok met zandkleurig topje/bloes gecombineerd vind ik mooi. En dan met een paar mooie naturelkleurige sandaaltjes of slippers eronder en een paar houten kettingen.
quote:amarna schreef op 18 april 2011 @ 15:16:

Een witte rok met zandkleurig topje/bloes gecombineerd vind ik mooi. En dan met een paar mooie naturelkleurige sandaaltjes of slippers eronder en een paar houten kettingen.Ze gaat niet naar het strand.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
.
Of met een leuke gekleurde strapless top (moet wel mooi zitten) met zwart of grijs een vestje of kort jasje erover. Daarbij een brede riem en wat grote houten gekleurde armbanden. In ieder geval hakken, inderdaad!!
Een corset? Of witte blouse met taille corset. Staat feestelijk vind ik.

met een strokenrok zou ik het wat romantisch houden, zo'n shirtje bv met ronde hals en pofmouwtje (met riem of dat taillecorset)
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Of, als je niet te bleek van huid bent, koraalroze erbij van boven. Het ligt ook heel erg aan je figuur of je een strak topje moet nemen of juist een bloesje, en aan de taille van de rok of een brede riem een goed idee is of juist niet.
een mouwloos koraalrood zijden topje? .
quote:doddie schreef op 18 april 2011 @ 17:07:

Een corset? Of witte blouse met taille corset. Staat feestelijk vind ik.

Een corset draag je ergens onder, lijkt mij....

en als TO zich schaamt voor haar benen omdat ze te dun zijn, zal de rest van haar lichaam ook wel (te) dun zijn..... dus waarom zou je je dan in een corset hijsen?
nee hoor wordt heel vaak als top gedragen, ze zijn veel te mooi voor onder kleding.

Je hebt ze in satijn in fluweel, in zijde en die draag je echt als top.

Ik zal kijken of ik wat voorbeelden zie.

en het hoeft zeker niet te betekenen dat als je benen dun zijn je dan verder ook dun bent.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven