Lange witte rok combinaties
maandag 18 april 2011 om 13:46
Wie kan mij wat tips geven..?
Binnenkort zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd en geven een feest. Ik wil er graag leuk uitzien, natuurlijk. alleen ik wil niet dat mijn benen te zien zijn. Ik schaam me ervoor, vind ze te dun.
Dus alle leuke zomerjurkjes vallen al af.
Nu heb ik een mooie witte lange rok gekocht. Een model wat iets wijd uitloopt. Maar nu weet ik echt niet wat ik daarop zal dragen. Het is alsnel tuttig of lijzig.
Iemand een idee??
Binnenkort zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd en geven een feest. Ik wil er graag leuk uitzien, natuurlijk. alleen ik wil niet dat mijn benen te zien zijn. Ik schaam me ervoor, vind ze te dun.
Dus alle leuke zomerjurkjes vallen al af.
Nu heb ik een mooie witte lange rok gekocht. Een model wat iets wijd uitloopt. Maar nu weet ik echt niet wat ik daarop zal dragen. Het is alsnel tuttig of lijzig.
Iemand een idee??
maandag 18 april 2011 om 13:58
maandag 18 april 2011 om 13:59
maandag 18 april 2011 om 14:17
maandag 18 april 2011 om 16:05
quote:amarna schreef op 18 april 2011 @ 15:16:
Een witte rok met zandkleurig topje/bloes gecombineerd vind ik mooi. En dan met een paar mooie naturelkleurige sandaaltjes of slippers eronder en een paar houten kettingen.Ze gaat niet naar het strand.
Een witte rok met zandkleurig topje/bloes gecombineerd vind ik mooi. En dan met een paar mooie naturelkleurige sandaaltjes of slippers eronder en een paar houten kettingen.Ze gaat niet naar het strand.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 18 april 2011 om 17:07
maandag 18 april 2011 om 17:10
quote:doddie schreef op 18 april 2011 @ 17:07:
Een corset? Of witte blouse met taille corset. Staat feestelijk vind ik.
Een corset draag je ergens onder, lijkt mij....
en als TO zich schaamt voor haar benen omdat ze te dun zijn, zal de rest van haar lichaam ook wel (te) dun zijn..... dus waarom zou je je dan in een corset hijsen?
Een corset? Of witte blouse met taille corset. Staat feestelijk vind ik.
Een corset draag je ergens onder, lijkt mij....
en als TO zich schaamt voor haar benen omdat ze te dun zijn, zal de rest van haar lichaam ook wel (te) dun zijn..... dus waarom zou je je dan in een corset hijsen?
maandag 18 april 2011 om 17:15
nee hoor wordt heel vaak als top gedragen, ze zijn veel te mooi voor onder kleding.
Je hebt ze in satijn in fluweel, in zijde en die draag je echt als top.
Ik zal kijken of ik wat voorbeelden zie.
en het hoeft zeker niet te betekenen dat als je benen dun zijn je dan verder ook dun bent.
Je hebt ze in satijn in fluweel, in zijde en die draag je echt als top.
Ik zal kijken of ik wat voorbeelden zie.
en het hoeft zeker niet te betekenen dat als je benen dun zijn je dan verder ook dun bent.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.