3000+ deel 84....
zondag 17 april 2011 om 21:01
The story continues!!
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
maandag 18 april 2011 om 22:08
quote:Bianca40 schreef op 18 april 2011 @ 22:04:
[...]
Nee ben ik niet geweest Moos, wij zijn in El Gouna geweest.... jij wel? En zo ja... is het mooi?
O ja dat is zo. Ik heb gehoord van iemand die daar was, maar weet niet meer wie. Man wil volgende maand daar boeken.
Gezellig Bi met zijn zessen op vakantie! Wel duur.
[...]
Nee ben ik niet geweest Moos, wij zijn in El Gouna geweest.... jij wel? En zo ja... is het mooi?
O ja dat is zo. Ik heb gehoord van iemand die daar was, maar weet niet meer wie. Man wil volgende maand daar boeken.
Gezellig Bi met zijn zessen op vakantie! Wel duur.
maandag 18 april 2011 om 22:10
quote:josje37 schreef op 18 april 2011 @ 21:59:
Heb je nu vandaag gewerkt, gelopen en gesport Mocy? Is dat niet een beetje veul?
Valt wel mee hoor Jos, was om 13.30 vrij. Dan ga ik gelijk en ben dan om 16.15 thuis met boodschappen en al thuis.
Trustuh trouwens en gelijk morgenochtend maar ff bellen (als er geen mail is).
Heb je nu vandaag gewerkt, gelopen en gesport Mocy? Is dat niet een beetje veul?
Valt wel mee hoor Jos, was om 13.30 vrij. Dan ga ik gelijk en ben dan om 16.15 thuis met boodschappen en al thuis.
Trustuh trouwens en gelijk morgenochtend maar ff bellen (als er geen mail is).