Jongensnamentopic

13-09-2010 13:40 3216 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer tijd voor een nieuw deel!

Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
Als jullie Wouter een leuke naam vinden, moet je het gewoon doen.
Ik zou het ook gewoon doen, maar het misschien van tevoren wel even met die vriend bespreken.
quote:toffifee schreef op 17 april 2011 @ 16:59:

Als jullie Wouter een leuke naam vinden, moet je het gewoon doen.Eens.
Jip vind ik echt niks, kinderachtige naam.

Wouter vind ik leuk, maar persoonlijk zou ik er niet voor kiezen als een vriend of een familielid zo heette.
Gewoon doen hoor. Prima naam Wouter en als je geen nare associaties hebt bij neef of vriend zie ik geen bezwaar.
The time is now
Bij Wouter moet ik wel gelijk aan die vreselijke LOI reclame denken brrr.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik las zonet een jongensnaam die ik nog niet kende en die ik wel interessant vind: Savion.

Wat vinden jullie?
Afschuwelijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Geen mooie naam.
haha ok helder. het was wel een donker kindje die de naam had, misschien scheelt dat. maar goed, niet mooi dus.
Ook niet mijn smaak, Savion. Doet me denken aan een jongen die ik ken, die heet Savoye (spreek uit savooi). Ook niet echt mooi, en dat is nog zacht uitgedrukt;)

Wat vinden jullie dan van Simme? Ben ik zelf helemaal fan van:D
Simme... even wennen. Nog niet eerder gehoord.
Ik denk aan Sjimmen.

Savion daarentegen vind ik dan wel weer mooi. Met een franse klank uitgesproken en dan een donker kindje. Ja, mooi.
Hallo allemaal,

Ik lees al af en toe mee, maar ben nog geen goede/leuke/mooie jongensnaam tegengekomen. Een meisjesnaam heb ik wel, maar voor een jongen..... We houden van normale (goed uit te spreken, goed te schrijven), redelijk Hollandse namen, fris, vrolijk, maar zeker niet veel voorkomend, liefst wel origineel zelfs. Geen top-20-naam dus. Ik houd wel van Scandinavische namen, maar vriend niet echt. Wat namen die ik (desondanks) leuk vind: Finn, Tibbe, Kjell, Pim, Lars, Bas, Sebas, Daan, Sverre. Maar die gaan het om uiteenlopende redenen allemaal niet worden. Ik hoop dat iemand hier nog met een origineel idee komt.

Dank voor het meedenken...
@ sterre75

misschien zit hier iets voor je bij

Jorn

Twan

Nout

Joost

Hidde

Fedde

Koen

Mart

Brent

Chiel

Wout

Jonas

Jens

Sepp/Seppe

Jelte

Jurre

Melle

Mels

Sil

Teije

Ties
aanvulling voor sterre75

Joris

Jesper

Abel

Aron

Bjarne

Ivan

Niek

Lasse

Leon

Roan

Tobias

Vince
Ik vind Valentijn zo'n mooie naam. Abel trouwens ook. Maar ik heb het idee dat dit enorme upcoming namen zijn, wat denken jullie?
Valentijn vind ik lelijk, maar dat kan ook komen doordat ik bij een vervelende Valentijn in de klas zat vroeger. Abel vind ik wel ok. Of ze populairder aan het worden zijn, weet ik niet. Dat kan je vrij eenvoudig opzoeken op de oa de website van de svb of het Meertens instituut.
Meertens loopt maar tot 2009, niet heel actueel dus. SVB kan je volgens mij niet op naam zoeken toch?

Nou goed, maakt mij allemaal niet zoveel uit want de 2e komt hier toch nog niet. Maar dat idee had ik gewoon. Net zoals met namen als Elin en Lana. Nog niet in de actuele top 10 maar volgens mij wel in de komende top 10.
quote:Aruuba schreef op 18 april 2011 @ 22:29:

Ik vind Valentijn zo'n mooie naam. Abel trouwens ook. Maar ik heb het idee dat dit enorme upcoming namen zijn, wat denken jullie?Prachtige namen! Abel vind ik te gek! Wordt wel steeds populairder, maar ik verwacht niet dat het een top 10 naam gaat worden. Valentijn vind ik ook mooi en niet eens zo heel populair. Tikkeltje kak, maar wel mooi.
quote:nouschi schreef op 18 april 2011 @ 10:04:

Bij Wouter moet ik wel gelijk aan die vreselijke LOI reclame denken brrr.Oh ja, ghehe.
The time is now
wat zijn leuke namen met een dubbele klinker? zoals Noa, Boaz, Leon...wie weet er meer?
quote:2june2 schreef op 19 april 2011 @ 11:41:

wat zijn leuke namen met een dubbele klinker? zoals Noa, Boaz, Leon...wie weet er meer?

Joas

Diaz

Roan

Dion

Kian
quote:Aruuba schreef op 18 april 2011 @ 22:46:

Meertens loopt maar tot 2009, niet heel actueel dus. SVB kan je volgens mij niet op naam zoeken toch? Control+F en dan naam intypen. Heel makkelijk
ik las vandaag: Dax.

Variant op Dex, Pax, etc.

2june2;

Lion (liejon)

Liam

Vion

Juan (juuan - kan ook als goewan, das wel lastig)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven