Is dit alles!

19-04-2011 09:42 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Opgelost
anoniem_62037 wijzigde dit bericht op 21-06-2017 12:52
Reden: Privacy
99.59% gewijzigd
Je bent begin twintig, en bent van de ene relatie in de andere gesprongen... zie je toekomst met je huidige vriend, samenwonen, kinderen?
M.b.t. jouw ex-vriendje:

Blijkbaar gaat het met hem nu goed, dus daarover moet je jou niet schuldig voelen.

(en ja, misschien heb je in het verleden verkeerd gehandeld, maar daarvan heb je zelf ook de ellende gemerkt, en blijkbaar is jouw ex-vriendje er beter uitgekomen dan jij. En blijkbaar wil hij niet bij jou terug)

M.b.t. huidige vriend:

Als bij een ruzie jij alles lijmen moet, is de relatie niet helemaal gelijkwaardig.

Ik denk dat als dit goed komt, het met die sex ook wel goed komt.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Yep. In deze relatie is dit alles. Vind jij dat genoeg?
Ijzersterke van Suze. Goed om over na te denken, to. Meer antwoord dan dat heb je eigenlijk niet nodig.
Computer says nooooo
Je hebt je excuses aangeboden, voelt je schuldig en het was éénmalig dat je bent vreemdgegaan. Niet goed te keuren maar je hebt er van geleerd. Hij heeft het goed opgevat. Het feit dat je er probeert van te leren is bewonderswaardig.

Wat mij verder opvalt in je verhaal is dat je bij beide partners je zin in seks verloor. Nu is seks sowieso in het begin altijd leuk, vreemd, spannend, elkaar ontdekken en de gevoelens van verliedheid maken dat je het fijn vindt om bij elkaar te zijn. Maar heb je ook echt het idee dat de seks bij jou aansluit, ben je tevreden over de manier van seks hebben, zou je dingen anders willen? Als dat niet echt het geval is kunnen vrouwen ook makkelijk de zin in seks verliezen bij hun partner. Dan kan je het gevoel krijgen dat iemand jou niet tegemoet komt. Als een man een vrouw niet tegemoet komt in haar wensen, zowel in het dagelijks leven als /of tijdens de seks dan verliest ze haar zin vaak. Dus zowel emotioneel als fysiek.

Mijn vraag voor nu is dus... is de seks wel aansluitend bij jouw behoeften op de langere termijn? Dan kan het tijd zijn te ontdekken wat je prettig vindt bij de seks. Zijn er dingen die je vaker zou willen of minder vaak, een andere manier?

Blijkbaar is het voor jou een aanwijsbaar punt om je af te vragen of je relaties nog wel goed zitten, en als de seks niet goed zit wordt een relatie sowieso lastig. Maar misschien geef je zelf ook niet genoeg duidelijk aan wat je wilt of weet je niet goed wat je wensen zijn op dat gebied als de verliefdsheidsfase over is.
Nou, eerst effe dit: is het wel handig om een relatie te hebben en je in deze situatie onder te dompen terwijl je niet eens 'van jezelf houdt'?
Het is goed gekomen
anoniem_62037 wijzigde dit bericht op 21-06-2017 12:51
Reden: Opgelost
97.28% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven