Nood in huize MV :(

22-01-2011 11:14 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben helemaal overstuur, lukt me niet te stoppen met janken. Mijn kat is sinds een uur ernstig ziek. Ik zit zo te trillen. Zijn maatje Bo zit naast hem te krijsen, zodoende zag ik dat er iets ernstigs was. De andere kat zit stil naast hem om hem gerust te stellen. Ik probeer hem ook gerust te stellen maar dat lukt niet erg.

Uiteraard heb ik de nooddienst al gebeld en om kwart over 12 kan ik daar terecht.

Hij is nog maar 3 jaar oud. Hij kan hier echt niet gemist worden.

Ik zit zo te trillen, hoop dat het autorijden goed gaat. Het vervelendste is dat de 2 goeie dierenartsen waar ik altijd kom geen dienst heeft. En dat ik nu naar een dierenarts moet die niet goed is. Daar ben ik jaren geleden weggegaan. Maar ik heb heel Noordholland afgebeld voor een andere dierenarts maar niemand heeft vandaag dienst.

Wil iedereen alsjeblieft een schietgebedje doen voor Kane? Ik wil hem echt niet kwijt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
up

* ben niet nieuwsgierig hoor *
Gezien haar andere nieuwe topics gaat het met Kane goed en met haar minder.
dubbel
Dank je wel, dat heb ik gemist.

MV
Oeps, ik kom zo hier terug om wat te schrijven hoe het gaat.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Lieve MV voel je niet verplicht om hier te schrijven. Ik moest alleen aan je denken, vroeg me af het het met jij en Kane ging vandaar mijn berichtje. Liefs, chatnoir
Nee uiteraard geen probleem hier te schrijven.

Met Kane heb ik het idee dat het goed gaat. Merk alleen dat ik er zelf geen goed gevoel over heb. Bij alles krijg ik de schrik om mijn hart en sta ik te stuiteren of er van alles aan de hand is. De kattenbak heb ik 2 meter weten te verplaatsen vanuit mijn slaapkamer naar de gang. Maar ik blijf steeds maar denken dat hij zoveel naar de bak gaat. En als hij zich daar bij zijn kruis zo loopt te wassen krijg ik helemaal de zenuwen.

Overbezorgd dus. Hoop ik. De andere katten geven niet aan dat hij ziek is en daar zag ik het eerder aan dan dat hij het zelf aangaf. Maar vertrouwen dat je andere katten het eerder signaleren dan dat jij het doet vind ik ook weer wat. Ik wil het zelf signaleren.

Kane heeft alleen zelf een beetje moeite met mijn bemoeizucht. Eten wil hij niet graag als ik erbij sta te tellen hoeveel hij eet. Als ik mijn kop in die kattenbak stop om te kijken wat hij doet weet hij ook niet te waarderen .

Hij heeft wat nieuws ontdekt, hij zag Bo wel eens in de wasbak springen maar dat durfde hij niet. Even tijdelijk staat de wasmand ernaast en kan hij een kleinere sprong maken. Maar nu gaat hij er steeds in slapen dus heb ik er maar iets zachts in gelegd, ja in die koude wastafel slapen lijkt mij ook hard. Nou ja, dat dus, laatste is dacht ik geen bezwaar maar meestal gaat hij naar een ander plekje zoeken maar dit lijkt hij wel te accepteren. Ja straks nog een blaasontsteking er overheen, moet er niet aan denken. Wel warm slapen hoor.

Hier verder met mij niet erg lekker dus daar zal mijn bezorgdheid wel door komen.

Al met al ben ik niet gerust en bij elk wissewasje slaat de angst mij om mij hart.
Lieve MV,

Ik kan mij ook heel goed voorstellen dat je zo zorgen over hem maakt.

Grappig ook dat slapen in de wasbak. Dat deed mijn vorige kat ook, vond hij heerlijk. Mijn huidige katten zie ik soms ook een koel plekje zoeken, dan vinden ze het op een gegeven moment ergens gewoon te warme en verkassen ze.

Hopelijk kan je de zorgen om Kane langzaam loslaten. Maar dat zal niet van de ene op de andere dag gaan.

Hopelijk gaat het met jezelf ook langzaam de goede kant op.

Liefs,

Chatnoir
Dank je Chatnoir, ja ik hoop dat als ik zelf beter ben dat ik ook niet zo naar voel alsof er een van mijn katten dood gaat. Ik heb een heel naar gevoel alsof er elk moment iets kan gebeuren en ik er eentje verlies. Zo'n diep verdrietig gevoel heb ik dat het elk moment fout kan zijn. Zeker omdat je het niet zo aan de buitenkant ziet. Ik kan het niet loslaten nog. Ze moeten nog steeds in de "veilige" modus bij mij zitten zodat ik niets over het hoofd kan zien mbt Kane. Dat ik elk dingetje kan signaleren. Nee gerust ben ik verre van.
Mylene_Valerie, verman je en ga bloed laten prikken, dit kan toch zo niet voortduren? Wil je niet geholpen worden?
Late reactie van mij maar het ging even niet lekker met mijzelf.

Het gaat goed met Kane, maar ik blijf mij maar zorgen maken. Hij speelt niet meer zoveel als voorheen.

Maar waarvoor ik even mail, ik heb jullie hier wel bedankt maar ik zou jullie ook wel verder willen bedanken. Dus ik wil jullie uitnodigen voor een borrel met een borrelhapje. Ik weet niet of iemand daar interesse voor heeft dus ik heb ook geen datum getrokken.

Ik ga dit vanavond nog even mailen naar Thee en die kan het misschien ook mailen naar de personen die mij gesteund hebben. En dan hoor ik wel of er forummers kunnen of willen.

Nou iig een borreltje of een frisje op de goede afloop en hopelijk dat Kane beter blijft, ik blijf mij zoveel zorgen om hem maken.

Mailen kan altijd op mylenevalerie@hotmail.com of je zin hebt om te komen.
Hee MV, ik denk dat je mij niet echt kent, maar ik breek even in hier.

Ik heb je topic voor het grootste deel gelezen, en heb zo met je te doen. Ik herken het wel, dat je zo enorm in de stress kan schieten en heel de tjid angstig bent dat er iets ergs gaat gebeuren.

Maar tegelijkertijd ben je ook zo lief en attent voor anderen. Nu ook weer met je borrel-voorstel. Ik denk echt wel dat er interesse voor is, want je bent echt een superlieve vrouw!

Daarom hoop ik ook dat je beter voor jezelf gaat zorgen hoor, want dat verdien je echt!

En fijn dat het goed gaat me Kane, probeer je niet meer zoveel zorgen te maken!

*breekt weer uit*
quote:Ste_ schreef op 19 april 2011 @ 13:28:

Hee MV, ik denk dat je mij niet echt kent, maar ik breek even in hier.

Ik heb je topic voor het grootste deel gelezen, en heb zo met je te doen. Ik herken het wel, dat je zo enorm in de stress kan schieten en heel de tjid angstig bent dat er iets ergs gaat gebeuren.

Maar tegelijkertijd ben je ook zo lief en attent voor anderen. Nu ook weer met je borrel-voorstel. Ik denk echt wel dat er interesse voor is, want je bent echt een superlieve vrouw!

Daarom hoop ik ook dat je beter voor jezelf gaat zorgen hoor, want dat verdien je echt!

En fijn dat het goed gaat me Kane, probeer je niet meer zoveel zorgen te maken!

*breekt weer uit*

Wat lief om te zeggen. Ik heb juist het idee dat door de problemen en depressie die ik heb juist niet genoeg heb duidelijk gemaakt hoe ik het waardeer alle hulp. Dus ik wil graag laten zien hoe blij ik er toch mee ben. En dan bedoel ik gewoon alle hulp, niet perse dat iemand voor Kane gedoneerd heeft hoor. Ik zat echt in een groot gat. En Kane lijkt het goed te doen hoewel ik bang ben om het te zeggen want dan denk ik, zal je zien dat hij morgen ziek is.

Ik raak in paniek bij rare geluidjes bij hem, als hij teveel bij zijn plassertje wast, als ik hem even niet genoeg zie. Dat hij nu minder speelt, ik maak mij de hele dag zorgen. Het lukt mij nog niet om het los te laten. Het is net of ik elke dag zit te wachten dat het fout gaat. Heel naar gevoel is het.

Maar je bent welkom hoor Ste!
Lief aanbod, maar je kent mij toch helemaal niet joh!

Hoe gaat het nu? En met Kane? Rustig aan he!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven