3000+ deel 84....
zondag 17 april 2011 om 21:01
The story continues!!
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
dinsdag 19 april 2011 om 23:21
quote:mamalief schreef op 19 april 2011 @ 23:20:
Ik heb 'm nog steeds niet gemaild dat zijn profieltekst niet klopt Min, goed he?
Maar oooww wat moet ik me inhouden
Verwekkert mag je van mij ook op marktplaats zetten hoor.
Op de echte dan.Hij vindt zichzelf heel sielug, alles ligt aan de vrouwen, hij drinkt teveel, werkt nauwelijks tot niet en was ooit knap. Hebben?
Ik heb 'm nog steeds niet gemaild dat zijn profieltekst niet klopt Min, goed he?
Maar oooww wat moet ik me inhouden
Verwekkert mag je van mij ook op marktplaats zetten hoor.
Op de echte dan.Hij vindt zichzelf heel sielug, alles ligt aan de vrouwen, hij drinkt teveel, werkt nauwelijks tot niet en was ooit knap. Hebben?
dinsdag 19 april 2011 om 23:26
Dat is dan echt verdomde klote Marmul... Shit...hoe één zo'n nare opmerking je kan raken he? En dan nog wel uit het toetsenbord van iemand waar je verder niks mee te maken hebt, en wil hebben (neem ik ff voor het gemak aan). Kan helaas niks bedenken wat ik kan zeggen waardoor je je beter voelt...sorry...ben een beetje nutteloos met dat soort dingen vrees ik....
dinsdag 19 april 2011 om 23:27
quote:mamalief schreef op 19 april 2011 @ 23:24:
[...]
Kut.
Ik was al pissig om die opmerking juist daarom.Ik wist niet wie erdoor geraakt ging worden, maar dát het iemand ging raken leek me onvermijdelijk...wou nu dat ik me op dat moment niet ingehouden had...want stiekem kwam het stoom me uit de oren ook al raakte het mij niet echt persoonlijk. Bah...nare mensen...
[...]
Kut.
Ik was al pissig om die opmerking juist daarom.Ik wist niet wie erdoor geraakt ging worden, maar dát het iemand ging raken leek me onvermijdelijk...wou nu dat ik me op dat moment niet ingehouden had...want stiekem kwam het stoom me uit de oren ook al raakte het mij niet echt persoonlijk. Bah...nare mensen...
dinsdag 19 april 2011 om 23:33
er zijn twee vrienden die het weten die er eigenlijk altijd wel zijn voor mij.
Langzaam aan leer ik erover praten maar het is moeilijk. Ik heb het jarenlang weggestopt maar door verschillende dingen de afgelopen tijd komt het omhoog.
Pop weet het ook, en heeft me tips gegeven
Langzaam aan leer ik erover praten maar het is moeilijk. Ik heb het jarenlang weggestopt maar door verschillende dingen de afgelopen tijd komt het omhoog.
Pop weet het ook, en heeft me tips gegeven
a docter a day keeps the apple away
dinsdag 19 april 2011 om 23:39
quote:_minny schreef op 19 april 2011 @ 23:33:
Ze wou mij raken, maar het stuiterde zo van mij af op iemand anders (misschien wel meer dan 1) en daar baal ik gruwelijk van. Onvoorstelbaar dat iemand zoiets uberhaupt kan zeggen...
Ja, ik heb het topic vluchtig doorgelezen en kwam het tegen. Té idioot voor woorden.
Waarom is dat eigenlijk niet weggehaald door een moderator. Vroeger kwamen ze pas en te onpas en nu schitteren ze in afwezigheid.
Ze wou mij raken, maar het stuiterde zo van mij af op iemand anders (misschien wel meer dan 1) en daar baal ik gruwelijk van. Onvoorstelbaar dat iemand zoiets uberhaupt kan zeggen...
Ja, ik heb het topic vluchtig doorgelezen en kwam het tegen. Té idioot voor woorden.
Waarom is dat eigenlijk niet weggehaald door een moderator. Vroeger kwamen ze pas en te onpas en nu schitteren ze in afwezigheid.
dinsdag 19 april 2011 om 23:40
quote:Vilma schreef op 19 april 2011 @ 23:39:
[...]
ze negeren mij nog steeds in het mod-topic en ga toch het toverstafje gebruiken bij die post. gewoon omdat ik er dan iets aan doe!
ik mis luun nog steeds hier
[...]
ze negeren mij nog steeds in het mod-topic en ga toch het toverstafje gebruiken bij die post. gewoon omdat ik er dan iets aan doe!
ik mis luun nog steeds hier
a docter a day keeps the apple away
dinsdag 19 april 2011 om 23:44