3000+ deel 84....

17-04-2011 21:01 3011 berichten
The story continues!!

Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden

Na 3 posts ben je officieel lid....

de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!

Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
quote:_minny schreef op 19 april 2011 @ 23:41:

Ik heb nog niet veel gemerkt van de Mods hier, maar dat vind ik meestal wel zo prettig eigenlijk.

Ik heb alweer twee gekke ervaringen met de moderator van overig.

Wanneer ik op het overigtopic postte, dan werd mijn post totaal verwijderd, dus ook met avataro, terwijl bij anderen alleen het veld werd leeggehaald.

Daarbij heb ik een ban van 23 uur gehad, maar dat vind ik wel sjiek
quote:marmul schreef op 19 april 2011 @ 23:44:

[...]

ik denk het ook, maar ik vind het heel eng

Hoe kan ik nou zoiets uitleggen aan iemandDoor eventjes diep adem te halen en het relaas vertellen, en het maakt niet uit hoe, en het hoeft niet in perfecte volzinnen, als je het maar kwijt kunt
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 19 april 2011 @ 23:44:

[...]

ik denk het ook, maar ik vind het heel eng

Hoe kan ik nou zoiets uitleggen aan iemandJij hebt niks verkeerds gedaan, jij hebt niks uit te leggen, jij hebt niks waar je je voor moet verantwoorden, jij bent degene die dit overkomen is. En je vertelt wat jij kwijt wil omdat jij je daardoor beter voelt, niet om andermans nieuwsgierigheid tevreden te stellen. En als je er 20 keer over doet om 10 stukjes van het verhaal te vertellen, nou dan is dat maar zo. Die tijd mag je nemen, zoveel als je nodig hebt. En wat je (nog) niet kwijt wil, dat vertel je gewoon niet. Het gaat om jou, en jou alleen, in dit geval.
das waar vil, dank je wel!

Ik ga mijn bed opzoeken, kijken of ik hem nog kan vinden

Bedankt voor de knuffels en tips enzo heel fijn!
a docter a day keeps the apple away
quote:Vilma schreef op 19 april 2011 @ 23:45:

[...]

Ik heb alweer twee gekke ervaringen met de moderator van overig.

Wanneer ik op het overigtopic postte, dan werd mijn post totaal verwijderd, dus ook met avataro, terwijl bij anderen alleen het veld werd leeggehaald.

Daarbij heb ik een ban van 23 uur gehad, maar dat vind ik wel sjiek 23 uur? Hoe hadden ze dat bedacht?
quote:_minny schreef op 19 april 2011 @ 23:52:

[...]

Jij hebt niks verkeerds gedaan, jij hebt niks uit te leggen, jij hebt niks waar je je voor moet verantwoorden, jij bent degene die dit overkomen is. En je vertelt wat jij kwijt wil omdat jij je daardoor beter voelt, niet om andermans nieuwsgierigheid tevreden te stellen. En als je er 20 keer over doet om 10 stukjes van het verhaal te vertellen, nou dan is dat maar zo. Die tijd mag je nemen, zoveel als je nodig hebt. En wat je (nog) niet kwijt wil, dat vertel je gewoon niet. Het gaat om jou, en jou alleen, in dit geval. thanks, ik geloof dat ik nog moet beseffen dat dit mij echt overkomen is. Ik ontken het nog een beetje, maar juist daarom moet ik er over praten (hebben ze mij verteld)
Je moet niks, maar het is voor jou misschien beter
mmm moeten is inderdaad niet een goed woord, maar willen ook niet echt
nu ben ik weg

nogmaals bedankt

Slaap lekker Mar, en niet teveel piekeren, het komt allemaal wel goed.

Heb je wel dat masker eraf gewassen?

ging toch over een gezichtsmasker?
quote:_minny schreef op 19 april 2011 @ 23:53:

[...]

23 uur? Hoe hadden ze dat bedacht? Ja gek he, ik weet niet hoe het werkt, maar 24 uur was het niet of ik heb speciale krachten, dat kan natuurlijk ook.....spooky
Ik ga niet tegen je jokken, het wordt zwaar, je gaat oude wonden openrijten, al dat verdriet ga je weer opdreggen. Ja, dat is zo. Maar echt, aan de andere kant van die weg is het gras inderdaad groener. Want je kan ontkennen voor jezelf wat je wil, maar op de achtergrond en onderhuids zit die pijn toch wel, als een grijze laag stof dat over álles heen ligt. Heb je wel eens een heel vies raam gezien dat schoongemaakt werd? Waardoor je ineens zag hoe mooi het buiten was, hoe fel de zon scheen, hoe licht alles ineens werd? Daar kun je het mee vergelijken. Ik ga je niet beloven dat de pijn volledig weggaat, want dat is onrealistisch. Het zal alleen een stuk draaglijker worden en niet langer die laag stof op alles leggen.

Nah ja...lastig uit te leggen...maar snap je wat ik bedoel een beetje?
quote:Vilma schreef op 20 april 2011 @ 00:03:

[...]

Ja gek he, ik weet niet hoe het werkt, maar 24 uur was het niet of ik heb speciale krachten, dat kan natuurlijk ook.....spookyJij hebt een speciale band met de hogere machten? Dat is handig om te weten!

Wat ook vreemd was, om paranoia van te worden, toen ik me weer aanmeldde bij Libelle.

Ik had me net geregistreerd viel Libelle eruit

Op viva heb ik er toen maar snel een topic over geopend, en de moderator heeft daar nog een aardig berichtje neer gezet, dat was een lieve moderator, vast niet die strenge van de banne, hahaha
Enge krachten heb jij Vilma
Minny soms kan je best raak lullen jij.

Dat ramen lappen is kut ja maar het schone raam is toch best wel fijn.

Succes met ramen lappen Mal!
quote:_minny schreef op 20 april 2011 @ 00:06:

Enge krachten heb jij Vilma

BOE!

en radiootjes storen ook wanneer ik er langs loop, en nu hou ik op

als ik jou quoot zie ik door de codes de tekst niet meer.

ik zal ze eventjes hier nabootsen;

[fgcolor=#D000F0] fckng hell, typ jij dat eerst allemaal in om die paarse tekst te krijgen?
Joh, als je lang genoeg blijft lullen dan raak je vanzelf wel een keer iets
Nee gekkie, copy pasten
quote:_minny schreef op 20 april 2011 @ 00:11:

Nee gekkie, copy pasten

nu wilde ik net naar aanleiding van BAM hier iets posten over jouw scherpe inzicht............

ik steek nog een sigaret op en dan ga ik slapen
Hahaha, ik ga ook maar eens op bed aan. Kijken of ik niet ontslagen ben morgen, ben op mijn 9e dag daar keihard in lachen uitgebarsten tijdens een vergadering met het grote opperhoofd....midden in een serieus verhaal van hem dus....geweldig...
quote:_minny schreef op 20 april 2011 @ 00:16:

Hahaha, ik ga ook maar eens op bed aan. Kijken of ik niet ontslagen ben morgen, ben op mijn 9e dag daar keihard in lachen uitgebarsten tijdens een vergadering met het grote opperhoofd....midden in een serieus verhaal van hem dus....geweldig...

Oh, kon hij dat wel waarderen?

nu moet je het zeker goed maken door heel hard te gaan werken, vervelend

Ik ga slapen, weltrusten
Nee, hij waardeerde het niet...kuch...
goeiemorgen!

voor marmot!
proberen te praten is echt goed marmot!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven