3000+ deel 84....

17-04-2011 21:01 3011 berichten
The story continues!!

Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden

Na 3 posts ben je officieel lid....

de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!

Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Goedmeurning!!

Mul, goed bezig en wijze woorden van Min! Succes vandaag

Ik moet nog onder de douche want had gisteravond geen zin, tijd en puf... maar ik heb nu ook geen zin en puf!

*sjokt naar de douche*
Alle reacties Link kopieren
Pffff....vertel mij wat....moet zo alweer de deur uit. Welkom terug in het bedrijfsleven Minny! Koffie, haasten, krantje in de trein en laaaaange vergaderingen na werktijd. I love it
Mogguh.
Kind 1 is traag.

Kind 2 doucht.

Kind 3 slaapt nog.

Kind 1 ga ik nu schoppen want die had al vijf minuten weg moeten zijn
Ik kan met een vriendin meerijden, hoef dus nog niet de deur uit te rennen. Zou ik fijn moeten vinden, want ik ben er dan veel sneller. Maar eigenlijk baal ik stiekem een tikkie...nu mis ik mijn ochtendritueel van krantje en wakker worden in de trein. Hmmmzz...maar ja ze drong zo aan...
Oh heerlijk he, treuzelen
Goedemorgen allemaal.

Heb de 2 laatste pagina's gelezen en was al van alles aan het formuleren in mijn hoofd. Tot Min met haar sterke post kwam. Chapeau! Marmotje, sterkte. Het is een lange, moeilijke weg maar doe het nu en laat het niet een groot deel van je leven beheersen en verzieken.

Je weet waar je me kunt vinden als je wat kwijt wil.
Morgen,

Ben niet wakker te krijgen...pfff...Veel te laat geworden vannacht.

Werk ze en fijne dag allemaal.
Ik moet rijden en heb geen zin.
quote:mamalief schreef op 20 april 2011 @ 08:42:

Ik moet rijden en heb geen zin. Dan ga je lopen?
Haha ik denk niet dat mijn instructeur het daar mee eens is.
Oh rijles! Ja nou ja, logisch dat ik dat niet weet. Ik steek direct mijn kop in het zand als het over rijlessen en rijbewijs halen gaat.
quote:mamalief schreef op 20 april 2011 @ 07:20:

Kind 1 is traag.

Kind 2 doucht.

Kind 3 slaapt nog.

Kind 1 ga ik nu schoppen want die had al vijf minuten weg moeten zijn

Je had toch 2 meiden?

Goedemorgen trouwens
allemaal
allemaal
BAM, succes met rijles. Ik had ook nooit zin, maar als je rijbewijs hebt, is het zo heerlijk!
Ik heb heerlijk wat langer in bed gelegen, maar ook al de was uitgezocht, wasje aangezet en een mail naar de advocaat gestuurd. Nu even een boterhammetje eten en dan ga ik even boodschappen doen
Misschien ga ik ook nog even hardlopen, maar ik weet 't nog niet, ik heb nog spierpijn van maandag
Zo, en nu is het tijd om weer door te gaan. Tot laters
Goedemorgen!

Mar

En Minny, thanks voor het compliment, ben er echt door geraakt! kreeg blosjes en prikkende ogen toen ik het las.

En nu verder mijn huis in plastic verpakken.......
Oja, Bam, succes met je rijles! ik had er echt een gruwelijke hekel aan..... en eigenlijk hou ik nog steeds niet van autorijden, maar ben wel erg blij dat ik mijn rijbewijs heb!

Het is zo fijn om je auto te kunnen pakken en er lekker op uit te gaan!
Marmotje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:_minny schreef op 20 april 2011 @ 00:03:

Ik ga niet tegen je jokken, het wordt zwaar, je gaat oude wonden openrijten, al dat verdriet ga je weer opdreggen. Ja, dat is zo. Maar echt, aan de andere kant van die weg is het gras inderdaad groener. Want je kan ontkennen voor jezelf wat je wil, maar op de achtergrond en onderhuids zit die pijn toch wel, als een grijze laag stof dat over álles heen ligt. Heb je wel eens een heel vies raam gezien dat schoongemaakt werd? Waardoor je ineens zag hoe mooi het buiten was, hoe fel de zon scheen, hoe licht alles ineens werd? Daar kun je het mee vergelijken. Ik ga je niet beloven dat de pijn volledig weggaat, want dat is onrealistisch. Het zal alleen een stuk draaglijker worden en niet langer die laag stof op alles leggen.

Nah ja...lastig uit te leggen...maar snap je wat ik bedoel een beetje?Wat een mooie uitleg thanks!
a docter a day keeps the apple away
Iedereen bedankt voor de knuffels. Vin, bedankt voor het aanbod, ik zal het onthouden

Vrijdag wordt ik gebeld door mijn huisarts. Ze zit de hele week vol en volgende week is ze op vakantie dus dit was de snelste manier. Ik zie er wel tegenop maar hopelijk kan ze me wel advies geven.
a docter a day keeps the apple away

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven