3000+ deel 84....
zondag 17 april 2011 om 21:01
The story continues!!
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
woensdag 20 april 2011 om 14:05
woensdag 20 april 2011 om 14:07
quote:mamalief schreef op 20 april 2011 @ 14:04:
Fijn Josje, je hebt genoeg gedaan voor ons allemaal.
Inderdaad, ik zal hier even melden dat ik niks meer hoef te doen want Josje heeft al genoeg gedaan.
Min ik vind jouw plan geweldig klinken maar iets in me zegt dat je baas het er niet zo mee eens is.
Fijn Josje, je hebt genoeg gedaan voor ons allemaal.
Inderdaad, ik zal hier even melden dat ik niks meer hoef te doen want Josje heeft al genoeg gedaan.
Min ik vind jouw plan geweldig klinken maar iets in me zegt dat je baas het er niet zo mee eens is.
woensdag 20 april 2011 om 14:08
woensdag 20 april 2011 om 14:09
Stuiterjosje, zo raar joh. Steeds als ik jouw berichten lees dan krijg ik trek in advocaat met slagroom. Ik lees en ineens gaat er door mijn hoofd: hmmmm lekker...... Stom he?
Lekker bankje! Ga je nog wat doen?
Ik hoef morgen lekker niet te werken, ook lekker. En morgen naar de kapper, ook lekker.
Ik zit ook niet veel buiten vandaag, het is wel lekker onder het zonnescherm maar die hijmachine zorgt voor hoofdpijn. Grmbl.
Lekker bankje! Ga je nog wat doen?
Ik hoef morgen lekker niet te werken, ook lekker. En morgen naar de kapper, ook lekker.
Ik zit ook niet veel buiten vandaag, het is wel lekker onder het zonnescherm maar die hijmachine zorgt voor hoofdpijn. Grmbl.
woensdag 20 april 2011 om 14:11
woensdag 20 april 2011 om 14:18