Geld & Recht alle pijlers

Nog meer mensen geen toeslagen ontvangen vandaag?

20-04-2011 15:58 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ladies,

Hmm begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken. Heb zelf ABN en mijn partner Rabo, maar hebben allebei nog geen toeslagen ontvangen.

Weet dat bij ING het wel gewoon gestort is vanochtend, maar vind het zo laat.

Nog meer mensen met hetzelfde probleem?
Wat voor toeslagen?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ja,ik heb het ook nog niet binnen ook Rabobank..
@ calvijn1 Oh sorry, toeslag van de Belastingdienst, onze grote vriend.

@superstar_2 Schrale troost, ligt het niet aan ons. Pff wel balen hoor, heb jij het eerder zo laat gehad? Ik meestal rond half 1, soms half 2 maar niet later. Beetje vreemd.
quote:vivalezeres1357 schreef op 20 april 2011 @ 16:02:

@ calvijn1 Oh sorry, toeslag van de Belastingdienst, onze grote vriend.

@superstar_2 Schrale troost, ligt het niet aan ons. Pff wel balen hoor, heb jij het eerder zo laat gehad? Ik meestal rond half 1, soms half 2 maar niet later. Beetje vreemd.

Nee zo laat als nu heb ik nog niet eerder gehad meestal tussen 13:00 en 14:00..

Maar goed we wachten geduldig af...
Even gekeken en onze kinderopvangtoeslag is vandaag wel gestort bij de ING.
Ik weet niet of ik het al heb, maar mijn toeslag/stufi is zo vaak pas na 18 uur binnen.
Liever elitair dan een pauper!
Als het er morgen nog niet is dan ga ik maar eens bellen..
Wow, het verbaast mij dat mensen echt de tijden bijhouden dat dit gestort wordt.
Ja baal wel want zou wat voor mijn vriend halen, die is jarig vandaag :s dus dat was wel welkom. Geven jullie ff een gil als jullie wat ontvangen?
quote:lies_lies schreef op 20 april 2011 @ 16:08:

Wow, het verbaast mij dat mensen echt de tijden bijhouden dat dit gestort wordt.

en anders mij wel....

Wow, het verbaast mij dat mensen echt de tijden bijhouden dat dit gestort wordt.Mij niet. Vele hebben het niet breed en kan het er allemaal maar net uit in een maand. incasso's gaan ook gewoon door en een negatief saldo kan betekenen geen eten op de plank

Wow, het verbaast mij dat mensen echt de tijden bijhouden dat dit gestort wordt.Ja, mij ook. En niet zo'n klein beetje ook!

Hihihi, was het 2e wat ik dacht (na wat voor toeslagen)

Hier alles via ING op tijd gestort
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ja helaas is nog steeds bij veel mensen de maand langer als het salaris, dus ja, dan zit je met smart op je toeslagen te wachten. Zodat je weer even boodschappen kan doen.

Kan ook niet wachten totdat ik klaar ben met studeren en niet meer hiervan afhankelijk ben, maarja, dat is een keuze die ik heb gemaakt.
@ Tijntje Jij snapt het
@ superstar _2 Ja nu bellen heeft toch geen zin, gaan ze toch zeggen wacht maar tot morgen
Ja, ik heb mijn zorgtoeslag wel binnen. Zit bij de ING en het stond er vanochtend om half 10 op.

Heb het ook broodnodig;) Morgen naar Nijmegen en om daar nu zonder geld aan te komen is ook zo wat!
quote:liesse schreef op 20 april 2011 @ 16:13:

[...]

Ja, mij ook. En niet zo'n klein beetje ook!

en mij verbaasd het dan weer dat mensen dit soort topics aangrijpen om te laten merken dat zij zich in ieder geval geen zorgen om geld hoeven te maken.

Ontopic: ik heb nog niet gekeken dus ik weet niet of het gestort is of niet. Ik weet toevallig ook precies op welke dagen de toeslagen komen, gewoon omdat het al sinds jaar en dag op de 20ste is en mijn bank geld van de belastingdienst altijd om 14.00 overmaakt. Ik kan er niks aan doen, ik onthoud de gekste dingen.
Wat ga je in Nijmegen doen dan?

Ik heb nog nooit toeslagen ontvangen, niet tussen 13.00 en 14.00 en ook niet voor 18.00. Ik maak me echt zorgen.
Haha, ik ga mijn vriendin opzoeken. En dan voor het eerst sinds een jaar weer uit. En ja, daar heb je wel wat geld voor nodig;) Ben nog een student, dus heeel erg breed heb ik het niet, waardoor de zorgtoeslag nu wel belangrijk is op dit moment:P
Hoeveel is die zorgtoeslag dan? Dat is toch meestal 20/30 euro? Kinderopvangtoeslag e.d. zijn grote bedragen, kan me voorstellen dat je dat mist als het een paar dagen later komt.
quote:Starshine schreef op 20 april 2011 @ 16:22:

[...]

en mij verbaasd het dan weer dat mensen dit soort topics aangrijpen om te laten merken dat zij zich in ieder geval geen zorgen om geld hoeven te maken.

Nou nou, dat was absoluut niet mijn insteek. Ik heb wel enigzins geldzorgen.

En ik had er nog nooit van gehoord, dat mensen elk kwartier hun telebankieren bekijken om te checken of ze al toeslagen (van de belastingdienst?) hebben gehad... dus ja, dit verbaast me.
Mijn zorgtoeslag is 70 euro..en daar kan ik aardig wat van doen.
Het gaat mij er niet om dat "ik zo rijk ben en dat graag wil laten zien" en "ik kan me niet voorstellen dat je daarop zit te wachten", maar tijden dat iets overgemaakt wordt? Is dat echt een vastgelegd iets? Ik heb een ING rekening en daar staan de tijden van overmaking volgens mij nergens bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven