Nog meer mensen geen toeslagen ontvangen vandaag?
woensdag 20 april 2011 om 15:58
woensdag 20 april 2011 om 16:02
woensdag 20 april 2011 om 16:05
quote:vivalezeres1357 schreef op 20 april 2011 @ 16:02:
@ calvijn1 Oh sorry, toeslag van de Belastingdienst, onze grote vriend.
@superstar_2 Schrale troost, ligt het niet aan ons. Pff wel balen hoor, heb jij het eerder zo laat gehad? Ik meestal rond half 1, soms half 2 maar niet later. Beetje vreemd.
Nee zo laat als nu heb ik nog niet eerder gehad meestal tussen 13:00 en 14:00..
Maar goed we wachten geduldig af...
@ calvijn1 Oh sorry, toeslag van de Belastingdienst, onze grote vriend.
@superstar_2 Schrale troost, ligt het niet aan ons. Pff wel balen hoor, heb jij het eerder zo laat gehad? Ik meestal rond half 1, soms half 2 maar niet later. Beetje vreemd.
Nee zo laat als nu heb ik nog niet eerder gehad meestal tussen 13:00 en 14:00..
Maar goed we wachten geduldig af...

woensdag 20 april 2011 om 16:13
quote:lies_lies schreef op 20 april 2011 @ 16:08:
Wow, het verbaast mij dat mensen echt de tijden bijhouden dat dit gestort wordt.Mij niet. Vele hebben het niet breed en kan het er allemaal maar net uit in een maand. incasso's gaan ook gewoon door en een negatief saldo kan betekenen geen eten op de plank
Wow, het verbaast mij dat mensen echt de tijden bijhouden dat dit gestort wordt.Mij niet. Vele hebben het niet breed en kan het er allemaal maar net uit in een maand. incasso's gaan ook gewoon door en een negatief saldo kan betekenen geen eten op de plank
woensdag 20 april 2011 om 16:14
woensdag 20 april 2011 om 16:16
Ja helaas is nog steeds bij veel mensen de maand langer als het salaris, dus ja, dan zit je met smart op je toeslagen te wachten. Zodat je weer even boodschappen kan doen.
Kan ook niet wachten totdat ik klaar ben met studeren en niet meer hiervan afhankelijk ben, maarja, dat is een keuze die ik heb gemaakt.
Kan ook niet wachten totdat ik klaar ben met studeren en niet meer hiervan afhankelijk ben, maarja, dat is een keuze die ik heb gemaakt.

woensdag 20 april 2011 om 16:22
quote:liesse schreef op 20 april 2011 @ 16:13:
[...]
Ja, mij ook. En niet zo'n klein beetje ook!
en mij verbaasd het dan weer dat mensen dit soort topics aangrijpen om te laten merken dat zij zich in ieder geval geen zorgen om geld hoeven te maken.
Ontopic: ik heb nog niet gekeken dus ik weet niet of het gestort is of niet. Ik weet toevallig ook precies op welke dagen de toeslagen komen, gewoon omdat het al sinds jaar en dag op de 20ste is en mijn bank geld van de belastingdienst altijd om 14.00 overmaakt. Ik kan er niks aan doen, ik onthoud de gekste dingen.
[...]
Ja, mij ook. En niet zo'n klein beetje ook!
en mij verbaasd het dan weer dat mensen dit soort topics aangrijpen om te laten merken dat zij zich in ieder geval geen zorgen om geld hoeven te maken.
Ontopic: ik heb nog niet gekeken dus ik weet niet of het gestort is of niet. Ik weet toevallig ook precies op welke dagen de toeslagen komen, gewoon omdat het al sinds jaar en dag op de 20ste is en mijn bank geld van de belastingdienst altijd om 14.00 overmaakt. Ik kan er niks aan doen, ik onthoud de gekste dingen.

woensdag 20 april 2011 om 16:26
quote:Starshine schreef op 20 april 2011 @ 16:22:
[...]
Nou nou, dat was absoluut niet mijn insteek. Ik heb wel enigzins geldzorgen.
En ik had er nog nooit van gehoord, dat mensen elk kwartier hun telebankieren bekijken om te checken of ze al toeslagen (van de belastingdienst?) hebben gehad... dus ja, dit verbaast me.
[...]
Nou nou, dat was absoluut niet mijn insteek. Ik heb wel enigzins geldzorgen.
En ik had er nog nooit van gehoord, dat mensen elk kwartier hun telebankieren bekijken om te checken of ze al toeslagen (van de belastingdienst?) hebben gehad... dus ja, dit verbaast me.
woensdag 20 april 2011 om 16:27