3000+ deel 84....

17-04-2011 21:01 3011 berichten
The story continues!!

Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden

Na 3 posts ben je officieel lid....

de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!

Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Alle reacties Link kopieren
Roos, is die Elfjesfair, of hoe heet het ook alweer, al geweest? Zo nee, wanneer is die dan? En hoe is het met je jurk?
Het zou 24 uur duren voordat het verwerkt was
quote:Ananya schreef op 20 april 2011 @ 19:31:

[...]

Maar dan heb je toch geleerd wat de "valkuilen" kunnen zijn? Mischien kan je jij dat (niet meneer) aan bam vertellen....(hoewel ik denk dat bam dat zelf al lang weet), maar het is heel moeilijk om een bepaald patroon te doorbreken.

Ik weet wel hoe het moet Ana maar het lukt me gewoon niet en drie dwarse draken helpen daar ook niet echt bij.

Als het via hun niet kan dan moet ik maar eens in mijn omgeving gaan kijken wie me helpen kan maar dat is of te duur of me rotschamen voor familie of vrienden.

Ik ga iig een takenlijst maken voor de dames, die kunnen ook wel eens wat meer doen.

De grootste rotzooi is al weg maar ik merk dat het ongemerkt weer aangroeit.

En ik kan niet tegen rommel, dat geeft teveel ruis in mijn hoofd en dan word ik letterlijk gek.

Maar goed, genoeg over mij.

Ananya wanneer koop je een nieuwe jurk?
die fair was afgelopen weekend Graafje, jurk was goed gelukt, maar ik ben niet helemaal tevreden over de foto's.

Ik maak binnenkort nieuwe en dan laat ik ze hier zien
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
BAM, het is heel herkenbaar wat je zegt. En op de een of andere manier kom ik er nooit doorheen of het is maar voor een paar hemelse dagen.

Ben ik nou erg conservatief dat minivin al op bed ligt want morgen nog een schooldag terwijl de rest van het grut van dezelfde leeftijd nog hysterisch buiten aan het spelen is?
Oh jammer, ben wel nieuwsgierig naar de jurk! Was het leuk verder?
Bam, heel herkenbaar en ik ben er nog steeds mee in gevecht. zelfs met begeleiding
het was heel gezellig en heel erg druk, maar ik heb echt mijn ogen weer uitgekeken naar alle mooie creaties.

Oh en ik denk dat je af moet gaan op de slaapbehoefte van Vinnetje
Minivin kan nog wel een paar uur doorgaan hoor, actief zat alleen is ze haar bed niet uit te slaan morgen. Al is dat nu ze op tijd is ook niet.......
Het gaat me ook vooral om of ze morgenvroeg een beetje te genieten is
Bam, die 3 mutsen van je kunnen idd heel goed meehelpen hoor.

En ik herken het ook heel erg, ben echt de slechtse schoonmaakster ter wereld...Maar ik heb eindelijk, (na 41 jaar) geleerd dingen weg te gooien, en ik kan je vertellen dat lucht zo op...
Ik heb Jongste ook al liggen ook al wilde ze nog buiten blijven.

Kwart over zeven douchen, half acht liggen, elke dag want iets met 1 vinger enzo...
Enne ik vind mijn jurk wel geil
Ik heb al heel veel weggegooid en zelfs mijn zolder is bijna leeg

Dat ik geen kinderopvang meer heb scheelt ook een heel stuk, tenminste dat dacht ik... Alle ruimte die ik ermee won is alweer opgevuld met zooi van die draken!
Wegpleuren, of ze mogen het op hun eigen kamer hebben, niet in de huiskamer, keuken etc...

Enne goed zo..!
Bam, misschien met de draakjes om de tafel gaan zitten voor goede afspraken? En dan niet als je al opgefokt bent, maar gewoon als iedereen rustig is.

Ze hoeven niet het huishouden over te nemen, maar dingen als hun eigen zooi opruimen, afwassen en zo kunnen ze toch wel?
En ik ben ook benieuwd naar de foto van jurk van Roosje..!!
Roosje wil zo langzamerhand uit dat enge bos
quote:rosanna08 schreef op 20 april 2011 @ 19:53:

Roosje wil zo langzamerhand uit dat enge bos

Heb je ze toevallig opgeslagen?? Ik niet, Vrijdag ga ik weer aan 't werk, dus dan ken ik vast wel weer wat verzinnen..Maar dan moet ik wel de rest hebben.

Mastrubeertje@com.klaar
quote:rosanna08 schreef op 20 april 2011 @ 19:51:

Bam, misschien met de draakjes om de tafel gaan zitten voor goede afspraken? En dan niet als je al opgefokt bent, maar gewoon als iedereen rustig is.

Ze hoeven niet het huishouden over te nemen, maar dingen als hun eigen zooi opruimen, afwassen en zo kunnen ze toch wel?

Dat hebben we al zovaak gedaan, hele lijsten, roosters en beloningssystemen al gehad hier.

Maar dat werkt nooit lang en ja, dat is geheel aan mezelf te wijten, ik ben totaal niet consequent en als ik me niet goed voel dan laat ik alles maar weer.

Vandaar mijn hulpvraag bij de GGZ.

Misschien dat ze wat voor me kunnen doen.
ik heb je emailadres, je mag hem weer weghalen, ik stuur je wat er al geschreven is
quote:Ananya schreef op 20 april 2011 @ 19:51:

En ik ben ook benieuwd naar de foto van jurk van Roosje..!!Ik ook!
quote:rosanna08 schreef op 20 april 2011 @ 19:59:

ik heb je emailadres, je mag hem weer weghalen, ik stuur je wat er al geschreven is Okay..
Luuntje, je hebt mail
quote:rosanna08 schreef op 20 april 2011 @ 20:02:

Luuntje, je hebt mail

Das fijn, maar morgen is er weer een dag, en mail heeft gelukkig geen pootjes.

Waar is ons 4 koppige gele kevertje trouwens gebleven?? Perma of Rl ??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven