Spanx/ corrigerend ondergoed
woensdag 20 april 2011 om 23:17
Ik heb volgende week een bruiloft, en ik heb een mooie jurk gevonden, alleen ik ben bang dat m'n buik erg opvalt. Heeft iemand een tip voor corrigerend ondergoed of iets dergelijks om mijn buik iets platter of gladder te krijgen zodat m'n jurk nog mooier zit? Ik heb wel eens gehoord van spanx, maar volgens mij is dat niet in Nederland te krijgen.
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
woensdag 20 april 2011 om 23:36
http://www.topvintage.nl/ ... gerie-stockings-shapewear
Ik heb 'the high waister' van trinny and susannah, en ja, het werkt echt. Zit ook goed, knelt niet en rolt niet op.
en hier verkopen ze spanx.
Ik heb 'the high waister' van trinny and susannah, en ja, het werkt echt. Zit ook goed, knelt niet en rolt niet op.
en hier verkopen ze spanx.
woensdag 20 april 2011 om 23:36
wat voor neklijn heeft je jurk?
Bij de hema hebben ze meestal alleen met dikkere bandjes en een wat hoger decollete.
Mijn moeder heeft laatst deze gekocht:
Daarin worden je borsten ook niet geplet. Let er wél op (errug sexy), dat je je onderbroek bij zo'n hemdje OVER je hemdje draagt. Anders krijd je een dikke deuk. Tip van de verkoopster daar.
Bij de hema hebben ze meestal alleen met dikkere bandjes en een wat hoger decollete.
Daarin worden je borsten ook niet geplet. Let er wél op (errug sexy), dat je je onderbroek bij zo'n hemdje OVER je hemdje draagt. Anders krijd je een dikke deuk. Tip van de verkoopster daar.
donderdag 21 april 2011 om 00:02
ik probeer ook even de jurk te googlen, maar ik kan m niet vinden, het is dus een stretch jurk tot net boven mn knie, zwart/wit met een soort van abstract bloemenpatroon, en een beschaafde sexy halslijn met brede bandjes of korte mouwen (dat weet ik niet meer precies) iig geen dunne spaghettiebandjes, dus evt bandjes van corrigerend ondergoed maakt me niet uit.
ik vind een body wel interessant klinken, dan zit de beha ook geintegreerd.
Ooit heb ik eens een corrigerende broek gehad, met pijpjes en tot onder mn borsten, maar die rolde naar beneden, waardoor mn pirelli alleen maar meer opviel. t zat ook echt niet lekker, ik kreeg spontaan last van mn darmen
ik vind een body wel interessant klinken, dan zit de beha ook geintegreerd.
Ooit heb ik eens een corrigerende broek gehad, met pijpjes en tot onder mn borsten, maar die rolde naar beneden, waardoor mn pirelli alleen maar meer opviel. t zat ook echt niet lekker, ik kreeg spontaan last van mn darmen
vrijdag 22 april 2011 om 13:44
quote:neeltje2011 schreef op 20 april 2011 @ 23:36:
[afbeelding]
Die heb ik ook. Heel fijn omdat je borsten niet geplet worden. Een body is niet handig omdat die cups nooit goed zitten.
(ik heb overigens geen dikke deuk gezien..)
[afbeelding]
Die heb ik ook. Heel fijn omdat je borsten niet geplet worden. Een body is niet handig omdat die cups nooit goed zitten.
(ik heb overigens geen dikke deuk gezien..)
vrijdag 22 april 2011 om 21:13
Ben erg tevreden over het merk flexees (o.a. te koop bij de Bijenkorf) niet goedkoop maar ze hebben alles van corrigerende body's tot jurkjes of van die body's met pijpjes eraan etc..
Als je wat minder wil uitgeven zijn de corrigerende hemdjes van de hema ook prima en die hebben geloof ik ook body's etc...
Als je wat minder wil uitgeven zijn de corrigerende hemdjes van de hema ook prima en die hebben geloof ik ook body's etc...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
zondag 24 april 2011 om 15:21
quote:eefje1980 schreef op 21 april 2011 @ 00:13:
Heb zo'n hemdje van de action en die bevalt echt super, kleed heel mooi af en plet je borsten niet, verstevigt alleen je "middengedeelte" zeg maar.Heb ik ook, kreeg de eerste keer dat ik hem droeg meteen een compliment dat mijn buik zoveel platter was. Ik heb natuurlijk niet verteld dat ik een corrigerend hemdje droeg van de Action.
Heb zo'n hemdje van de action en die bevalt echt super, kleed heel mooi af en plet je borsten niet, verstevigt alleen je "middengedeelte" zeg maar.Heb ik ook, kreeg de eerste keer dat ik hem droeg meteen een compliment dat mijn buik zoveel platter was. Ik heb natuurlijk niet verteld dat ik een corrigerend hemdje droeg van de Action.
woensdag 16 mei 2012 om 00:31
quote:Suze2hier schreef op 20 april 2011 @ 23:24:
Wehkamp heeft veel corrigerende jurkjes.
Die heb ik met maat 40 allemaal (alle merken) geprobeerd vorige week (allemaal, in S, M, L), maar dat vet moet toch ergens naartoe. Kreeg dus allemaal andere blubbels en naden. Ik heb er eerder al eens van Miss Etam besteld, eveneens bij Wehkamp en die zit wel goed, maar is niet super slank makend.
Ik heb vaak het idee dat die kleding wordt ontworpen door mensen met maar xs, want heb nu vaak nog niet zulke goede ervaringen..
Ook de HEMA hempjes vind ik slecht; kruipen allemaal naar boven.
Beste combi vind ik altijd nog een corrigerende legging (die je helemaal tot over je navel kunt trekken) met een gewoon strak katoenen hempje van de ladysting/the sting in maat xs. Moet je wel weten welk hempje ik bedoel, want anders is er geen effect.
Maar ik weet niet of het bij je combi mooi is om een legging te dragen (zo hip zijn die dingen immers momenteel niet meer).
Succes in ieder geval!
Wehkamp heeft veel corrigerende jurkjes.
Die heb ik met maat 40 allemaal (alle merken) geprobeerd vorige week (allemaal, in S, M, L), maar dat vet moet toch ergens naartoe. Kreeg dus allemaal andere blubbels en naden. Ik heb er eerder al eens van Miss Etam besteld, eveneens bij Wehkamp en die zit wel goed, maar is niet super slank makend.
Ik heb vaak het idee dat die kleding wordt ontworpen door mensen met maar xs, want heb nu vaak nog niet zulke goede ervaringen..
Ook de HEMA hempjes vind ik slecht; kruipen allemaal naar boven.
Beste combi vind ik altijd nog een corrigerende legging (die je helemaal tot over je navel kunt trekken) met een gewoon strak katoenen hempje van de ladysting/the sting in maat xs. Moet je wel weten welk hempje ik bedoel, want anders is er geen effect.
Maar ik weet niet of het bij je combi mooi is om een legging te dragen (zo hip zijn die dingen immers momenteel niet meer).
Succes in ieder geval!