Mode & Beauty alle pijlers

shampoo-tips - roos

11-04-2011 11:05 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een soort gevoelige hoofdhuid ofzo, roos, schilfers af en toe.. ziet er niet zo smakelijk uit. Ik heb zwart haar dus het valt echt heel erg op. Dan zegt er weer iemand: hee er zit iets in je haar...

Het is niet zo dat mijn hele haar vol zit met roos, maar op sommige plekken.

Ik was het drie keer per week met een milde shampoo maar het gaat niet over. Die agressievere shampoo's gebruik ik liever niet (dat vervaagd de haarkleur ed)

Heeft iemand een tip voor mij??
ik gebruik al jaren de antiroos van Schwartzkopf, was na lang zoeken de enige die hielp. Ik gebruik het om de dag, verder geen andere shampoo ernaast.
quote:flamingo35 schreef op 11 april 2011 @ 22:00:

Sanex behandelshampoo in tha house, ga het morgen proberen. Mocht dat niet baten ga ik naar de HA maar ik denk niet dat ik eczeem heb of psoriasis. Het is toch meer roos denk ik.

Superbedankt voor het meedenken, ik laat weten of het heeft geholpen.En, merk je al wat?
Heb m nu drie keer gebruikt de Sanex behandelshampoo en ik heb echt het idee dat het werkt!!!

Geen jeuk meer, dus niet krabben en bijna geen roos meer. Ik ga er zeker mee door.

Ben helemaal blij, heel erg bedankt voor de tip!
Dat is fijn flamingo! Na hoeveel wasbeurten merkte je verschil?
Wat fijn dat helpt zeg! Wat zul je blij zijn...Graag gedaan voor de tip, zo zie je maar weer hoe een mens elkaar kan helpen!!

Ik denk dat je na 5 keer al echt resultaat boekt!

Weelassie, ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo oplet op mijn haaruitval..ben er veel te druk voor Vaak zijn het gewoon losse haren...Dat heb je toch als je echt een haar er uit trekt?
Ik heb het nu twee keer gebruikt en merk helaas nog geen verschil...
@ Ieniemini: hoe lang gebruik jij de Sanex al? En hoe lang duurde het ongeveer voordat je verschil merkte?
In de hoop dat Ieniemini (of iemand anders natuurlijk) dit topic nog een keertje leest gooi ik m nog maar even omhoog, tussenstand: een week Sanex en nog geen verschil... Ben bang dat ook deze shampoo m niet gaat worden . Zijn er mensen waarbij het in het begin ook niet leek te werken maar waarbij het uiteindelijk toch effect heeft gehad?
Wat bij mij goed werkt tegen roos is mijn haren verven! Na 8 weken krijg ik weer schilfers en weet ik dat ik mijn haar moet verven! Door de agressieve kleurshampoo verdwijnt mijn roos, ideaal dus!
Wat heel goed werkt is Dercos shampoo van Vichy (bij de apotheek). Is er in twee varianten, voor droge en voor vette schilfertjes.
Zie nu weer dit topic pas, hmmm weelassie, dat klinkt niet best! Bij mij begon het nml al na een paar dagen te werken en tot op heden (na jaar gebruik) nog steeds nergens last van. Ben bang dat dit het niet gaat worden. Haaruitval viel bij mij mee, soms kleine plukjes met zo'n wit kleverig stukje eraan.. Hoe is het nu? Nulkommaniks resultaat?
quote:Ienimimi schreef op 25 april 2011 @ 20:26:

Zie nu weer dit topic pas, hmmm weelassie, dat klinkt niet best! Bij mij begon het nml al na een paar dagen te werken en tot op heden (na jaar gebruik) nog steeds nergens last van. Ben bang dat dit het niet gaat worden. Haaruitval viel bij mij mee, soms kleine plukjes met zo'n wit kleverig stukje eraan.. Hoe is het nu? Nulkommaniks resultaat?Soms lijkt de jeuk iets minder. Ik maak wel die vier weken even af. Mijn roos (of eigenlijk seborroisch eczeem) is echt behoorlijk hardnekkig, misschien heeft het nog iets meer tijd nodig?
Hoe gaat het nu Weelas? Is het al iets minder?
Nee Ik dacht even dat het beter ging, en toen was het opeens weer terug. Echt balen, dacht dat dit m zou worden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven