3000+ deel 84....

17-04-2011 21:01 3011 berichten
The story continues!!

Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden

Na 3 posts ben je officieel lid....

de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!

Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Alle reacties Link kopieren
Nu moet ik nog even de mail naar de advocaat versturen. Nog één keertje doorlezen....
quote:josje37 schreef op 21 april 2011 @ 22:14:

[...]

Dat ging tot vanavond ook heel goed, maar toen ik thuis kwam brak er wat. Heb de hele avond een beetje op de bank liggen hangen, maar morgen ga ik er weer tegenaan That's the spirit Jos.
Zoooooooooooooo, die is weg. Nu maar weer afwachten op reactie, meer kan ik niet doen
Josje

heb niet zo veel te melden vandaag
a docter a day keeps the apple away
Vorig jaar nog bleef ik er veel langer in hangen dan tegenwoordig. Maar deze gaf toch effe een behoorlijke tik
Dat mag ook Josje. Je bent niet van beton. Morgen schijnt de zon weer, ook voor jou.
Nou Marmul dank je wel ook. Jij ook een
Allemaal natuurlijk dank je wel voor de steun hoor

Ik ga maar eens proberen te slapen
Nou wat een weer zeg. Las net in de krant dat het voorlopig zo blijft en er tot juli nauwelijks regen gaat vallen. Is natuurlijk ook weer niet de bedoeling. Van mij mag het iedere nacht regenen.
Tot morgen
Trustuh Jos en morgen een goeie dag!
slaap lekker josje
Truste lieve Jos Ik heb de poef gemist maar zoals ik het lees is er iets niet pluis! En het is (mede) de taak van jouw advocaat om daar op in te springen, heb je wel het idee dat je advocaat goed genoeg is hiervoor??

Moos... van mij mag het ook elke avond even lekker onweren en regenen, even verfrissen en daarna weer heldere lucht

Josje.. zonder dat ik het zo bedoelde toen ik het typte geldt het bovenstaande ook voor jou, het mag onweren, het mag regenen... maar daarna komt de heldere blauwe lucht echt weer! En je mag al trots op je zijn dat je niet (meer) gelijk de moed laat zakken bij tegenslag!

Ik heb de hele dag gepoetst, het hele huis zowat ondersteboven gehad, alles is schoon! nu alleen de strijk nog.

vanavond belde vriendin op of ik zin had om te shoppen..... tuurlijk!

Belde zusje ook nog of ik zin had om te shoppen, dus zijn we met zijn drieën gegaan, was echt heel gezellig

Hebben nog lekker een op een terrasje wijntjes gedronken en ben net thuis.

Heb echt genoten vanavond
Fijn Pop dat je zo'n leuke dag had. Wat is de buit van het shoppen?
dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....
Heerlijk Pop! Ik ben ook wezen shoppen en heb echt heel veel nieuwe leuke dingen.... eindelijk weer eens!!
lekker dames

ik ga nu lekker borrelen met mensen van vorig jaar

superleuk!

Veel plezier Mul
Ik heb ook geshopt, heel veel voor Oudste gekocht en een paar dingetjes voor mezelf.

Op aanraden van Oudste en met grote bewondering van de andere twee.

En dát baart me ernstige zorgen, ik ken hun smaak
Leuk toch Bam? Dat houdt je jong
Ik moet echt gaan lijnen en sporten, heb mezelf vanavond weer in één geheel in de spiegel gezien en elke keer merk ik dat ik in mn gedachten toch wel 10 kg slanker was!!
Vertel nou ff wat jullie allemaal hebben gekocht...

Mal, veel plezier en niet teveel zuipuh!

Popp, ben je niet afgedraaid nu?
quote:Bianca40 schreef op 21 april 2011 @ 22:36:

Leuk toch Bam? Dat houdt je jong

Ik voel mezelf nogal "kamperig" nu eigenlijk.

Maar in 1 ding hebben ze gelijk: Ik lijk er wel slank in
quote:Bianca40 schreef op 21 april 2011 @ 22:37:

Ik moet echt gaan lijnen en sporten, heb mezelf vanavond weer in één geheel in de spiegel gezien en elke keer merk ik dat ik in mn gedachten toch wel 10 kg slanker was!! Bi, gewoon je eigen aan je eigen beeld houden!

(ja ja weet dat deze zin niet klopt, maar hij staat wel leuk)
Ik heb eigenlijk alleen shirts gekocht.... schrik niet... met bloemen en drukke prints!!

En daaronder dan een lang hemd in bijpassende contrastkleur waardoor het lekker over mn kont valt.

Bloemen heb ik normaal nooit, eigenlijk altijd effen dus het is nogal een verandering voor me, maar door zo'n effen lang hempje eronder heeft het echt leuk effect!

En o ja.... ook één jurk!! Ik en een jurk?? Jazeker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven