3000+ deel 84....
zondag 17 april 2011 om 21:01
The story continues!!
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
donderdag 21 april 2011 om 22:40
donderdag 21 april 2011 om 22:42
quote:mocy schreef op 21 april 2011 @ 22:40:
Kamperig als in dierenprint, kant? Oftewel mijn smaak...
Dierenprint vind ik ook leuk maar dat is het niet.. het zijn echt blommen en felle kleurtjes... maar ook eentje met alleen blauwtinten (en daaronder een ijsblauw hempje).
Ook eentje met felroze.. hoe heet die kleur? Koraalrood ofzo... en dan met zwart/wit/koraalrood druk ding en een koraalrood hempje eronder... staat superleuk op een zwarte legging!
Foto's heb ik niet
Kamperig als in dierenprint, kant? Oftewel mijn smaak...
Dierenprint vind ik ook leuk maar dat is het niet.. het zijn echt blommen en felle kleurtjes... maar ook eentje met alleen blauwtinten (en daaronder een ijsblauw hempje).
Ook eentje met felroze.. hoe heet die kleur? Koraalrood ofzo... en dan met zwart/wit/koraalrood druk ding en een koraalrood hempje eronder... staat superleuk op een zwarte legging!
Foto's heb ik niet
donderdag 21 april 2011 om 22:44
donderdag 21 april 2011 om 22:46
donderdag 21 april 2011 om 22:47
quote:mevrouwvisser schreef op 21 april 2011 @ 22:46:
[...]
Ik kijk wel uit. Dat geeft veel te veel gedoe met wassen. Moet ik ineens mijn was gaan scheiden.
Das juist leuk, ik vind het altijd zo heerlijk ouwerwets om een hele witte was aan een wasrekje te hebben hangen
Of een hele fleurige was... die hang ik het liefst buiten zodat alle buren kunnen zien wat een fleurig, vrolijk en georganiseerd type ik eigenlijk ben.... ofzo
[...]
Ik kijk wel uit. Dat geeft veel te veel gedoe met wassen. Moet ik ineens mijn was gaan scheiden.
Das juist leuk, ik vind het altijd zo heerlijk ouwerwets om een hele witte was aan een wasrekje te hebben hangen
Of een hele fleurige was... die hang ik het liefst buiten zodat alle buren kunnen zien wat een fleurig, vrolijk en georganiseerd type ik eigenlijk ben.... ofzo
donderdag 21 april 2011 om 22:48
quote:mevrouwvisser schreef op 21 april 2011 @ 22:44:
Ik vind voor mezelf shoppen altijd heel erg makkelijk. Ik draag (al sinds mijn 15e) vrijwel altijd zwarte shirtjes. De enige variatie die ik heb is korte of lange mouw en soms doe ik gek en koop ik een zwart shirtje met print.
Ik dus ook. Koop wel es wat anders maar dat blijft in de kast hangen.
Wat ik nu aan heb is al gewaagd.
Al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd ook wel (schrik niet) jurkjes draag.
Ik vind voor mezelf shoppen altijd heel erg makkelijk. Ik draag (al sinds mijn 15e) vrijwel altijd zwarte shirtjes. De enige variatie die ik heb is korte of lange mouw en soms doe ik gek en koop ik een zwart shirtje met print.
Ik dus ook. Koop wel es wat anders maar dat blijft in de kast hangen.
Wat ik nu aan heb is al gewaagd.
Al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd ook wel (schrik niet) jurkjes draag.
donderdag 21 april 2011 om 22:49
donderdag 21 april 2011 om 23:00