Entertainment alle pijlers

Generatie 2010

28-01-2010 19:35 974 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond om 21.30 komt er een nieuw programma op Nederland 1, Generatie 2010. In het programma worden 5 kinderen gevolgd die worden geboren, en dan voor de komende 18 jaar!

Ik ben eerlijk gezegd best benieuwd, wie gaat er nog meer kijken?
Sjonge...dat stel gaat nogal eens even ertussen uit hè? Ik wil me natuurlijk nergens mee bemoeien, maar volgens mij is dat meiske 4 maanden en is dit de derde of vierde keer al...
quote:hatseklats schreef op 21 april 2011 @ 21:44:

Sjonge...dat stel gaat nogal eens even ertussen uit hè? Ik wil me natuurlijk nergens mee bemoeien, maar volgens mij is dat meiske 4 maanden en is dit de derde of vierde keer al...

Ff tellen:

1. Skieen (met kind)

2. Naar Spanje?? (met kind)

3. Sauna/weekend weg (zonder kind)

4. ???

Overigens vind ik het goed dat er ook zo'n soort yuppen stel tussen zit. Volgens mij hebben sommige mensen hier wel wat ook - de mensen die denken dat je leven hetzelfde kan blijven met kind.
Zomervakantie!
Huh? Ze waren toch een weekendje samen weg??
oh dat was Spanje. Wat irritant dat het niet chronologisch is.
Ik vind dat korte haar trouwens leuk staan bij de moeder van Charlene...(weet even niet meer hoe ze heet )
Ik ook! Weet iemand welke dierentuin het is? Heb als kind volgens mij ook in dat klimrek gehangen.
quote:Pink83 schreef op 21 april 2011 @ 22:14:

Ik ook! Weet iemand welke dierentuin het is? Heb als kind volgens mij ook in dat klimrek gehangen.

vlgs mij amersfoort.

ik kijk nu pas, en moest vreselijk lachen om de bamboo-exit.
Ik vond het wel een akelig gezicht dat het yuppen stel hun kind "los" op de comode liet liggen.

Zij was de tas aan het inpakken voor het weekendje en Dominique lag nog op de comode. Het zal best vaak goed gaan maar een onverwachte beweging en hun kostbare popje ligt op de grond.

Vorige week zag ik ook al dat haar papa even naar de kledingkast liep en z´n dochter even op de comode liet liggen.
Ze stond voor de commode en dat die vader haar liet liggen terwijl ie kleding ging pakken is pertinent NIET waar, want ik heb er nog op gelet.

Ik vind die yuppen irritant en dat mens een vervelend jankmonster.

En Desiree ook. Volgens mij kan die alleen nog maar kirren sinds ze n kind heeft.
Ik vind die yuppen niet irritant. Ik vind juist dat ze het allemaal heel goed voor elkaar hebben en dat ze met heel veel liefde proberen te wennen aan hun nieuwe situatie.
Vind dat jonge stel, baby heet Charlayne(?), zo lief en aandoenlijk..

En Desiree is idd wel een erg snelle huilie. Ze wil ook alles regelen en geeft haar vriend niet echt de kans ook papa te zijn.
ik vind het erg leuke, verschillende koppels! echt een prima samenstelling, if you ask me. alleen de ouders van jaimy vind ik nog weinig toevoegen. maar op zich, hebben ze allemaal 'iets': yuppen, tieners, alto's, allo's, ONS.
Ik vind het over het algemeen toch maar saai hoor. Maar ik kijk nog steeds. :P

Tja bij Desiree kan ik het gehuil ook moeilijk hebben. Maar dat komt omdat je die iedere week ziet huilwn. En dan denk je op een gegeven moment wel: djeezus... Alweer...

Gisteren ook: papa had op Isabelle gepast. Desiree: Heb je dit gedaan? Heb je flesje gegeven? Heeft ze omgerold? Ik dacht echt: hallo, het is haar vader hoor. Die kan dat heus wel.

En dan dat stukje over dat gras. "Ja, dat hebben wij thuis niet. Voor haar een hele nieuwe ontdekking." Moet je daarvoor helemaal naar Ibiza?

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom Alexander en Nathalie weggaan zonder kind als ze het zo erg vinden om haar achter te laten bij opa en oma. Haar eigen ouders nota bene. Ga dan niet. Je hoeft toch niet per se met zijn tweeen weg...

En toen zei ze: 'Even pap en mam bellen.'En toen stond er in die telefoon letterlijk 'Pap en mam."Ik vind dat zo raar als je 39 bent. Oke: vader en moeder klinkt ook gek. Maar ja. Het viel me op. :P

Ik vind het nieuwe kapsel van Dijana juist minder leuk. Veel te kort. Ik kan me wel voorstellen dat zij soms vinden dat Marion ( de oma van Charlenne) zich soms zo met hen bemoeit. Dat heb je toch als je zo op elkaars lip zit. Ik heb trouwens ook altijd geleerd dat babys met vier maanden een fruithapje mogen...

Volgende week krijgen we te zien dat Charlenne asmatisch wordt. Vind ik niet gek eerlijk gezegd. Op een flat met drie katten en drie honden. Dat kan toch niet gezond zijn voor een baby...?

De ouders van Jamie: Heel de tijd dacht ik: 'Daar is iets mee." Toen ik ze zei dat ze Christelijk waren dacht ik echt: Oh, dat is het. Dat klinkt heel dom, dat weet ik. Maar ik kreeg gelijk een beeld van die moeder die een jaar of tien eerder helemaal uit haar dak ging op de EO jongerendag. Want dan mocht het. In een kleurig vest. Ik kon het echt niet helpen...

Hoewel ze geloof ik zei in de pubertijd juist scheit te hebben aan de kerk.

Maar goed. Ik heb er niks op tegen hoor. Het verbaasd me niks. Als we een moslimstel hebben moet er natuurlijk ook een Christelijk stel in.

Ik begin een beetje iets te krijgen tegen die Turkse man. Het zoontje met negen maanden een tik op de vingers geven omdat iets niet mag.... Ik vind dat niet de manier... Ik heb niks tegen een tik op de vingers in principe ( af en toe) maar bij 9 maanden? Heeft dat nut dan? Ik zou dat eerder pas vanaf 1,5 doen of zo...

Tja, ik vind het groene stel ook nog steeds het leuks. Wel goed dat ze met die bamboe luiers gestopt zijn. Hij moet natuurlijk wel goed kunnen bewegen. Vond dat sowieso redelijk ver gaan, bamboe luiers. Maar wie ben ik. Ik zou het zelf niet doen in ieder geval.

Ik heb ook iets raars met de naam Silvijn. Eigenlijk vind ik het een mooie naam, maar ik vind het raar dat je dan feitelijk 'bos 'of 'woud ' heet. En ik maak er stiekum ook steeds 'stil zijn ' of stil zwijn' van. Slaat nergens op. Ik weet het.

Het is inderdaad wel irritant dat er geen chronologische lijn in zit.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
ohja, jaimy's pa en ma zijn gristenen! idd, ik had dezelfde ervaring als jij re_ske: "oooooooooh, dát is het!".
Ik vind het 'zweefstel' wel lekker relaxt, en de dilemma's waar zij tegenaan lopen daar zijn wij ook tegenaan gelopen (afgezien van de bamboeluiers), dus dat is ook fijn om te zien.
Er zitten elf a's in tralalalalalalaaaaa!
Ik krijg de kriebels van dat yuppenstel in ieder geval. Bwuh.
Ik blijf die 'gristenvader' een beetje een sacherijn vinden... Beetje jammer ook dat hij rookt waar het kind bij is. Nog wel bij de afzuiger boven de pannen met eten. Krijg ik toch een beetje Peggy Bundy associatie bij!

Het groene stel vind ik wel lief, net als de yuppen. En de jonge ouders vallen me zo 100% mee, ze zijn zo liefdevol en verantwoordelijk!

Mijn dochter is van juni 2010 dus vorig jaar keek ik het ook en vond ik het fantastisch. Dit jaar vind ik het toch wat minder. Veel herhaling en onduidelijke lijn.
quote:julia_van_henegouwen schreef op 22 april 2011 @ 08:03:

Ze stond voor de commode en dat die vader haar liet liggen terwijl ie kleding ging pakken is pertinent NIET waar, want ik heb er nog op gelet.

Ik vind die yuppen irritant en dat mens een vervelend jankmonster.

En Desiree ook. Volgens mij kan die alleen nog maar kirren sinds ze n kind heeft.Die vader pakte er nog even sokken bij en toen liet hij de baby even 'los' liggen. En ja, die moeder zat gebukt voor de comode een tasje in te pakken....dan is ze toch echt te laat hoor als haar baby er af kukkeld.
quote:Marosa schreef op 22 april 2011 @ 21:28:

[...]

Die vader pakte er nog even sokken bij en toen liet hij de baby even 'los' liggen. En ja, die moeder zat gebukt voor de comode een tasje in te pakken....dan is ze toch echt te laat hoor als haar baby er af kukkeld.Precies. Ik heb er ook op gelet en die vader liep naar de kast terwijl baby daar los lag.
quote:Nikkie79 schreef op 23 april 2011 @ 13:08:

[...]

Precies. Ik heb er ook op gelet en die vader liep naar de kast terwijl baby daar los lag.Het zijn net mensen zo, die een foutje maken;-)
quote:Marielle29 schreef op 23 april 2011 @ 13:09:

[...]

Het zijn net mensen zo, die een foutje maken;-)Het maakt mij niet uit hoor, het is hun kind. Zou het zelf hopelijk anders doen. Zou in ieder geval niet met een kind in de draagzak op de fiets stappen.
quote:DJ Momo schreef op 21 april 2011 @ 23:07:

[...]

vlgs mij amersfoort.

ik kijk nu pas, en moest vreselijk lachen om de bamboo-exit.Oh ik dacht Emmen...
Wat een heerlijk herkenbare reacties. Ik weet bij god ook neit waarom ik kijk....het is zoo saai en zo stom a-chronologisch. Idiote programmamakers(dronken editor ofzo?).

Verder ben ik die huilerige moeders ook zat DIe yupmoeder is ook irritant met haar gevoel voor humor trouwens, rare geintjes en dan zelf hard lachen.

Bij die christenen zag ik haar ook gelijk los gaan op de EO-jongerendag hahaha moest zo lachen toen ik die reactie las!

Dat Turkse stel laten niet alles zien volgens mij, zij ziet er erg ongelukkig uit.

Die groene ouders toen ze vertelden dat ze na de trip meer met Silvijn deden en ook vertelden wat ze daarvoor allemaal lieten omdat het zo moeilijk was met baby....toen kreeg ik wel even jeuk.

Dijana vind ik nog wel lief, zeker gezien ze nog steeds met haar schoonouders woont. Waar zijn haar ouders eigenlijk?

Hoog tijd dat ze op zichzelf gaan (dat kan toch wel?).
het is toch helemaal niet zo gek dat je met een baby niet alles meer kan doen? Zoals de ouders van Silvijn vertellen? Ligt er maar net aan wat voor baby je hebt, de ene baby slaapt overal wel, en de andere is meteen van de leg als je ermee de hort op gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven